Lot in eigen handen ofzoquote:
Kan tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk je dat ik naast de tv zit?
Helemaal met Karin...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
1 verkeerde afslag en je bent de lul.
Meer geld waard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Waarom kiezen ze nou voor het langste woord?? of heb ik de opdracht niet begrepen?
darts hé,quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Urquhart het volgende:
Bij deze opdracht weet je van tevoren al dat het gaat mislukken
Uitstel van 'executie'quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Urquhart het volgende:
Bij deze opdracht weet je van tevoren al dat het gaat mislukken
anna is de mol.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft Anna nooit een broek aan
Omdatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Beter toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Omdat natte benen chiller zijn dan een natte plakbroek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Een mol heeft ook nooit een broek aan! HET IS EEN AANWIJZING!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Te obvious. Zij is gewoon echt oprecht dom.quote:
Toch veelste makkelijk...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een mol heeft ook nooit een broek aan! HET IS EEN AANWIJZING!
Huh? Ze lopen toch gewoon de letters nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef Maartel het volgende:
En krijgt het 2e groepje uiteindelijk een kaart met daarop de letters zoals zij hebben gelopen of moeten ze t zelf bijhouden?
Hoe dan ook gedoemd te mislukken.
Helaas, maar waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Als Art de mol is moeten ze na dit seizoen stoppen.
Ja, maar moet groep 2 bijhouden hoe ze lopen of krijgen ze achteraf een soort uitdraai van hoe ze zijn gelopen om de letters te kunnen ontcijferen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Huh? Ze lopen toch gewoon de letters nu?
Mwah, daar kom je toch vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
Pepijn is dus niet de mol, anders gaat hij dit niet zeggen.
Oooh zo. Is niet gezegd, ik denk dat ze het zelf bij moeten houden of terug moeten redeneren met een kaart.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar moet groep 2 bijhouden hoe ze lopen of krijgen ze achteraf een soort uitdraai van hoe ze zijn gelopen om de letters te kunnen ontcijferen?
Helaas? Als de mol zó obvious is, is het alleen maar goed. Zendtijd voor een ander/beter concept.quote:
Maar dat ga je dan toch niet aan de rest duidelijk maken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Mwah, daar kom je toch vanzelf wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |