Hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de goedmaaksex natuurlijk
Oeh, wacht maar jonguh, ik griept oe!quote:
Joah, samen hakken we em zo de pan inquote:
Wat anders?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Griept ge mij okquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wacht maar jonguh, ik griept oe!![]()
Wat maken we er dan van? Soep?quote:[..]
Joah, samen hakken we em zo de pan in
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mijn Mini gaat toch lekker harder dan een Lada.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wacht maar jonguh, ik griept oe!![]()
[..]
Joah, samen hakken we em zo de pan in
Nee, een Ladaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Griept ge mij ok![]()
?
[..]
Wat maken we er dan van? Soep?
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He, we drinken dan misschien wel allebei breezer, maar ZO makkelijk ben ik nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]He, we drinken dan misschien wel allebei breezer, maar ZO makkelijk ben ik nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whaoh! Jaquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn Mini gaat toch lekker harder dan een Lada.
Laat hem lekker dromen... Zijn mini past vooralsnog op een plank in zijn boekenkastquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dacht je dat
Mijn Lada van 900 kg met een 1.5 motor ging vet hard voor zo'n oude bak
Ik trok er zelfs met gemak mensen uit bij het stoplicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ondervonden, zat helemaal vast in de stoelquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dacht je dat
![]()
Mini's zijn licht, en met een stage 1 kit behoorlijk vlotquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dacht je dat
Heb jij in DE Lada mogen zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ondervonden, zat helemaal vast in de stoel
ik had het motor blok van lada uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet met wat wijzigingen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dacht je dat
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had het motor blok van lada uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet met wat wijzigingen.
hij ging harder dan de teller200km/h
wel bij elke tank stop de olie bij vullen
Ja, een van de laatste keren dat ie fatsoenlijk reedquote:
Baasquote:
Dat eerste is wel lijp maar dat van de olie niet zo goedquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had het motor blok van lada uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet met wat wijzigingen.
GF heeft nog wel een adresje voor goedkope stookoliequote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Baas.
Ik ben niet verder gekomen dan Marijke in mijn Peugeot....
Of er op!quote:
binnenkort ik in een zaffiequote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Baas.
Ik ben niet verder gekomen dan Marijke in mijn Peugeot....
Nopequote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie er niet achteraan gelopen dan?
Er inquote:
quote:
Hahahaha, wat grappigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie er niet achteraan gelopen dan?
Daar zitten 2 extra stoelen jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
binnenkort ik in een zaffie![]()
damn wat heb ik zin om in die bak te rijden
Weet ik tochquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
binnenkort ik in een zaffie![]()
damn wat heb ik zin om in die bak te rijden
Daar past ie wel tussenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zitten 2 extra stoelen ja
Daar pas ik niet op. Iets met benen en flexibiliteitquote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zitten 2 extra stoelen ja
Bakkes!quote:
Doe eens wat aan je breedheidswaanzinquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar pas ik niet op. Iets met benen en flexibiliteit![]()
...
mwoa, gevolg van het toerental.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste is wel lijp maar dat van de olie niet zo goed
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft nog wel een adresje voor goedkope stookolie...
Dat gaat niet over breedte, dat gaat over lengtequote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je breedheidswaanzin
Gewoon niet zo zeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat niet over breedte, dat gaat over lengte.
En ja, ik was ECHT te breed voor die bank.
Ik kom wel wat eerderquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
MZ hij is zaterdag maar tot 17:00 open dus we moeten bij mij thuis ff snel spullen brengen en dan doorreizen denk ik!
Daar pas ik niet in een Zafira. Been there, done thatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag heeeeeeelemaaal achterin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |