wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe dit was een typische SSB overgang![]()
Ditquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Okquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
Mochten jullie trolo zien laat hem even contact met mij opnemen, voor 'ie nog bozer wordt
Een SSBtjequote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
sla 'mquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
WTF IEMAND HEEFT MIJ GEUNFRIEND OP HEIFS
Ooh bij de overgang van een track de schuifknop in een nanoseconde van links naar rechts schuivenquote:
IDK ik ging vroeg slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelang hebben jullie getinychat? gisteren
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Haifs van je zusje.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik ook man, van zat op zon maar 2 uur geslapen, ik was moequote:
Ja ik vind het zelf ook irritant om met muis enzo te werken, heb zelf ook mixxer met 2 cd spelers. Nu dus ook een midicontroller maar die moet ik nog goed configureren.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer op echte draaitafels gedraaid, en daar kon ik het wel
Facebook? MySpace?quote:
Nummers aanvragen die ik leuk vind en op mijn pc heb staan helpt welquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
bedankt voor het draaien van dit nummer
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dragems ik ga zo nog even 1 in elkaar stoeien voor je.. en toon die van jou komt als ik klaar ben met stage
Het meest essentiële vind ik nog wel dat je 1 deck moet horen via de speakers en 1 via een headphone.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook irritant om met muis enzo te werken, heb zelf ook mixxer met 2 cd spelers. Nu dus ook een midicontroller maar die moet ik nog goed configureren.
Wie is Esther, en is ze lekker ?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturen
wat vind je ervan huppel?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturen
ja, dat gaat bij mij dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het meest essentiële vind ik nog wel dat je 1 deck moet horen via de speakers en 1 via een headphone.
Gewoon master op links en cue op rechts ofzo, dat heb ik nu ookquote:
Opbokken jij bent van MIJquote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is Esther, en is ze lekker ?
Volgens mij is dat met alleen een PC met dus maar 1 geluidskaart lastig te regelenquote:
Liever kut met peren, dan peren met kut?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je vrouw dan een vrouw in je kut
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je vrouw dan een vrouw in je kut
Nou bij mij kan het niet opdat de ingang van mijn koptelefoon kapot isquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met alleen een PC met dus maar 1 geluidskaart lastig te regelen
Maar ik heb er geen verstand van, misschien is het juist simpel om te fixen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vind je ervan huppel?
Dat knetterquote:
Alles kan kapotquote:
Zie fobo van dragemsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, wat een seriemoordenaar is dat jochie!
Is er ook een recente foto van deze knul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, wat een seriemoordenaar is dat jochie!
Is er ook een recente foto van deze knul?
ga maar bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mash, komt Otis Reading hierna?
Anders ga ik even telefoneren
sorry lees met schuin oog.. ben ook al weer voor draakje bezigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat knetter
[..]
Alles kan kapot
Mattie, waarom ging je gisteren niet naar mij luisteren?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, is dat echt een schoolfoto van kleine Eze?!
Uhuhquote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, is dat echt een schoolfoto van kleine Eze?!
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zie fobo van dragemsneeeeeee. dat ben ik niet. ik was vroeger wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De maker van Kut met pindakaasquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef 8108139dpths het volgende:
vraagje; wie heeft dit logo gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat was jequote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mattie, waarom ging je gisteren niet naar mij luisteren?
pirania of bbqworst. dacht ikquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef 8108139dpths het volgende:
vraagje; wie heeft dit logo gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Het was een serieuze vraag ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De maker van Kut met pindakaas
speciaal voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef dragems het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De gelijkenis is wel treffendquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeje lult...
Ik dacht dat het een of andere meme van 4chan was ofzo
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol ik was op zoek naar iemand die Boots heet van zijn achternaam.
Toen belde ik en vroeg ik "is de heer <voornaam> Bonkers" aanwezig
Geniaalquote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol ik was op zoek naar iemand die Boots heet van zijn achternaam.
Toen belde ik en vroeg ik "is de heer <voornaam> Bonkers" aanwezig
Dat zal ook vast wel een serieus antwoord geweest zijn hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag ja.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen was ik film kijken met mijn vriendin
Ik ga sowieso voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen was ik film kijken met mijn vriendin
Seks of naar nitrouz luisteren.quote:
Standaard tochquote:
seks met huppel of nitrouz luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks of naar nitrouz luisteren.
Sorry ik zou dan ook voor seks kiezen
Geen idee, ik heb nooit gedatequote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Standaard toch
Ik bedoel, na 1 of 2 dates vraag je een meisje om bij jou thuis 'een filmpje te komen kijken'
Blijven dromen schatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
seks met huppel of nitrouz luisteren
sorry dan gaat seks met huppel voor
Of als 1e date ga je film kijken! Als het dan niet leuk is kijk je gewoon echt de filmquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Standaard toch
Ik bedoel, na 1 of 2 dates vraag je een meisje om bij jou thuis 'een filmpje te komen kijken'
Seks met Huppelmuts of Willem II kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
seks met huppel of nitrouz luisteren
sorry dan gaat seks met huppel voor
een kalkoen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo bijzonder is seks met mij niet hoor.
Ik doe niet aan bj's, ik lig doodstil en saai op mn rug en ik heb een kalkoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |