Tijger steak.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders gaan ze gewoon de hakselaar in.
Wat moet je eigenlijk met wildvang hamsters?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders gaan ze gewoon de hakselaar in.
Appels peren. Een opvangcentrum is geen particulier huisdier.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
Als jij als particulier de juiste vergunningen en papieren in orde maakt, dan kan dat zeker. Ik ken iemand die een opvangcentrum heeft waar grote katachtigen opgevangen worden die door eigenaars aan de kant zijn gezet.
En een dierenwinkel met vergunning, handelt gewoon volgens de wet.
Is het al bedtijd bij jou? Siesta?quote:
Voor de fok, denk ik. Nieuwe kleurslagen, onderzoek naar gedrag en gezondheid?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met wildvang hamsters?
Mijn, mijn, mijnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Stuur eens wat zon hierheen dan!
Dat is toch wat Tech bedoeld?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. Nee, voor zover ik weet is dat heel moeilijk, maar niet onmogelijk.
Waar denk je dat die dieren die hij opvangt vandaan komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Appels peren. Een opvangcentrum is geen particulier huisdier.
Oud, maar niet te min zeer episch.quote:
OMG, met snoop ook gewoon. Die MOET ik downloadenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De ALLERslechtste horror die ik ooit heb gezien was deze:
http://www.imdb.com/title/tt0475298/
Wel rete-originele manieren erin om iemand te vermoorden overigens.
Hij zegt dat het verboden is. Maar dat is het niet, mits de juiste vergunningen. Wat ik de hele tijd al vertel.quote:
Klinkt redelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de fok, denk ik. Nieuwe kleurslagen, onderzoek naar gedrag en gezondheid?
Vast niet meer dan anders, alleen komt het wellicht meer in de media of let je er automatisch meer op.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er de laatste tijd heel veel mensen vermist worden
Ik zal eens kijken wanneer ik tijd over heb dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OMG, met snoop ook gewoon. Die MOET ik downloadenMaar jij moet echt echt echt Dance of the Dead afkijken
Dat is het wel degelijk. Ik had nota bene de Flora en fauna wet geciteerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hij zegt dat het verboden is. Maar dat is het niet, mits de juiste vergunningen. Wat ik de hele tijd al vertel.
Het waren de hamsters, ik zweer het je!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er de laatste tijd heel veel mensen vermist worden
Ja, maar jij zegt dat het easy-de peasy is om als particulier een tijger te houden. Dat is dus niet zo en ik vraag me af of je daar wel een vergunning voor krijgt als particulier dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zegt dat het verboden is. Maar dat is het niet, mits de juiste vergunningen. Wat ik de hele tijd al vertel.
Ik wilde dat er inderdaad nog bij zetten... Ik zie het steeds vaker in de mediaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Vast niet meer dan anders, alleen komt het wellicht meer in de media of let je er automatisch meer op.
Prima.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het wel degelijk. Ik had nota bene de Flora en fauna wet geciteerd.
Cool Hamstertje welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het waren de hamsters, ik zweer het je!
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Als ik het wil, dan is er een mogelijkheid. Natuurlijk ben ik niet zo idioot dat te willen en met tijgers is het sowieso bijna onmogelijk want Cites A.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat het easy-de peasy is om als particulier een tijger te houden. Dat is dus niet zo en ik vraag me af of je daar wel een vergunning voor krijgt als particulier dan.
Illegaal geïmporteerde zombiehamstersquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het waren de hamsters, ik zweer het je!
Mwah, het is niet zoals je het in het begin van deze discussie voorspiegelde naar mijn idee.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Als ik het wil, dan is er een mogelijkheid. Natuurlijk ben ik niet zo idioot dat te willen en met tijgers is het sowieso bijna onmogelijk want Cites A.
Maar het handelen in uitheemse dieren is gewoon mogelijk en gebeurt ook met grote regelmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |