Jij bent de Mubarak van POL.quote:
Dan mag ik nog ruim 25 jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest even controleren, maar jouw dictatuur is pas vanaf 30 mei 2006 idd.
Als je feministisch wordt wel.quote:
Wat is het nut dat je überhaupt hier post...?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef DS4 het volgende:
Wat is het nut van een afscheidstopic...?
Vermaeck.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het nut dat je überhaupt hier post...?
Vermaak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vermaeck.
Mag ik nu antwoord op mijn vraag?
Die nieuwe spelling van de jeugd ook...quote:
Als jouw posts alleen al vanuit het argument vermaak worden gepost, wat maakt het in principe uit wat voor argumentatie anderen erop na houden om een bepaald topic te openen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die nieuwe spelling van de jeugd ook...
Maar antwoord op mijn vraag?
Such is life.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu. Het is internet. Het zijn hier je vrienden niet... Als je geen zin meer hebt, dan blijf je weg. Who gives a fuck?
Nog afgezien van het feit dat figuren met een afscheidsdraadje iha binnen de kortste keren terug zijn. Wat dan helemaal sneu is.
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu. Het is internet. Het zijn hier je vrienden niet... Als je geen zin meer hebt, dan blijf je weg. Who gives a fuck?
Nog afgezien van het feit dat figuren met een afscheidsdraadje iha binnen de kortste keren terug zijn. Wat dan helemaal sneu is.
Voor jou blijf ik dan ook hier...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!
Gaat-ie ook weg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!
Slowchat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef DS4 het volgende:
Wat is het nut van een afscheidstopic...?
Ok, dan is het goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef ZureMelk het volgende:
En de hoop dat Ryan3 hier ook aankondigt dat hij oprot.
Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef ZureMelk het volgende:
En de hoop dat Ryan3 hier ook aankondigt dat hij oprot.
Ik ben conservatief en degelijk, dat klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je feministisch wordt wel.
Als je al die gekke ideeën van je laat varen wel.
Weet je wel dat sigme meer van jou heeft te vrezen dan van die moslims?
Zij loopt graag in een kort rokje nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |