Ik ken eigenlijk helemaal niks van 30 seconds to mars. Ik heb mijn gok alleen op de hints gebaseerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]bruno mars..
oke nu zullen sommigen van jullie dat bij 30stm hebben
Van dit soort oude muziek weet ik dan weer wel wat af.. Die moderne meuk en britpop is aardig aan mij aan het voorbijgaan..quote:Gaat lekker zo.
Ping pong..quote:
Ook, maar die heeft hij niet geïmiteerd (zie videoclip) noch op hun sterfbed in het ziekenhuis bezocht noch een ode voor geschreven en voorgedragen noch een liedje aan opgedragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef cafca het volgende:
Donovan, Maar Phil Ochs was ook een groot voorbeeld voor ome Bob, Blogman
We matchen trouwens wel super op Last.fm dus de generatiekloof valt wel mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef Blogman het volgende:
Ghehe. Ik dacht al: dat antwoord weet ik helemaal niet. Dat zal wel het heden zijn !
Maar dan kan ik wel mooi gaan slapen op mijn oude leeftijd..
Er waren tijden dat ik alles van/over U2 wist...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Voor de nieuwe U2 is Brian Burton AKA Danger Mouse ingeschakeld als producer. Noem nog vijf albums waar hij achter de knoppen zat.
Door de connectie van de gezochte persoon met U2 te leggen als producer van hun volgende album, dan toch weer wel, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
De vraag gaat ook niet over U2 he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |