Jij bent de Mubarak van POL.quote:
Dan mag ik nog ruim 25 jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest even controleren, maar jouw dictatuur is pas vanaf 30 mei 2006 idd.
Als je feministisch wordt wel.quote:
Wat is het nut dat je überhaupt hier post...?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef DS4 het volgende:
Wat is het nut van een afscheidstopic...?
Vermaeck.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het nut dat je überhaupt hier post...?
Vermaak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vermaeck.
Mag ik nu antwoord op mijn vraag?
Die nieuwe spelling van de jeugd ook...quote:
Als jouw posts alleen al vanuit het argument vermaak worden gepost, wat maakt het in principe uit wat voor argumentatie anderen erop na houden om een bepaald topic te openen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die nieuwe spelling van de jeugd ook...
Maar antwoord op mijn vraag?
Such is life.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu. Het is internet. Het zijn hier je vrienden niet... Als je geen zin meer hebt, dan blijf je weg. Who gives a fuck?
Nog afgezien van het feit dat figuren met een afscheidsdraadje iha binnen de kortste keren terug zijn. Wat dan helemaal sneu is.
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu. Het is internet. Het zijn hier je vrienden niet... Als je geen zin meer hebt, dan blijf je weg. Who gives a fuck?
Nog afgezien van het feit dat figuren met een afscheidsdraadje iha binnen de kortste keren terug zijn. Wat dan helemaal sneu is.
Voor jou blijf ik dan ook hier...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!
Gaat-ie ook weg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja zeg DS4, betekend onze vriendschap dan niets?!?!
Slowchat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef DS4 het volgende:
Ok, dan is het goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef ZureMelk het volgende:
En de hoop dat Ryan3 hier ook aankondigt dat hij oprot.
Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef ZureMelk het volgende:
Ik ben conservatief en degelijk, dat klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je feministisch wordt wel.
Als je al die gekke ideeën van je laat varen wel.
Weet je wel dat sigme meer van jou heeft te vrezen dan van die moslims?
Zij loopt graag in een kort rokje nl.
Moet het nuttig zijn danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef DS4 het volgende:
Klopt. Afscheid nemen bestaat niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef DS4 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Slowchat?
quote:
quote:
Het gaat om haar korte rokjes uiteindelijk hè, en dan moet je toch toegeven dat ze meer te vrezen heeft van jou en diergelijken dan van die anderhalve man en paardenkop van de Islam, of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben conservatief en degelijk, dat klopt.
Sigme is een zeer intelligente en zeer goed ontwikkelde vrouw. Jammer dat ik ze zo weing meer meemaak hier.
Ze heeft van mij niks te vrezen ook al loopt ze in korte rokjes. Ze laat zichzelf graag zien . Zie fobo . Dat hoort bij haar
Iedereen is misbaar. Zelfs jij!quote:
Kerkhoven liggen vol mensen. Toch heeft de mensheid mij nodig. Nog heel lang. Niemand kan zonder mij. Zelfs jij niet, want jij hebt tegenspraak nodig. Dan functioneer jij nl. het beste.quote:
DS4 is erg vermoeiend en bovendien discussieert hij niet echt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kerkhoven liggen vol mensen. Toch heeft de mensheid mij nodig. Nog heel lang. Niemand kan zonder mij. Zelfs jij niet, want jij hebt tegenspraak nodig. Dan functioneer jij nl. het beste.
Ik hoop niet dat ik je ontmoedig, als ik je steeds weer klem zet
Zit je voetbalgelul te kijken, blijkt dat onzin altijd weer een extra gradatie kent...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kerkhoven liggen vol mensen. Toch heeft de mensheid mij nodig. Nog heel lang. Niemand kan zonder mij. Zelfs jij niet, want jij hebt tegenspraak nodig. Dan functioneer jij nl. het beste.
Ik hoop niet dat ik je ontmoedig, als ik je steeds weer klem zet
Jij baalt gewoon dat je eigenlijk nooit gelijk hebt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
DS4 is erg vermoeiend en bovendien discussieert hij niet echt....
Je tante in de jaren 70 met een bijstandsuitkering kan natuurlijk nooit een argument zijn hè...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon dat je eigenlijk nooit gelijk hebt...
Nee, sterker nog, ik wist niet eens dat sigme korte rokjes draagt. Ik zou ze graag ontmoeten, want ze is een Mens met hoofdletter M. Ik ga louter met ontwikkelde mensen om. Aan SBS6 paupers heb je niets, die laat ik liever links liggen. Gesprekken voer ik graag op hoog niveau. Erudiet en eloquent, zoals altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat om haar korte rokjes uiteindelijk hè, en dan moet je toch toegeven dat ze meer te vrezen heeft van jou en diergelijken dan van die anderhalve man en paardenkop van de Islam, of niet?
Hij is zeer volhardend en kan niet zo goed tegen verlies. Soms ietwat te competatief. Maar iemand die nooit opgeeft .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DS4 is erg vermoeiend en bovendien discussieert hij niet echt....
Alleen al het feit dat je het nog weet geeft iets aan. Ik kan mij echt werkelijk geen letter herinneren van jouw posts...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Je tante in de jaren 70 met een bijstandsuitkering kan natuurlijk nooit een argument zijn hè...
Tis weekend, of heb je dan ook veel werk.quote:
Gek, een oud-topsporter die competitief is...quote:
Ik kan je geruststellen, ik hou niet van voetbal en al helemaal niet van gelul. De bijzin is daarom niet relevant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zit je voetbalgelul te kijken, blijkt dat onzin altijd weer een extra gradatie kent...
Gijp is gewoon geniaal!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan je geruststellen, ik hou niet van voetbal en al helemaal niet van gelul. De bijzin is daarom niet relevant.
Het heeft je gevormd, deels ontwikkeling en deels je karaktertrek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gek, een oud-topsporter die competitief is...
Gijp is een mongool die een beetje over the top commentaar geeft en alleen kan lachen om zijn eigen grappen, een grote klapjosti.quote:
Ik hoop dat je het niet erg dat ik de persoon in kwestie niet ken. Wel die Derksen, tja. Een karikatuur op zichzelf.quote:
Gijp zegt weldegelijk verstandige dingen over voetbal. Maar goed, dat ontgaat jou kennelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
Gijp is een mongool die een beetje over the top commentaar geeft en alleen kan lachen om zijn eigen grappen, een grote klapjosti.
Derksen mag ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg dat ik de persoon in kwestie niet ken. Wel die Derksen, tja. Een karikatuur op zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |