quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Ik was je al kwijt. Welcome back!quote:
hijs lollig he:) viel mij ook meequote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
@FF1: ik zit nu 17 again te kijken, hij is inderdaad (veel) leuker dan verwacht!
Dat gebeurt ook snel als je verwacht dat het een k-film is.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
@FF1: ik zit nu 17 again te kijken, hij is inderdaad (veel) leuker dan verwacht!
Niet per sé. Vampires suck was nog kutter dan ik al verwacht hadquote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook snel als je verwacht dat het een k-film is.
Een film die een kutfilmserie gaat spoofen...wat verwacht je???quote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet per sé. Vampires suck was nog kutter dan ik al verwacht had
Not another teen movie was verrassend leuk, dus ik dacht: ik probeer het gewoon.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Een film die een kutfilmserie gaat spoofen...wat verwacht je???
Airplane is indd een meesterwerk vergeleken al die andere filmsquote:Op maandag 7 februari 2011 09:47 schreef DragonFodder het volgende:
Als je al die mislukte spoofs kijkt (remember the spartans, epic movie, disaster movie, dste movie etc.) ga je Airplane wel nóg meer waarderen voor het meesterwerk wat het is
Zet er dan een smiley bij, dan geef je tenminste een hint wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Patch het volgende:
Gezien het feit dat ik procentueel gezien de meeste vragen stel, is het na zoveel jaar moeilijk geworden om snel een nieuwe vraag te verzinnen.
Een boel vragen post ik niet meer omdat die té opzoekbaar zijn.
Dat van die klootzakken was natuurlijk niet gemeend, maar wel opvallend dat er serieuze reacties op komen
Dat lijkt me dan vooral jouw probleem. Ik ga in ieder geval geen moeite meer doen je te overtuigen. Voor zover ik weet zoek jij vanalles op.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Patch het volgende:
En geen vijandigheid, maar ik heb wel het idee dat het opzoeken van antwoorden zijn hoogtijdagen aan het beleven is.
Ik vertrouw bijna niemand meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |