Wieso?quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Weer lekker een dagje op kantoor. Straks gaan we mijn opdracht doorspreken, ik ben benieuwd
Bang dat het dak naar beneden komt?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit een scheur in het plafond
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.quote:
Hiquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat je opdracht uiteindelijk gaat worden of wat je vorige week hebt uitgespookt?
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.
Can't do that if you're dead.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Even flink zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komtquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculerenquote:
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
Neuh, oude kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??
Hardcore!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
Ze komen morgenochtendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
[..]
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?
Misschien zit er wel een groot spinnennest achterquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dit weekend even niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?
Ik dacht dat je FB gezien had, nevermind, niets voor hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oooowwww??? Dat klinkt als een goed weekend
Oh, gelukkigquote:
Fat chancequote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een groot spinnennest achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |