Leek me toch wel zo netjes, niet dan?quote:
Dan moet ik even wachten tot ik uit bad benquote:
schiet het al een beetje op? Wanneer ga je erinquote:
Stiekem wil je het toch wel weten, zeg maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:50 schreef Tally het volgende:
Dan moet ik even wachten tot ik uit bad ben
Modereren gaat niet meer via mobiel
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 08:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schiet het al een beetje op? Wanneer ga je erin?
Dat kan je best zeggen jaquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem wil je het toch wel weten, zeg maar.
fix jezelf wat hulptroepen danquote:
De hulptroepen zijn er wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fix jezelf wat hulptroepen danhoewel dat doordeweeks niet zo opschiet waarschijnlijk
Laat je het nog wel even weten dan?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat je het nog wel even weten dan?
Inmiddels wel.quote:
goed puntquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hulptroepen zijn er wel hoor![]()
Heeft alleen weinig zin om die in te schakelen als er geen verf oid is
De wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanavond naar The Airborne Toxic Event in Paradiso
Ik zit bij de buren, Melkwegquote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanavond naar The Airborne Toxic Event in Paradiso
Neeeee joh!! Is echt supervet!! Youtube maar eensquote:
Oeh! That looks epic.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeee joh!! Is echt supervet!! Youtube maar eensWas eigenlijk van plan om de hele dag CD te luisteren op mn werk, maar bestand blijkt mp4 te zijn wat ik niet kan afspelen op mn laptop
Wieso?quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Weer lekker een dagje op kantoor. Straks gaan we mijn opdracht doorspreken, ik ben benieuwd
Bang dat het dak naar beneden komt?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit een scheur in het plafond
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.quote:
Hiquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat je opdracht uiteindelijk gaat worden of wat je vorige week hebt uitgespookt?
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.
Can't do that if you're dead.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Even flink zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komtquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculerenquote:
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
Neuh, oude kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??
Hardcore!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
Ze komen morgenochtendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
[..]
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?
Misschien zit er wel een groot spinnennest achterquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dit weekend even niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?
Ik dacht dat je FB gezien had, nevermind, niets voor hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oooowwww??? Dat klinkt als een goed weekend
Oh, gelukkigquote:
Fat chancequote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een groot spinnennest achter
You spoil sportquote:Op maandag 7 februari 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
Fat chanceSpinnen houden niet zo van vocht. Als je er een vogelspinnest hebt zitten, dat zou wel ultiem cool zijn, overigens!
Ik zou het sneu vinden als CL zich daar ook nog zorgen om gaat makenquote:
Het ruikt er wel raarquote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een groot spinnennest achter
Ik wil stiekem nog eens zo'n grote spin als huisdierquote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het sneu vinden als CL zich daar ook nog zorgen om gaat maken
You sweet girlquote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het sneu vinden als CL zich daar ook nog zorgen om gaat maken
Ja, ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil stiekem nog eens zo'n grote spin als huisdier
Zo'n pluizige met van die oogjes
Hard ookquote:
Ik denk alleen niet dat er iemand op wil passen als ik met vakantie benquote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ookIk heb de soorten al uitgezocht en zodra ik er goed ervaring mee heb, komen de aggresievere soorten, Avicularia versicolor
quote:
Ze zijn wel degelijk giftig. Er kunnen nare reacties optreden na een beet en dan hoef je niet eens allergisch te zijn. Daarbij zijn de brandharen ook niet prettig.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef DustPuppy het volgende:
Vogelspinnen zijn wel gave huisdieren. En zo giftig zijn ze helemaal niet.
Tenzij je er echt allergisch voor bent gaat het niet veel verder dan een wespensteek.
I willquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat er iemand op wil passen als ik met vakantie ben
Dan heeft mijn biologieleraar ons altijd voorgelogen! De lul!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn wel degelijk giftig. Er kunnen nare reacties optreden na een beet en dan hoef je niet eens allergisch te zijn. Daarbij zijn de brandharen ook niet prettig.
Zoek maar eens op beten van vogelspinnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan heeft mijn biologieleraar ons altijd voorgelogen! De lul!
Ok, ik heb me bedacht! Kutbeesten!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek maar eens op beten van vogelspinnen.
Uiteraard zijn ze niet zo giftig als een Zwarte Weduwe, maar het doet wel degelijk ernstig pijn
Leguanen zijn kutbeesten. Beetje in m'n gezicht slaan met die staart van zequote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, ik heb me bedacht! Kutbeesten!
Doe maar een hippe leguaan dan
* DustPuppy googlen doetquote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leguanen zijn kutbeesten. Beetje in m'n gezicht slaan met die staart van ze
Gele agamen
Ook leguanen kunnen bijten en verwonden. Je moet je gewoon heel erg goed inlezen in reptielen, amfibiën en arachniden. Ze behoeven speciale verzorging, het is geen dier dat je in een opwelling kunt gaan kopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, ik heb me bedacht! Kutbeesten!
Doe maar een hippe leguaan dan
Dat is een baardagaamquote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
* DustPuppy googlen doet
N'aaaaaaw!
[ afbeelding ]
Awesome
Ik koop alleen maar dingen in opwellingen. Dat wordt lastig dan. Mijn huisgenote is de verstandige van ons twee.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook leguanen kunnen bijten en verwonden. Je moet je gewoon heel erg goed inlezen in reptielen, amfibiën en arachniden. Ze behoeven speciale verzorging, het is geen dier dat je in een opwelling kunt gaan kopen.
En een kat niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Spinnen en/of reptielen als huisdier ? Nee dank U.
die liggen 23 uur per dag te pitten
Hangt er maar vanaf wèlke vogelspin. Want vogelspin is slechts een verzamelnaam.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Zoek maar eens op beten van vogelspinnen.
Uiteraard zijn ze niet zo giftig als een Zwarte Weduwe, maar het doet wel degelijk ernstig pijn
Doe het dan niet. Leguanen kosten sowieso veel geld in aanschaf, je moet een terrarium hebben van bepaalde afmetingen, lampen, speciaal voedsel en supplementen, temperatuur en vochtregelaar. Daarbij zijn het ook geen knuffelbeesten. En de leguaan zelf is ook behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar dingen in opwellingen. Dat wordt lastig dan. Mijn huisgenote is de verstandige van ons twee.
In beginsel zijn ze allemaal giftig. Uiteraard zal de een sneller bijten dan de ander en zal het bij de ene spin meer pijn doen dan de andere.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf wèlke vogelspin. Want vogelspin is slechts een verzamelnaam.
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het dan niet. Leguanen kosten sowieso veel geld in aanschaf, je moet een terrarium hebben van bepaalde afmetingen, lampen, speciaal voedsel en supplementen, temperatuur en vochtregelaar. Daarbij zijn het ook geen knuffelbeesten. En de leguaan zelf is ook behoorlijk prijzig.
Hoezo dat laatste?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.
Wij hebben hele leuke kattenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.
wateragaampjes zijn ook wel tofquote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een baardagaamDie heb je in verschillende kleuren. Het zijn leuke diertjes.
Omdat het dan onze eerste wordt en ik toch het grootse deel van de dag op mijn werk zit en huisgenote heeft niet echt de energie om voor een kitten te zorgen.quote:
Kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wateragaampjes zijn ook wel tof
Ah, rightquote:Op maandag 7 februari 2011 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Omdat het dan onze eerste wordt en ik toch het grootse deel van de dag op mijn werk zit en huisgenote heeft niet echt de energie om voor een kitten te zorgen.
En dan leek een oudere kat ons wel zo geschikt. We gaan binnenkort eens naar het asiel om te kijken welke kat bij ons zou kunnen aarden (qua ruimte e.d.).
Das weer eens wat andersquote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Als je het mannetje aait wordt ie blauw
Ik wil eigenlijk ook graag een aquarium met Axolotl's. Die vind ik echt zó stoerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind gele agaampjes erg leuk, alleen die komen amper voor geloof ik.
Die vind ik engquote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook graag een aquarium met Axolotl's. Die vind ik echt zó stoerNeotenie is echt fascinerend.
Dat is nog eens goedkoop dronken worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Wordt ie niet eerst hard en als je dan stopt wordt ie blauw?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Als ie blauw wordt gaat het niet goed, hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt ie niet eerst hard en als je dan stopt wordt ie blauw?
What the fuck is that?quote:
Dat is dus een Axolotl.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
What the fuck is that?
Ok, cute and disturbing in one neat package
Ja, echt briljantquote:
Aha, ziet er grappig uit, maar ik kan me CL's reactie ook wel voorstellen.quote:
Ik googlede ook maar even vlug hoor, een dank je wel had ook leuk geweestquote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt briljant
Er zijn mooiere foto's, trouwens
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik googlede ook maar even vlug hoor, een dank je wel had ook leuk geweest![]()
Ja, ik ook. Maar als je ze in het echt ziet... Ze zijn gewoonquote:Op maandag 7 februari 2011 10:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aha, ziet er grappig uit, maar ik kan me CL's reactie ook wel voorstellen.
Ik vind ze gewoon raarquote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als je ze in het echt ziet... Ze zijn gewoon
Dat zijn ze ook, ik vind 't machtig fascinerend! Als ze een pootje verliezen of zo, kunnen ze die laten terug groeienquote:
Dat kunnen meer reptielen toch, niet alleen puur de axolotl..quote:Op maandag 7 februari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, ik vind 't machtig fascinerend! Als ze een pootje verliezen of zo, kunnen ze die laten terug groeien
Wat trouwens ook erg leuk is, zijn gifkikkertjes
Meestal alleen staarten en dan blijft er vaak nog een stompje overquote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kunnen meer reptielen toch, niet alleen puur de axolotl..
Dit heb je hopelijk niet proefondervindelijk vasgesteld?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Dat zijn ze ook, ik vind 't machtig fascinerend! Als ze een pootje verliezen of zo, kunnen ze die laten terug groeien
Leuk om aan te likken ook of?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Wat trouwens ook erg leuk is, zijn gifkikkertjes
Klopt, bepaalde hagedissen de staart. Maar de mate waarop de axolotl dat kan is uniek, hij kan zelfs delen van zijn hersenen terug laten groeien, minder vitale organen en complete lichaamsdelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kunnen meer reptielen toch, niet alleen puur de axolotl..
Nou, ik niet. Maar wetenschappers wel. Die bestuderen de diertjes al jaren om dit toe te kunnen passen op ons mensen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit heb je hopelijk niet proefondervindelijk vasgesteld?
[..]
Leuk om aan te likken ook of?
Dat is dan weer wel stoer iddquote:Op maandag 7 februari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, bepaalde hagedissen de staart. Maar de mate waarop de axolotl dat kan is uniek, hij kan zelfs delen van zijn hersenen terug laten groeien, minder vitale organen en complete lichaamsdelen.Overigens is de axolotl en amfibie (molsalamander).
Open doen, en dan roepen of het wat minder kanquote:Op maandag 7 februari 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt bij de buren heel ongeduldig aangebeld
Dat is anders verre van idioot.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel stoer idd![]()
Al zie ik die idiote gen-biologen pogingen doen om dat bij mensen voor elkaar te krijgen
Ik heb 1 keer een baardagaam vastgehouden en dat vond ik heel stoer van mezelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Vrienden van me hadden een leguaan die misschien iets te vaak z'n staart was verloren en een stompje hadDat nog scherp genoeg was om mij in het gezicht te meppen
. En scherpe nagels, niet tof.
Ik heb al hun beesten wel een keer vastgehouden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een baardagaam vastgehouden en dat vond ik heel stoer van mezelf.
Vind ik ook. Zolang de diertjes geen last hebben van de onderzoeken, lijkt het me een geweldige mogelijkheid om delen van de mens (nieren of zo) te laten regenereren.quote:
Laat ik het zo zeggen; Ik vind het fijn als we straks gewonde soldaten e.d. kunnen repareren omdat hun ledematen verloren zijn in oorlog, of andere zaken. Maar ik zou zelf de natuur gewoon laten zoals die is.quote:
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldierenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al hun beesten wel een keer vastgehouden.
Alleen het konijn had geen zinEn die wilde ik juist even kriebelen
Ik wilde hem alleen even kriebelenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldieren
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zolang de diertjes geen last hebben van de onderzoeken, lijkt het me een geweldige mogelijkheid om delen van de mens (nieren of zo) te laten regenereren.
Slot op de bak doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Devion het volgende:
Reptielen, meh, alleen slangen vind ik wat hebben.
Hoewel kameleons ook wel gaaf zijn.
Wel lekker saddistische discussie of wat ze wel en niet teruggroeien. Laat het vooral je kleine broertje/neefje e.d. niet weten.(Als je er 1 hebt)
Ik snap je punt wel en dat ben ik in veel opzichten ook wel met je eens. Aan de andere kant is het zonde dat soort kansen te laten liggen. Ik denk dat het een beetje vergelijkbaar is met het belang van stamcelonderzoek.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; Ik vind het fijn als we straks gewonde soldaten e.d. kunnen repareren omdat hun ledematen verloren zijn in oorlog, of andere zaken. Maar ik zou zelf de natuur gewoon laten zoals die is.
Reptielen wel?!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldieren
Leuk zijn ze hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde hem alleen even kriebelen
Die wateragamen waren niet van me af te slaan.
Maar zonder Mengele wisten we misschien veel dingen nietquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.
Meeste wetenschappers zijn hele verstandige mensen. De dagen van Mengele hebben we wel gehad.
Maak ik daar nu zowaar een Godwinnetje in een Singles topic?![]()
Waar heb je mij zien typen dat ik reptielen knuffeldieren vind?quote:
die vind ik engquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk zijn ze he![]()
Ik kwam in Barneveld niet meer van de Teju af, die had zich om m'n arm genesteld en wilde ook niet meer weg
Dat is het leukste, aanhankelijke beestenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk zijn ze he![]()
Ik kwam in Barneveld niet meer van de Teju af, die had zich om m'n arm genesteld en wilde ook niet meer weg
Had ik het toevallig laatst nog over met beetman. Die man heeft heel veel dingen ontdekt waar we nu nog wat aan hebben, maar hij ging idd wel een paar stappen te ver daarvoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.
Meeste wetenschappers zijn hele verstandige mensen. De dagen van Mengele hebben we wel gehad.
Maak ik daar nu zowaar een Godwinnetje in een Singles topic?![]()
Bij katten vind ik het irritantquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het leukste, aanhankelijke beesten
Mja, zo hoort het natuurlijk niet. Maar hij was wel heel mensgericht, wat voor een Afrikaanse Teju behoorlijk uniek isquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het leukste, aanhankelijke beesten
Koud? Als ze koud zijn zit er iets niet goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik hou helemaal niet van reptielen. Ze zijn koud en voelen niet fijn, en ik zou er zelf ook nooit een nemen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik hou helemaal niet van reptielen. Ze zijn koud en voelen niet fijn, en ik zou er zelf ook nooit een nemen.
Ik heb een keer een hagedis vastgehad, of leguaan, ik weet niet hoe die beesten heetten, maar die zijn toch echt koudbloedig hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koud? Als ze koud zijn zit er iets niet goed.
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij katten vind ik het irritant
Gekko's zijn ook wel grappig ja. Net van die gelhandjes die je vroeger tegen een raam kon gooien.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?![]()
Gekko's vind ik trouwens ook leuke beestjes
Mijn neefje had een gecko en een ander beest, ik weet niet meer wat. In 1 zo'n aquarium, en die beesten gingen elkaars gedrag kopiëren.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?![]()
Gekko's vind ik trouwens ook leuke beestjes
Ja, alle reptielen en amfibiën zijn koudbloedig. Maar ze voelen niet koud aan, zo ja dan zijn ze niet actief of komen net uit hun winterslaap. Reptielen die onder de lamp hebben gezeten, voelen niet koud aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hagedis vastgehad, of leguaan, ik weet niet hoe die beesten heetten, maar die zijn toch echt koudbloedig hoor.
Oh, maar dan snap ik het al, ze hebben dat beest koud aan mij gegeven toen omdat ie dan amper actief is en ik 'm eigenlijk niet durfde vast te houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alle reptielen en amfibiën zijn koudbloedig. Maar ze voelen niet koud aan, zo ja dan zijn ze niet actief of komen net uit hun winterslaap. Reptielen die onder de lamp hebben gezeten, voelen niet koud aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |