Dat sommige winkels dat illegaal doen verandert niets aan de wet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ga jij dat de winkels met wildvang dieren ook vertellen dan?
Valt allemaal onder uitheemse dieren. Krokodillen, kaaimannen en alligators mogen ook gehouden worden met de juiste papieren.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen een walibi en een tijger.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om te selecteren? Staat in de opties bij default uit en kan je aanzetten.
Ja, maar ik kreeg een highschool-comedy associatie en ik denk dat dat wel klopt met de rest van de film ook, of niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooohhh je had ECHT verder moeten kijken!! Lachen gieren brullen!! Pas na een half uur ofzo wordt het echt leuk. Gewoon nog een keer proberen!!!
Een film over je leven! Wat leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Echt zo lachwekkend slecht en voorspelbaar
Nee! Het was niet eens lachwekkend slecht en dan hoeft het voor mij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij vond Dead Snow slecht?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar er mag niet eens in gehandeld worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Valt allemaal onder uitheemse dieren. Krokodillen, kaaimannen en alligators mogen ook gehouden worden met de juiste papieren.
Nee niet echt. Je hebt behoorlijk wat afgerukte ledematen gemist, veel bloed, slecht acteerwerk en stomende zombieseks!!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg een highschool-comedy associatie en ik denk dat dat wel klopt met de rest van de film ook, of niet?
Hier geen zonquote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus die schrappen we van ons lijstje?
Oeh sun is shiningGoedemorgen mensen
Het gebeurt dus wel, tussen dierentuinen onderling zelfs dagelijks. En in reptielenzaken dus ook, alle dieren keurig met een CITES papiertje. Wildvang wordt in aquariumzaken gewoon verkocht, niks geen autoriteit die het tegenhoudt, want er zijn vergunningen voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar er mag niet eens in gehandeld worden.
Jaaaaaaaa zeg, je denkt dan toch niet dat ik je serieus neem op dit gebied he. Dead Snow is DE zombiefilm met slecht acteerwerk, foute effects en loze humor.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik vond deze leuker eerlijk gezegd
Je vergelijkt appels met peren. Dierentuinen zijn niet hetzelfde als dierenwinkels.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
Het gebeurt dus wel, tussen dierentuinen onderling zelfs dagelijks. En in reptielenzaken dus ook, alle dieren keurig met een CITES papiertje. Wildvang wordt in aquariumzaken gewoon verkocht, niks geen autoriteit die het tegenhoudt, want er zijn vergunningen voor.
Misschien komt het omdat ik nooit een goede zombie film heb gezien, maar ik vind er echt geen klap aanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa zeg, je denkt dan toch niet dat ik je serieus neem op dit gebied he. Dead Snow is DE zombiefilm met slecht acteerwerk, foute effects en loze humor.
Ik ken iemand met wildvang hamsters.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gebeurt dus wel, tussen dierentuinen onderling zelfs dagelijks. En in reptielenzaken dus ook, alle dieren keurig met een CITES papiertje. Wildvang wordt in aquariumzaken gewoon verkocht, niks geen autoriteit die het tegenhoudt, want er zijn vergunningen voor.
Shaunquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit een goede zombie film heb gezien, maar ik vind er echt geen klap aan
Voor een dierentuin lijken me toch andere regels gelden dan voor een consument?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ervan houden, dat is het meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit een goede zombie film heb gezien, maar ik vind er echt geen klap aan
Als jij als particulier de juiste vergunningen en papieren in orde maakt, dan kan dat zeker. Ik ken iemand die een opvangcentrum heeft waar grote katachtigen opgevangen worden die door eigenaars aan de kant zijn gezet.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Dierentuinen zijn niet hetzelfde als dierenwinkels.
En net beweerde je nog dat je als particulier gewoon een tijger kon halen als huisdier.
En dan zet je Dance of the Dead af... Kansloos zeg ik je!!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa zeg, je denkt dan toch niet dat ik je serieus neem op dit gebied he. Dead Snow is DE zombiefilm met slecht acteerwerk, foute effects en loze humor.
quote:
Zoals ik zei, vergunningenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor een dierentuin lijken me toch andere regels gelden dan voor een consument?
Ja, dat zal ook wel... Ik denk niet dat het mijn genre is.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet ervan houden, dat is het meer.
Bill Murrayquote:Op maandag 7 februari 2011 11:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zombieland is ook cool trouwens.
Je kan er lekker van slapen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
Wat een boeiende wellus-nietus discussie
De ALLERslechtste horror die ik ooit heb gezien was deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan zet je Dance of the Dead af... Kansloos zeg ik je!!
Op een gegeven moment ramt een zombie met zijn hand door een voorruit van een auto. Handschoen eromheen ter bescherming als ie door het glas gaat en daarna is het ineens zomaar spontaan een bloederige, handschoonloze hand!Hoe slecht wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |