quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
M'n tandarts had een mondkapje met grote paarse bloemen erop, dat was wel een waardig Hajee-moment zo op de Maandagmiddag
Joe! Maandag, Aldi bezoek-dagquote:
Telefonisch verkoperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou ja, ik hou er zelf ook niet van gebeld te wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niets om je voor te schamen hoor.Lekker werken, lekker bezig zijn. En je ontwikkelt je babbel ook nog eens uitstekend.
half 7quote:
Knop om en de gesprekken zo leuk mogelijk maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou er zelf ook niet van gebeld te worden![]()
Hier stormt het!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he, doet al wat meer lente-achtig aan.
Afspraak met het ziekenhuis voor morgen staat, i need help wat betreft m'n voet en kan niet wachten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Afspraak met het ziekenhuis voor morgen staat, i need help wat betreft m'n voet en kan niet wachten.
Hier nog half stormachtig en een snerpend windje, veel kouder dan gister.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he, doet al wat meer lente-achtig aan.
Ja, ik word er al wat immuun voor. Is niet goed, hoort niet.quote:
Sterkte Dushka, ik hoop dat ze morgen iets voor je kunnen doen (iig voor de pijn).quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik word er al wat immuun voor. Is niet goed, hoort niet.
Het is een kwaal aan mijn voet, wondje onder een van de voetkussens, waar ik al twee jaar mee moet omgaan. Klote, maar ik blijf positief en heb het er niet zo vaak over.
Oh, idd klotequote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik word er al wat immuun voor. Is niet goed, hoort niet.
Het is een kwaal aan mijn voet, wondje onder een van de voetkussens, waar ik al twee jaar mee moet omgaan. Klote, maar ik blijf positief en heb het er niet zo vaak over.
Nee, dat is het probleem. Het krijgt nooit rust. (met mijn platvoeten nog minderquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, idd klote
Dat heelt haast niet zeker?Of moet je dan met je been omhoog...
Nee, een klasgenoot heeft daar trouwens wel moeten filmen vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een van jullie ooit eens bij het ABN tennnistoernooi geweest?
Ik reed er net nog langs, telt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Is al heel wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik reed er net nog langs, telt dat?
[Tomboraider]quote:Op maandag 7 februari 2011 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heul niks op mn GSM van Piscie
Vast wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Tombo al met een headsetje op zitten voor een stemtest?
Zekertjesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het staat denk ik enorm kek, vervolgens die zoete voice en het is kat in het bakkie.
Als je in het register staat en ze bellen je nog steeds, dan spui ik het liefst een tsunami van haat uit mijn mond over hen. Lekker afreageren.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, maar 'mensen' blij maken is altijd chique. Daar spui ik graag flitsende teksten voor.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je in het register staat en ze bellen je nog steeds, dan spui ik het liefst een tsunami van haat uit mijn mond over hen. Lekker afreageren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Na twee zinnen: "heb je wel eens gehoord dat je een prachtige stem hebt jongeman?" En dan hopelijk een stamel. "Zegt je vriendin dat nooit tegen je?" En dan weer onwennigheid. Vervolgens vraag je hem op z'n mooist, met zijn sublieme stem, te vertellen wat hij wil verkopen. Uiteraard doet hij dat in jouw ogen dan niet goed, na twee zinnen een flinke arrogante kuch. En dan vragen of hij het nog een keer opnieuw wil opzeggen. Dit herhalen, met een kleine variatie.
Ik!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeg, heb jij het nummer van Vaduz voor mij?quote:
Nadat ik ooit vroeg wie ik mocht bellen en jij zelfs tot in de pm toe je nummer niet gaf... Nee Tombo, neequote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, heb jij het nummer van Vaduz voor mij?
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En die imitatie ben ik benieuwd naar Bella.
Nu is het een kakkersfest. Ik ben de afgelopen 4 jaar 2 keer een dag geweest. Als tennisliefhebber smul je het meest bij de trainingen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Maandag beginnen, ik ben zooooooo blij
En nee vaduz, niet in zwart wit, maar wel toen het nog lowbudget was enzo
Ja, dan moet je eigenlijk juist alert reageren en de bende afkappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik nog het ergste vind, dat de telefoon gaat en je een pauze / toon hoort, omdat je nog doorverbonden moet worden. En dan zit je dus zélf te wachten tot de marketing aan de lijn komt
Als het gesprek begint bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk juist alert reageren en de bende afkappen.
Nee, bij die pauze/doorverbindtoon. Je moet het dan al voelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het gesprek begint bedoel je?
Eigenlijk wil ik dan meteen ophangen, maar dan gaat de telefoon na een uur wéér.
Ik sta altijd 4 dingen tegelijk te doen als ze bellen, dus iets voelen en bedenken lukt dan al niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, bij die pauze/doorverbindtoon. Je moet het dan al voelen.
Maar dan bellen ze later nog een keer ja.
Ja heel goed! Potverdorie, benen wijd, zittend op een Ikeabank, met een bord hummus op mijn schoot en ik kan hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, Bella kun je ook een überlesbo doen ipv Maik de Boerrrrrrrrrrrrrr?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg bij die donateurs dat ik Het Goede Doel ook goede muziek vind, ofzoiets.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook eens gevraagd of ik die mooie rode jas mocht hebben in ruil voor mijn handtekening. Ging ook niet door. Dan houdt het ook op.
Geen ideequote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo, ga je een vast product verkopen of gaat dat in periodes dat het wisselt?
Dus je weet niet eens wat je nou moet gaan verkopen?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan krijg je misschien ook wel een standje op de beurs.
Ik weet wel leuke standjes, dus dat komt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch geen Kamasutra artikelen he.Dan krijg je misschien ook wel een standje op de beurs.
Een grote, ja zekerquote:
Nou nee, ik was een aardbei als klein kind met carnavalquote:
Ik lig al in bed en zit op mijn mobielquote:
Ah okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet vanmiddag langs de apotheek, heb het een en ander op het briefje aan verbandmateriaal staan wat ik nodig heb.
Ah dan snap ik het nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hangt van het herstel af, ik ben ook benieuwd.
Ah, goed dat er stappen worden genomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En terug van het krankenhaus. Het is verzorgd, mijn linkerschoen wordt aangepast, nu rust en volgende week wordt er gekeken welk stappenplan gevolgd wordt. Ik heb meerdere paden gehoord.
Nee, nou ja, 3 kringloopwinkels gebeld en ze kunnen allemaal pas begin maart mn kast ophalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer richting pijnvrij gaan, dat is me veel waard.En dank je.
Nog wat raars beleefd vandaag?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop ik ook, ik word ondanks een aspirine een beetje gek vanmiddag. Lekker gek, dat wel.
Hebben ze een wachtlijst van meubeltjes ophalen ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, nou ja, 3 kringloopwinkels gebeld en ze kunnen allemaal pas begin maart mn kast ophalenDus die ga ik slopen, no way dat ik die zo lang laat staan
Een maand is wel heel lang ja, gelijk heb jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, nou ja, 3 kringloopwinkels gebeld en ze kunnen allemaal pas begin maart mn kast ophalenDus die ga ik slopen, no way dat ik die zo lang laat staan
Lekkerquote:
Jup, me. Zaterdag middag.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hallotjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Repeating het volgende:
[..]
Jup, me. Zaterdag middag.
1stre rij naast het net. Je ziet niet waar de ballen komen maarja.
Dit jaar weer, zelfde tijd, zelfde plaats.
Okkay dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, ik vind sarcastisch zijn leuk, maar ik ontdek het nu niet bij mezelf.
Ik heb vandaag in het zonnetje zitten lunchen. Was heerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Repeating het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vandaag en gister een Lentegevoel had?
Wat fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in het zonnetje zitten lunchen. Was heerlijk
Was helaas m'n zonnebril vergeten, het was bijna niet te doen met die zon
Tijdens werk heb je toch pauzes?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat fijn
Ik heb heel de dag gewerkt, dus niet kunnen genieten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in het zonnetje zitten lunchen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in het zonnetje zitten lunchen.
quote:
Prettig is dat, die kaarten zijn behoorlijk prijzig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Repeating het volgende:
Paps was uitgenodigd door levrancier.
Van die pasjes?
Ah okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik zou net het niet weten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prettig is dat, die kaarten zijn behoorlijk prijzig.
Ik had me vanmorgen te dik ingepakt, vanmiddag mijn trui voor een t-shirt ingeruild.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah okeLente begint vroeg, komt goe
HajeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind het wel fijn om ter hoogte van het net te zitten (wel iets afstand), omdat je het spel dan toch weer anders ziet. Anders is het zo hetzelfde als op tv, vind ik jammer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik zou net het niet weten.
Maar geen fijn plaatsen, zo naast het net. Achter de spelers lijkt mij fijner?
Vaduz, is dit jouw zus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Repeating het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vandaag en gister een Lentegevoel had?
quote:
Wist ik wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Dat icoontje wil niet altijd iets zeggen. En je schrijft koekwaus trouwens met au. Kusjens.
Okidoki.quote:
Ik zend alvast wat tissues je kant op!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze boi kwam vanuit zijn herhaalstand aanwaaien.
Ik kijk The Notebook overigens.
quote:
Oeps, ik heb de verkeerde gestuurd. Ik heb per ongeluk mijn issues gestuurd dus nu liggen al mijn problemen en kwesties in je brievenbus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal het raam openzetten voor de tissues.
Ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben ze een wachtlijst van meubeltjes ophalen ofzo.Idioot.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was er een die behoorlijk binnenkwam. Prachtig.
Oh ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Die actrice zit ook in een andere film die ik je aangeraden heb. Mean Girls. Die rol is echt 180 graden de andere kant op.
Ik vind hem ook geweldigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was er een die behoorlijk binnenkwam. Prachtig.
Hoeveelste aspirine is dit Dushka?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt aan het genieten van alles wat ik zie.
Niet meer gehad sinds vanmiddag. Zo voor het slapen gaan eentje. Als ik mijn gedachten verzet gaat het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste aspirine is dit Dushka?
Sorry het was een flauw grapjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet meer gehad sinds vanmiddag. Zo voor het slapen gaan eentje. Als ik mijn gedachten verzet gaat het wel.
Ja omdat je vanmiddag lekker gek werd, vertelde jequote:
Het vrouwelijke element weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben meer een puzzel dan ik voor mogelijk houd.
JA ZEKER BELLAquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
IEDEREEN MISINTERPRETEERT ELKAAR. IK WEET NIET EENS OF DAT EEN NEDERLANDS WOORD IS.
We begrijpen elkaar. Ik ga denk ik ook zo een broodje maken. Niet omdat ik honger heb, maar meer uit een soort plichtsgevoel naar jou toe.quote:
Ik hou d'r zo van als we goed levelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar. Ik ga denk ik ook zo een broodje maken. Niet omdat ik honger heb, maar meer uit een soort plichtsgevoel naar jou toe.
En zo komen we weer terug bij de Notebook, want die jongen heet Noa(c)h.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De Arke van Noach, ik onderschat het nooit meer.
Godverquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En zo komen we weer terug bij de Notebook, want die jongen heet Noa(c)h.![]()
![]()
![]()
![]()
De lente brengt ons samenquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, vreselijk om die lap met bonen dan naar binnen te moeten kieperen.
Ik zie Bella al schuivenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, vreselijk om die lap met bonen dan naar binnen te moeten kieperen.
Dus tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
De volgende keer dat ik ging bestelde ik het hele pakket en heb ik echt genoten. Het is verdomd lekker!
Ik heb niks met al die andere toko's zoals de Mac en BK, maar gekruid voer maakt mij wel weer hongerig. Vandaar een checkmoment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Bella maar schuiven.
Vanwaar die interesse Pisc?
Wij kunnen mee schuiven met een grote grijnsquote:
Ahquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moest bijna huilen toen ik al die toko's zag.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ben ik toen ik Laura en Robert uit elkaar zag gaan.
Misschien een tip voor Zwabbert?quote:Buy something special for your Valentine and get Ad-Aware Pro for Free!
Ik zag het, zal hem straks wel in mn PB uploaden ipv tinypicquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
OH NOES!!!!
Onze marktkraam is uit de OP verdwenen
Tombo to the rescuequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het, zal hem straks wel in mn PB uploaden ipv tinypic
Goedemorgen btw
quote:
Nog niet gezien, wel spijkersquote:
Ja, daar hou ik vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me nog wel een tactisch klusje ook.
Bij ons bij de stort moet je alles gewoon zelf doen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus je geeft het straks aan die subtiel ongeschoren kerels met gespierde bovenarmen.
Ach ja, ideaalbeeld.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier ook, met een of andere midden 50er die vanuit een hok wat meekijkt. Ik kijk teveel films.
Ik voel een boek aankomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil straks weten welke medewerkers je tegenkwam.
Vrijdag voor het laatst hier, ben benieuwd of ze al naar een 2e gesprek is geweestquote:
Hoe spontaanquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb afgesloten met: 'cowboys en kisses van ons allen!'
Hajeequote:
Lekkersquote:
Dan heb je vast ook een lekkere Taco Bellyquote:
Jajajajajajajajajajaj me gusta!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook een lekkere Taco Belly
sei un pulcino caldoquote:
Noooo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier op t station iemandd die op tombo lijkt
Gekkie! Maar die comfort past jou wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaaa echt! En ik ben heul rebels eerste klas gaan zitte!!
Nom nom nomquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanavond oriental chili soepje voor mij.. Hoop dat ie smaakt.. Anders gaat ie de gootsteen in, en word t een shake..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier op t station iemandd die op tombo lijkt
12,2quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was het niet
Wie wil raden hoeveel kilo kast ik weggebracht heb?
Veeeeeeeeeeel meerquote:
Dit schiet niet opquote:
quote:
Was een grote wandkast, van oma geweest, dus stevige kwaliteitquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je dat wel helemaal goed? Lijkt wel of je een balkon hebt afgebroken.
Op de weegbrug van de stort, die liegt nietquote:
Je moet kapot zijn van het slepen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Terug
En 225 kilo echtWel in delen naar de auto gebracht natuurlijk he
*start google*quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat had ik vanavond bij een country danspasjes in de film Cool Runnings.
Start google? Nu zie ik je voor me in een grote kamer vol met allerlei electronica en Koude oorlog achtige kasten vol met lichtjes en knoppen en dat er midden in het panel zo'n grote rode knop is met heel groot ''START GOOGLE.''quote:
Ik wil schuimen en lakkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bedoel, als mousse mijn haren niet in model brengt is hairspray mijn redding.
Ik denk dat ik morgen spierpijn heb bij het leven jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet kapot zijn van het slepen.
Vroegah op de camping in Friesland heb ik meegedaan aan een countrydance-avond. Ik was een jaar of 8 en was verkocht. Ik kon er niet veel van, maar ging vol overgave de vloer op.quote:
Het begon allemaal als klein meisje, met zo'n horloge die Penny had, bij Inspector Gadget.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Start google? Nu zie ik je voor me in een grote kamer vol met allerlei electronica en Koude oorlog achtige kasten vol met lichtjes en knoppen en dat er midden in het panel zo'n grote rode knop is met heel groot ''START GOOGLE.''
Naast de knop ''Vernietig Afghanistan''
Inspector Gadget.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het begon allemaal als klein meisje, met zo'n horloge die Penny had, bij Inspector Gadget.![]()
Knopjes en schakelaars
En dan ook je handen op je heupen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vroegah op de camping in Friesland heb ik meegedaan aan een country-avond. Ik was een jaar of 8 en was verkocht. Ik kon er niet veel van, maar ging vol overgave de vloer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |