Leek me toch wel zo netjes, niet dan?quote:
Dan moet ik even wachten tot ik uit bad benquote:
schiet het al een beetje op? Wanneer ga je erinquote:
Stiekem wil je het toch wel weten, zeg maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:50 schreef Tally het volgende:
Dan moet ik even wachten tot ik uit bad ben
Modereren gaat niet meer via mobiel
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 08:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schiet het al een beetje op? Wanneer ga je erin?
Dat kan je best zeggen jaquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem wil je het toch wel weten, zeg maar.
fix jezelf wat hulptroepen danquote:
De hulptroepen zijn er wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fix jezelf wat hulptroepen danhoewel dat doordeweeks niet zo opschiet waarschijnlijk
Laat je het nog wel even weten dan?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat je het nog wel even weten dan?
Inmiddels wel.quote:
goed puntquote:Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hulptroepen zijn er wel hoor![]()
Heeft alleen weinig zin om die in te schakelen als er geen verf oid is
De wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanavond naar The Airborne Toxic Event in Paradiso
Ik zit bij de buren, Melkwegquote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanavond naar The Airborne Toxic Event in Paradiso
Neeeee joh!! Is echt supervet!! Youtube maar eensquote:
Oeh! That looks epic.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeee joh!! Is echt supervet!! Youtube maar eensWas eigenlijk van plan om de hele dag CD te luisteren op mn werk, maar bestand blijkt mp4 te zijn wat ik niet kan afspelen op mn laptop
Wieso?quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Weer lekker een dagje op kantoor. Straks gaan we mijn opdracht doorspreken, ik ben benieuwd
Bang dat het dak naar beneden komt?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zit een scheur in het plafond
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.quote:
Hiquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat je opdracht uiteindelijk gaat worden of wat je vorige week hebt uitgespookt?
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken, zwaaien is zo nutteloos.
Can't do that if you're dead.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Even flink zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komtquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het plafond naar beneden komt, jij eronder ligt en dus een fijne schadeclaim kan indienen bij de woningbouw?
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculerenquote:
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die scheur er nu uitziet, bestaat in ieder geval de kans dat er wat naar beneden komt
Neuh, oude kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je een leuke bovenbuurman die door de vloer kan zakken??
Hardcore!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
Ze komen morgenochtendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat je doodgaat moet je dan maar incalculeren
[..]
Jakkes. Al wat van de woningbouw vernomen?
Misschien zit er wel een groot spinnennest achterquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dit weekend even niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch zeker altijd aan me?
Ik dacht dat je FB gezien had, nevermind, niets voor hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oooowwww??? Dat klinkt als een goed weekend
Oh, gelukkigquote:
Fat chancequote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een groot spinnennest achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |