Sorry maar, ik neem geen informatie aan van mensen die niet eens fatsoenlijk een zin kunnen uittikken.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef arjan1212 het volgende:
Saddam was nog erger dan Hitler en Stalin bij elkaar , als je dat geeneens weet
Heeft toch geen zak met Bush te maken dat die moslims in opstand komen joh, omdat ze niets te vreten hebben, omdat er veel te veel Egyptenaren zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef arjan1212 het volgende:
Hem worden oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en genocide ten laste gelegd
Deze zaak betreft de dood van 143 inwoners van de sjiitische stad Dujail die in 1982 werden geëxecuteerd
mja. verder o.a gasaanvallen op koerden, noord irak moest 'gearibiseerd worden' diverse opstanden bloedig neergeslagen , 100den mensen vermoord door de geheime dienst. maar goed.. genoeg over die smeerlap van een saddam.
Het ging mij er om dat de doelstelling betreffende het midden oosten van de regering bush democratisering naar westers voorbeeld was, weg met al die koningen en dictators, en ja de inval in irak of je er tegen was of niet heefd er voor gezorgd dat saddam er niet meer is. nu volgen meerdere landen, het beleid van bush is een succes
Bush is voorstander van cheap gasolinequote:Op maandag 7 februari 2011 09:43 schreef arjan1212 het volgende:
was het niet Bush die voorstander was van bio-diesel,![]()
![]()
![]()
![]()
moslims maken veel kinderen rijk of nietquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.google.com/pub(...)=country:EGY:DEU:NLD
mja. als je dit wil stoppen moet egypte snel rijker worden, hoe rijker een land hoe minder kinderen...
neen , het geloof zegt kinderen maken, mijn gelovige Marokkaanse collega heeft een goede baan , maar die weet nu al zeker dat ie 7 kinderen gaat krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:47 schreef arjan1212 het volgende:
nee, dat zijn tijdelijke effecten. de marokanen in nederland hebben nu veel kinderen omdat dat een overganssitouatie is.. echt op de langere termijn daald de vruchtbaarheid.
nee maakt niets uitquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef arjan1212 het volgende:
micheal als je die grafiek van je doortrekt tot 2080 dan zal je zien dat de bevolking dan begint af te nemen, ook in egypte
Eh nee. Misschien maken ze gemiddeld meer kinderen. Maar bijvoorbeeld de arme mensen in pakistan die soms gewoon 12 kinderen krijgen hebben geen idee dat je ook voorbehoedsmiddelen hebt. En daarnaast zijn hun kinderen een vorm van pensioen. Worden mensen welvarender en beter opgeleid dan zal je zien dat gezinnen echt geen 12 kinderen meer krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
moslims maken veel kinderen rijk of niet
Dat zegt het Katholieke geloof ook. Maar in zowel Islam als Katholicisme zie je dat mensen gemiddeld minder kinderen krijgen als ze welvarender worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neen , het geloof zegt kinderen maken, mijn gelovige Marokkaanse collega heeft een goede baan , maar die weet nu al zeker dat ie 7 kinderen gaat krijgen
Mijn Nederlandse collegae willen er met zijn vijven geeneen
http://www.google.com/pub(...):EGY:DEU:NLD:IDN:BGD
Er was laatst nog een onderzoek waaruit bleek dat er rond 2050 nog steeds percentueel gezien bijna evenveel moslims op de wereld zijn. Aziatische en Afrikaansen landen groeien namelijk ook vrij hard. Pas als iedereen het echt goed heeft zal de groei gaan afnemen. Dit kan nog wel 50 jaar duren. Veel ouders van FOK!kers hier zullen zich waarschijnlijk zelfs nog wel kunnen herinneren (of komen er zelf uit 1) dat gezinnen hier in Nederland ook heel veel kinderen hadden. Ik zie regelmatig oude familiefoto's waar men met 10 kinderen op de foto staat.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee maakt niets uit
http://www.google.com/pub(...):DEU:NLD:IDN:BGD:USA
Die site had ook een mogelijkheid moeten hebben om het procentueel te laten zienquote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er was laatst nog een onderzoek waaruit bleek dat er rond 2050 nog steeds percentueel gezien bijna evenveel moslims op de wereld zijn. Aziatische en Afrikaansen landen groeien namelijk ook vrij hard. Pas als iedereen het echt goed heeft zal de groei gaan afnemen. Dit kan nog wel 50 jaar duren. Veel ouders van FOK!kers hier zullen zich waarschijnlijk zelfs nog wel kunnen herinneren (of komen er zelf uit 1) dat gezinnen hier in Nederland ook heel veel kinderen hadden. Ik zie regelmatig oude familiefoto's waar men met 10 kinderen op de foto staat.
Je kan die lijnen in die grafieken ook niet 1 op 1 vergelijken omdat de situatie in Nederland echt TOTAAL anders is dan in bijvoorbeeld bangladesh. In delen van Europa krijgen we zelfs te maken met krimp omdat men met 1 kind al tevreden is.
Het is maar net wat je wilt zien:
http://www.google.com/pub(...)&tlen=49&hl=nl&dl=nl
En hier met China erbij vallen die landen zelfs in het niets. En dat terwijl die ook nog eens een geboortebeperking hebben.
http://www.google.com/pub(...)&tlen=49&hl=nl&dl=nl
Toen hij nog op goede voet stond met het westen (voor de inval van Koeweit) waren dat interne aangelegenheden, maar na de inval was het ineens slecht en werd er als klap op de vuurpijl beelden in scene gezet waarop "Iraakse soldaten" een ziekenhuis aan het plunderen warenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef arjan1212 het volgende:
Hem worden oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en genocide ten laste gelegd
Deze zaak betreft de dood van 143 inwoners van de sjiitische stad Dujail die in 1982 werden geëxecuteerd
mja. verder o.a gasaanvallen op koerden, noord irak moest 'gearibiseerd worden' diverse opstanden bloedig neergeslagen , 100den mensen vermoord door de geheime dienst. maar goed.. genoeg over die smeerlap van een saddam.
Het ging mij er om dat de doelstelling betreffende het midden oosten van de regering bush democratisering naar westers voorbeeld was, weg met al die koningen en dictators, en ja de inval in irak of je er tegen was of niet heefd er voor gezorgd dat saddam er niet meer is. nu volgen meerdere landen, het beleid van bush is een succes
Alsof de VS een regime change wil waar ze al tientallen jaren miljarden aan dat regime gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef arjan1212 het volgende:
Wat er nu gebeurd in het midden oosten, is dat niet precies wat bush wilde?
Er zou een regime change komen in irak, democratisering enz. Saddam moest weg en dit zou zich als een olievlek verspreiden over het hele midden oosten?
Begint er toch op te lijken dat de missie van Bush is gelukt.
The Al-Anfal Campaign was a genocidal campaign against the Kurdish people (and many others) in Iraqi Kurdistan led by the Iraqi regime of Saddam Hussein and headed by Ali Hassan al-Majid. The campaign takes its name from Surat al-Anfal in the Qur'an, which was used as a code name by the former Iraqi Baathist regime for a series of attacks against the peshmerga rebels and the mostly Kurdish civilian population of rural Northern Iraq, conducted between 1986 and 1989 culminating in 1988. This campaign also targeted Shabaks and Yazidis, Assyrians, Turkoman people and Mandeans and many villages belonging to these ethnic groups were also destroyed. Some reports cite Saddam Hessein's army as being responsible for 200,000 civilian deaths.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:05 schreef shintek het volgende:
Hij heeft een Irak helemaal verneukt,
Saddam had geen wapens helemaal niks, maar toch besloot hij in te vallen
Zodat hij lekker olie kon jatten.
fuck bush
Volgens mij weet je niet wat je net ge-quote hebt ofwel?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
The Al-Anfal Campaign was a genocidal campaign against the Kurdish people (and many others) in Iraqi Kurdistan led by the Iraqi regime of Saddam Hussein and headed by Ali Hassan al-Majid. The campaign takes its name from Surat al-Anfal in the Qur'an, which was used as a code name by the former Iraqi Baathist regime for a series of attacks against the peshmerga rebels and the mostly Kurdish civilian population of rural Northern Iraq, conducted between 1986 and 1989 culminating in 1988. This campaign also targeted Shabaks and Yazidis, Assyrians, Turkoman people and Mandeans and many villages belonging to these ethnic groups were also destroyed. Some reports cite Saddam Hessein's army as being responsible for 200,000 civilian deaths.
Fuck Bush & Saddam
Liever Saddam dan de VS.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef arjan1212 het volgende:
Saddam was nog erger dan Hitler en Stalin bij elkaar , als je dat geeneens weet
Heb je de afgelopen jaren onder een steen geleefd ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef shintek het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat je net ge-quote hebt ofwel?
En van waar komt dat stukje? Bill O Reily's website zeker![]()
![]()
Nigga please, kijk wat er op het laatst staat:
some reports CITE, dus jouw bron is een bron van iemand anders.
Nee we waren niet beter af met Saddam. Als Saddam echt zo goed was, dan zaten jij en ik nu niet in Nederland. Of ben jij soms pas na de Amerikaanse invasie gevlucht en had je geen problemen met ome Saddam?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Is het ook genocide wat de Amerikanen de Irakezen hebben aangedaan?
Saddam heeft slechte dingen gedaan, maar alles opgeteld waren we beter af met Saddam. Iemand die Irak op sommige punten aan de top hield vroeger.
Tuurlijk was Saddam niet goed, een moordenaar en tiran was het, maar om te zeggen dat de VS beter is gaat me net wat te ver.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Nee we waren niet beter af met Saddam. Als Saddam echt zo goed was, dan zaten jij en ik nu niet in Nederland. Of ben jij soms pas na de Amerikaanse invasie gevlucht en had je geen problemen met ome Saddam?
Dat heb ik dan ook niet gedaan. Tenzij je "fuck Bush" opvat als 'go America'quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
maar om te zeggen dat de VS beter is gaat me net wat te ver.
Haha nee weet ik, bedoelde het ook niet tegen jou, kwam er wat verkeerd uit danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gedaan. Tenzij je "fuck Bush" opvat als 'go America'
Een Indiase minister zei het 'ns: "Het is een paradox, maar welvaart is het beste anticonceptiemiddel dat er maar bestaat".quote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat zegt het Katholieke geloof ook. Maar in zowel Islam als Katholicisme zie je dat mensen gemiddeld minder kinderen krijgen als ze welvarender worden.
Denk ook dat Saddam niet zo verkeerd was, hij hield wel een evenwicht in die regio, hij had een hekel aan koerden, ja dat hebben de turken ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Saddam heeft slechte dingen gedaan, maar alles opgeteld waren we beter af met Saddam. Iemand die Irak op sommige punten aan de top hield vroeger.
Eej, neem maar aan wat zij zeggen, want ik ben een Irakeze Koerd. WIj hebben jarenlang tegen onderdrukkers gevochten, waaronder mijn vader en enkele ooms tegen het regime van Saddam. Er zijn ca. 200.000 onschuldige Koerdische burgers, en 10x zoveel Sjitische Arabieren vermoord door Saddam Hussein. Als jij denkt dat je het beter weet dan mensen die uit dat gebied komen, en mensen die er verstand van hebben, dan moet je nog heel wat leren. Een ding is zeker: verstandig ben je niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef shintek het volgende:
[..]
Sorry maar, ik neem geen informatie aan van mensen die niet eens fatsoenlijk een zin kunnen uittikken.
Als je vindt dat Saddam nog erger is dan Hitler EN Stalin, dan ken je de geschiedenis totaal niet.
Controleer de 'feiten' in je mening voordat je iets zegt
Eigenlijk niet, de Koerden iig niet. Sinds de val van Saddam is er in de Koerdistan Regionale Regering:quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Hitler was ook niet zo slecht, hij had een hekel aan joden, maar wie niet toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
Denk ook dat Saddam niet zo verkeerd was, hij hield wel een evenwicht in die regio, hij had een hekel aan koerden, ja dat hebben de turken ook
Wat je ''stabiel'' noemt. Iran-Irak oorlog, gevolg: miljoenen doden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Laat ik het zo zeggen onder saddam was irak stabieler dan na de amerikaanse invasie daaro
(oeps zit in een ander topic ineens ? sorry)
Dat is duidelijk, en ik ben blij dat hij er niet meer is. Ook al hadden de Amerikanen het een stuk verstandiger kunnen en moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:43 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Eej, neem maar aan wat zij zeggen, want ik ben een Irakeze Koerd. WIj hebben jarenlang tegen onderdrukkers gevochten, waaronder mijn vader en enkele ooms tegen het regime van Saddam. Er zijn ca. 200.000 onschuldige Koerdische burgers, en 10x zoveel Sjitische Arabieren vermoord door Saddam Hussein. Als jij denkt dat je het beter weet dan mensen die uit dat gebied komen, en mensen die er verstand van hebben, dan moet je nog heel wat leren. Een ding is zeker: verstandig ben je niet.
Wil jij mij even vertellen waar ik zeg dat ik Saddam erger vind dan Hitler en Stalin?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, en ik ben blij dat hij er niet meer is. Ook al hadden de Amerikanen het een stuk verstandiger kunnen en moeten aanpakken.
Alleen maak je jezelf ongeloofwaardig door te zeggen dat hij erger was dan Hitler en Stalin. Hoe erg Saddam ook was, die twee waren toch nog een slag erger.
Ik sta verder ook helemaal achter Koerdische vrijheid, net als ik achter de vrijheid van elk volk sta.
Je reageert op iemand die dit zegt:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Wil jij mij even vertellen waar ik zeg dat ik Saddam erger vind dan Hitler en Stalin?
Vandaar.quote:Als je vindt dat Saddam nog erger is dan Hitler EN Stalin, dan ken je de geschiedenis totaal niet.
Controleer de 'feiten' in je mening voordat je iets zegt
Jij reageert ook op mij, dus jij bent het ook eens met alles wat ik zeg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je reageert op iemand die dit zegt:
[..]
Vandaar.
Zoals ik al zei dropte per ongelijk in dit topic, maar bedankt voor de uitleg update , ik heb me niet verdiept in irakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Wat je ''stabiel'' noemt. Iran-Irak oorlog, gevolg: miljoenen doden.
Iraakse invallen Koeweit.
Iraakse raketaanvallen op Israël.
Tallozen Koerdische opstanden/revoluties die honderdduizenden (aan beide kanten) doden aan beiden kanten tot gevolg hadden.
Sjietische rebellen die de steden onveilig maakten, aanslagen waren aan de orde van de dag, de mensen leefden in armoede, niemand hielp de slachtoffers.
Echt heel erg stabiel, zo.
Het enigste wat er nu in Irak is zijn de terroristische aanslagen (die al veel minder zijn geworden), en die hebben vergeleken met het aantal slachtoffers tijdens het regime van Saddam, erg weinig doden opgeleverd. Tuurlijk zie je nu veel vluchtelingen, maar die vluchtelingen zijn niet ontstaan door de aanslagen: die vluchtelingen zouden er 30 jaar geleden ook zijn, maar toen kon je nou eenmaal niet zo makkelijk het land uit, met zo'n dictatuur.
En velen keren nu terug, als het niet naar hun geboorteplaats is, dan wel naar de veilige, welvarende, tolerante Koerdistan Regio (geen één soldaat v/d coalitie is daar sinds 2003 omgekomen, dat zegt genoeg).
En terecht, ik vind hem erger dan Saddamquote:Op woensdag 9 februari 2011 03:48 schreef truepositive het volgende:
Grootschalige mensenrechten en martelings zaak wordt voorbereid tegen george bush: http://my.firedoglake.com(...)ainst-george-w-bush/
Nee, ik ben het juist niet met hem eens, wat ook heel simpel uit mijn posts op te maken valt. Ik begrijp niet zo goed waarom je mij zo aanvalt. Als je mijn posts leest dan zie je dat ik het juist met je eens ben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Jij reageert ook op mij, dus jij bent het ook eens met alles wat ik zeg?
Wat jij zegt is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |