quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
M'n tandarts had een mondkapje met grote paarse bloemen erop, dat was wel een waardig Hajee-moment zo op de Maandagmiddag
Joe! Maandag, Aldi bezoek-dagquote:
Telefonisch verkoperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou ja, ik hou er zelf ook niet van gebeld te wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niets om je voor te schamen hoor.Lekker werken, lekker bezig zijn. En je ontwikkelt je babbel ook nog eens uitstekend.
half 7quote:
Knop om en de gesprekken zo leuk mogelijk maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou er zelf ook niet van gebeld te worden![]()
Hier stormt het!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he, doet al wat meer lente-achtig aan.
Afspraak met het ziekenhuis voor morgen staat, i need help wat betreft m'n voet en kan niet wachten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Afspraak met het ziekenhuis voor morgen staat, i need help wat betreft m'n voet en kan niet wachten.
Hier nog half stormachtig en een snerpend windje, veel kouder dan gister.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he, doet al wat meer lente-achtig aan.
Ja, ik word er al wat immuun voor. Is niet goed, hoort niet.quote:
Sterkte Dushka, ik hoop dat ze morgen iets voor je kunnen doen (iig voor de pijn).quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik word er al wat immuun voor. Is niet goed, hoort niet.
Het is een kwaal aan mijn voet, wondje onder een van de voetkussens, waar ik al twee jaar mee moet omgaan. Klote, maar ik blijf positief en heb het er niet zo vaak over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |