Ben eerst patriots fan, dan AF in het algemeen en dan volgen er een heel rijtje teams die ik goed vind in aflopende volgorde dus afhankelijk van de matchup ben ik voor een team.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie trouwens ineens allemaal een steelers/packers avatar als je voor een ander team bent?
Ik niet, ik doe niet mee aan die onzinquote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie trouwens ineens allemaal een steelers/packers avatar als je voor een ander team bent?
Haha, zou je is bij voetbal moeten proberen, word je gelijk verrot gescholdenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ben eerst patriots fan, dan AF in het algemeen en dan volgen er een heel rijtje teams die ik goed vind in aflopende volgorde dus afhankelijk van de matchup ben ik voor een team.
Daar hou ik het ook bij het Amsterdamse rood-witquote:Op maandag 7 februari 2011 04:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, zou je is bij voetbal moeten proberen, word je gelijk verrot gescholden
+1 Sterkte allemaal.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Ricard0j het volgende:
Heb medelijden met de mensen die hier over paar uurtjes al wakker moeten worden, alsnog welterusten
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef PirE het volgende:
[..]
11-0 met play-off voorspellingen.
Ook 2 contests gewonnen![]()
De wekker staat voor 11:30.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Ricard0j het volgende:
Heb medelijden met de mensen die hier over paar uurtjes al wakker moeten worden, alsnog welterusten
Verbaast me altijd weer. Champions League huldiging is altijd kippenvel met de spelers, maar op de één of andere manier is dit altijd een deceptie..quote:Op maandag 7 februari 2011 04:19 schreef Scribent het volgende:
Dit vind ik dan weer volkomen onbegrijpelijk: de trofee uitgereikt aan een stel managers, ipv aan de spelers
Ik baal ook al....quote:Op maandag 7 februari 2011 04:19 schreef DrSmoke het volgende:
Is het te snel om te treuren over het feit dat er (minstens) zes maanden geen football meer is??
Brett who?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:21 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers MVP.....eat that mr. Favre!
Terwijl Amerikanen toch wel een goed gevoel voor show hebben. Maar juist dit is helemaal niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Verbaast me altijd weer. Champions League huldiging is altijd kippenvel met de spelers, maar op de één of andere manier is dit altijd een deceptie..
Ja dan moet je nog even.quote:
Congrats met je dubbel: na de Fantasy League ook de Super Bowl gewonnenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lombardi Trophy winnen in Dallas, kan het nog mooier?![]()
WORLD CHAMPIONSSSSSSSSS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |