Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 06:11 schreef Oognip het volgende:
Mogge!
Wat is het vroeg zegOm 1 uur was ik nog wakker dus dat beloofd wat voor vandaag
Je hebt toch een hoekbank? Lekker met een dekentje in een joggingpakquote:Op maandag 7 februari 2011 03:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, dan ga ik proberen om om 9 uur voor de buis te liggen.
Had ik maar tievie in de bedroom
Neeeeeeequote:
Spannendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeeeee
Morgen neem ik vrij. Ze gaat naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, wss.
41 weken. Ze was een dag eerder uitgerekend dan Dizzy_Miss_Lizziequote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoe ver is ze nu? Spannend hoor allemaal. Hopelijk is de kleine er nu snel.
Ja, duh, tuurlijk, met zo'n familiequote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend
Edit: dan is beebje tegelijk jarig met m'n oma, dus dat wordt vast een leuk en lief kind![]()
Heerlijk, zulke momentenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Ja, duh, tuurlijk, met zo'n familie
En een leuke zus als voorbeeld, natuurlijk. Nou ja... groot... ze moet nog 2 worden in mei.
Vrijdag ging NokManda met haar naar de kinderboerderij. Zegt ze: opa, zitten. terwijl ze op het bankje tikt met haar hand. Daarna ging ze zelf naast hem zitten en schoof zo cm voor cm op tot ze strak tegen hem aanzat. Zo omhoogkijkend. Hij arm erom heen en zij maar babbelen. Ze kent echt met de week meer woorden en is erg van de beestjes
* Kijkt naar dr ramen en probeert deze opmerking te negerenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de ramen zelfs aan het wassen
Zo zeg! Jij bent goed bezig!!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de ramen zelfs aan het wassen
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* Kijkt naar dr ramen en probeert deze opmerking te negeren
Jaquote:
Ik ga me dr aan wagen als ik vanmiddag nog wat tijd heb... denk ik.....quote:Op maandag 7 februari 2011 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.
"Nee joh, die vlekken zitten aan de buitenkant" ging toen niet meer op
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.
"Nee joh, die vlekken zitten aan de buitenkant" ging toen niet meer op
Fijn héquote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb eerst alle glasdingen in de woonkamert gedaan (lang leve een glazen audiomeubel) en na dit bakske koffie ga ik voor het echte werk
Wij hebben naast de voordeur ook ramen tot aan de grond, echt ideaal met regenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hier is het opspattende water vanaf de net gelegde tegels erg goed zichtbaar
maar ik wissel nog van warm naar koud dus ik werk alleen met de laptop vandaag.
[..]
Fijn hévooral als de zon schijnt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Het waait hier nog te hard. En alle gesprekken over ramen ga ik lekker negerenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef vamperotica het volgende:
Heb hier ook even lekker alle ramen en achterdeur open gezet.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee
Pijnlijks. En bloedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
En mogguh Qut![]()
Hoest met de euhm....dattes?
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het waait hier nog te hard. En alle gesprekken over ramen ga ik lekker negeren
Balen Q.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pijnlijks. En bloed
Kom je mijn ramen ook doen?
Nee!quote:
Die hebben we niet, maar we doen gewoon net alsof alles, inclusief de kattenpootjes, gewoon horen bij het desin.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.
En luierquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen Q.
Dan mag Ing eerst jouw ramen komen doen want jij bent zieliger.
Nee, ondanks je dattusquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pijnlijks. En bloed
Kom je mijn ramen ook doen?
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die hebben we niet, maar we doen gewoon net alsof alles, inclusief de kattenpootjes, gewoon horen bij het desin.
Nevah!quote:
Vitrage en kattenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben naast de voordeur ook ramen tot aan de grond, echt ideaal met regen![]()
Dat is eiks ook de voornaamste reden dat ik de glazenwasser destijds van alleen ramen boven heb opgeschaald naar alle ramen buiten om![]()
Nog steeds last van de keel?Jaja gister al en heb tabletten en het gaat al beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee![]()
![]()
Belde net mijn werk en die hebben me het advies gegeven niet meer te bellen vandaagGniffel zo erg is het bij mij niet dus ik blijf lekker zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Zo, voorraam klaar, nu het achterraam.
Es kijken hoe die eruit ziet als ik de lamellen weer es open doe.
Ik ga eerst maar ff schoon water pakkenBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik doe rustig aanquote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ondanks je dattus![]()
Jij moet es wat rustiger aan gaan doen, je al niet al te beste weerstand gaat finaal naar z'n grootje en dan krijg je dus dit soort dattussen![]()
Mijn poezen doen het heel goed met mijn paneelgordijnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vitrage en katten![]()
Hadden we in ons vorige huis wel, maar die werden meer gebruikt om naar het plafond te klimmen en te Tarzannen aan de gordijnrails
Los koppelenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn poezen doen het heel goed met mijn paneelgordijnen.Alleen als Yoko ligt te grillen op de verwarming wil ze nog wel eens een luie genagelde poot in de vitrage hangen.
Maar gelukkig mag ik die dan los komen koppelen.
En nu word ik gebruikt als jachtterrein... er vliegen 2 katten over me heen nadat Yoko uit Naartjies omhelzing des doods is ontsnapt.
Gewoon een gordijntje nemen in een gemeleerd motiefje in de kleuren van je kat(ten)quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Los koppelen![]()
Whoopje had altijd de neiging lekker tegen de gordijnen aan te gaan liggen en met een driekleur heb je dan dus altijd wel opvallende haren
Nu hebben we dat probleem niet meer tenzij ik gordijnen bestel voor de openslaande deuren.
Mogguh Eliesje!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen. Ramen zemen.... shit; moet ik ook doen
ELIES!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen. Ramen zemen.... shit; moet ik ook doen
Had dat ff eerder geplandquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh Eliesje!![]()
Volgens mij moet er een ramen zeem rondreis gepland worden.
Hoeveel ramen heb jij wel nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had dat ff eerder gepland![]()
Ik heb de kamer klaar, nu ga ik heel dapper de kattensnottebellen, natte neusjes en andere niet te definieren vlekken van de ramen in de hal wassen.
Schuurspons erbij en gaaaaan
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:05 schreef Nonneke het volgende:
ja ofcourse, zo'n put is veels te gevaarlijk met Sjon ookelk half uur een emmertje naar beneden om die hond te redden
![]()
quote:
Nee, vanavond pasquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tombo!
Heb je je gesprek al gehad?
![]()
![]()
Greys!
Klinkt meer alsof je in een inrichting opgenomen gaat wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef tombolafan het volgende:
En ik kreeg een herinnerings-smsDaarin noemden ze het een intake-gesprek, vind ik toch alweer minder "eng" klinken dan een sollicitatie
Vandaar ook de langere duur van half 7 tot 10.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vanavond pas
Van half zeven tot tien
En ik kreeg een herinnerings-smsDaarin noemden ze het een intake-gesprek, vind ik toch alweer minder "eng" klinken dan een sollicitatie
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je in een inrichting opgenomen gaat worden
Haaai AKP.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
En zn naam ook nog verkeerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai AKP.![]()
![]()
(kijk, jij hebt ook een reeks!)
Oh, wat is 'ie mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Haaai AKP.![]()
![]()
(kijk, jij hebt ook een reeks!)
Ik heb een geheim nummerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef tombolafan het volgende:
Als ik ooit jou moet bellen dan zet ik je in het systeem voor elke week
Hoopt bij de reeks.quote:
Speesjaal voor jou! AKP.quote:
Een geheim mobiel nummer? Joh echt?quote:
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?quote:
Ik graaf net zo lang tot ik iemand vind die het heeftquote:
Tombo kennende is dat geen loos dreigement.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik graaf net zo lang tot ik iemand vind die het heeft
Jawelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echwelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?
LEAVE MY MOTHER ALONE!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik de koffie vast aanzetten voor als je hier bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Klaaaaaarrrr![]()
Hallo allemaal, ook zij die ik vanochtend had begroet
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jawel
Als jij dat invult bij zo'n "hoera je kunt een Ipad winnen" internet gedoe, dan bellen ze jeDat wisten we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vind het een prima grondhouding dat je gewoon zoekt en het gaat doen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik moet nu eerst geestelijk en lichamelijk opladen gedurende zeker 4 maanden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik de koffie vast aanzetten voor als je hier bent?
Zet de schop dan maar weer wegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Crap.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet nu eerst geestelijk en lichamelijk opladen gedurende zeker 4 maanden.
Dus lief aangeboden, maar ik neem hier zo zelf wel een bakje.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Jawel
Als jij dat invult bij zo'n "hoera je kunt een Ipad winnen" internet gedoe, dan bellen ze jeIk dacht dat ze dat te duur vondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik veroordeel het niet hoor, blijkbaar is er een markt voor en ik sta bij zo'n 'bel mij niet' ding ingeschreven dus ik heb er geen last van
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Denk niet dat ze daar recht op heeft als studerende...toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Werk is werk en de klant kan altijd nee zeggen. beter dit dan uitkering trekken of zo.
Allemaal uit eten op kosten van Tomboquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja vind ik ook
Ik ben er ook echt blij mee (als ik aangenomen word that is), weer centjes
Daarom 'of zo'.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar recht op heeft als studerende...toch?
Welke McShake is deze maand de special?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allemaal uit eten op kosten van Tombo
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allemaal uit eten op kosten van Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word gaat mn buffer tenminste niet meer op, dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja vind ik ook
Ik ben er ook echt blij mee (als ik aangenomen word that is), weer centjes
Ooooh Tombo toch, tis echt te hopen dat je zo'n lekkere telefonische collegaverkopert treft met wie je af en toe ff onder het bureau duiken kanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik met mn zusje op de HHB liep en dat ze gratis zwangerschapstesten uitdeeldenEn ik kreeg niet "want dat was niet nodig"
Dus ik bijna huilen daar, zegt mn zusje: Vind je het gek, met zo'n 8-maanden-buik!
Wist ik niet meer dat ik zwanger was
Zo heb ik es 's nachts op "jullie" slaapkamer gestaan, omdat ik zeker wist dat m'n dochter huilde.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef tombolafan het volgende:
En dan schrik je best hoor, als je naar beneden kijkt na zo'n opmerking, ZELFS in je droom
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh Tombo toch, tis echt te hopen dat je zo'n lekkere telefonische collegaverkopert treft met wie je af en toe ff onder het bureau duiken kan
Nou ja, dit weekend 2 kinderverjaardagen gehad en 3 zwangeren gezien/gesproken enzo, dus dan verwerk ik dat wel in mn droom kennelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach Tombo toch je rammelt wel heel erg.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik met mn zusje op de HHB liep en dat ze gratis zwangerschapstesten uitdeeldenEn ik kreeg niet "want dat was niet nodig"
Dus ik bijna huilen daar, zegt mn zusje: Vind je het gek, met zo'n 8-maanden-buik!
Wist ik niet meer dat ik zwanger was
Latent verlangen Ing?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik es 's nachts op "jullie" slaapkamer gestaan, omdat ik zeker wist dat m'n dochter huilde.
Best sneu, toen ik het licht daar aan deed
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik es 's nachts op "jullie" slaapkamer gestaan, omdat ik zeker wist dat m'n dochter huilde.
Best sneu, toen ik het licht daar aan deed
Awwquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das inderdaad gek!
Ik heb ook wel gedroomd dat ik een kind had, en toen ik wakker werd was ik helemaal verdrietig dat er geen wiegje naast me stond
Maar dat had ik als kind al; droomde ik dat ik een hondje had en werd ik huilend beneden gevonden omdat ik hem niet had
Ik mis de sigaret.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef Barbaaf het volgende:
Voordat we hier weer in [OUD] terechtkomen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat was idd in een periode waarin er allemaal vriendinnen zwanger waren en ik regelmatig moest oppassen op m'n uberschattige buurjochie.quote:
Doe je mee aan bijvoorbeeld de postcodeloterij mag je door die organisatie gebeld worden... Doe je mee aan spelletjes en geef je je telnr mag je ook weer gebeld worden...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat te duur vonden![]()
En ik veroordeel het niet hoor, blijkbaar is er een markt voor en ik sta bij zo'n 'bel mij niet' ding ingeschreven dus ik heb er geen last van
Oh shit, mijn favoriete programma'squote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef vamperotica het volgende:
Doe je mee aan bijvoorbeeld de postcodeloterij mag je door die organisatie gebeld worden... Doe je mee aan spelletjes en geef je je telnr mag je ook weer gebeld worden...
Ik zag tussen de middag thuis een klein stukje van die nanny Jo met een stel driftbui-hebbende krijsersquote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Dat was idd in een periode waarin er allemaal vriendinnen zwanger waren en ik regelmatig moest oppassen op m'n uberschattige buurjochie.
Maar inmiddels is het hele spul in een ietwat irritante leeftijd, dus nee....ik rammel ff niet![]()
En hebben ze dan niet zoiets van 'dan halen we haar elke dag wel op met een taxi' ofzo?quote:
Die was erg he? Hoe dom kun je als ouder zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
Nog even snel illegaal () vanaf het werk.
Eliesje is er weer!
Oh-oh, hoe heb je dat nou afgesproken, kan je nu weer verder met 'uitzieken' thuis dus?
Gaat het al wat beter?
[..]
Ik zag tussen de middag thuis een klein stukje van die nanny Jo met een stel driftbui-hebbende krijsers![]()
![]()
Ik denk niet dat je weekend aan je herstel heeft meegeholpen.quote:
Ik heb het verder niet gezien hoe het ging, maar het kwam later dus wel goed?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was erg he? Hoe dom kun je als ouder zijn?![]()
Wel leuk om te zien dat het 2 jaar later gewoon lekker gaat.
Ik kan echt niet al te lang zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En hebben ze dan niet zoiets van 'dan halen we haar elke dag wel op met een taxi' ofzo?
Want verder voel je je niet ziek, toch? Kunnen ze je dan niet van huis halen met de hondjes en weer thuis brengen?
Zonde dat het maar zo langzaam gaat, ik dacht dat je afgelopen week echt heel erg verschil al merkte, maar dat heeft dus niet doorgezet? Balen!
Ik vind het leuk om mn collega's te zien op tvquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik word wel een beetje Wilders / Moszkowicz / verslaggeving daarover moe eerlijk gezegd.
Daar kunnen die heren niets aan doen, maar allemachtig, wéér dat hele geneuzel opnieuw
Oei, dan is het dus niet echt best geweest om zo lang daar te blijven zitten zaterdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan echt niet al te lang zitten.
Thuis zit ik ook al een week alleen maar aan tafel als ik eet.
Op de bank zit ik met mn benen omhoog en lig ik ook veel. Het lopen naar de bus en zo is minder erg dan het zitten op kantoor
Tuurlijk, dat is voor jou ook anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mn collega's te zien op tv
Ja het tweede deel, dat duurde 20 minuten of zoquote:
Zondag was nog geen uurtje hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, dan is het dus niet echt best geweest om zo lang daar te blijven zitten zaterdag.
En dan zondag ook nog weer. Maar dat zullen jullie onderling wel goed afgestemd hebben dan.
Als je dan nu maar echt net zo lang rustig aan doet tot het weer oké is!
/ja mam
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het tweede deel, dat duurde 20 minuten of zo![]()
En de samenvatting daarvoor
Ja, de ouders hebben ballen gekweekt en snappen nu dat het niet oké is als je kinderen je schoppen (en jij er niks van zegt) en hebben een paar regels ingevoerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gezien hoe het ging, maar het kwam later dus wel goed?
Zie je, die bonken zich het licht uit de ogen maar liever niet met publiekquote:Op maandag 7 februari 2011 14:49 schreef Nonneke het volgende:
het bonkt nogsteeds in de tuin, ik zoek nou al ruim 3 dagen![]()
net hele tijd bij de cavia's geweest, geen bonkje ik zet 1 voet binnen en het gaat weer
die tuin neemt me gewoon keihard in de zeikquote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je, die bonken zich het licht uit de ogen maar liever niet met publiek
Jezelf wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik liet mn hond no way in zo een lelijk ding lopen
Zie je er iets aan?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Waarom doet mijn scheenbeen gruwelijk veel pijn?
Keb m niet gestoten ofzo
Nope!quote:
Je moet hem ook niet laten lopen. Snugglen moet je ermee!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik liet mn hond no way in zo een lelijk ding lopen
Ja, maar even goed in de gaten houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope!
Trap op sjouwen met volle verhuisdozen zal wel net iets te veel zijn geweest...
Ik vind die kleuren niet zo mooi. Maar tis natuurlijk wel lekker warm.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Als je je Snuggie als cape draagt zit ie best lekker, dan hoef je je armen niet de kou in te sturen om drinken te pakken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Als je je Snuggie als cape draagt zit ie best lekker, dan hoef je je armen niet de kou in te sturen om drinken te pakken.
of je koopt dan een ochtendjas ipv een snuggiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Muis006 het volgende:
niks voor de katten ? gezellig met zn alle op de bank tvkijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Non![]()
Maar toch lijkt het me best fijn voor mezelf dan
Of een duster en een badmutsquote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
of je koopt dan een ochtendjas ipv een snuggie![]()
[..]
niks voor de katten ? gezellig met zn alle op de bank tvkijken![]()
Ik krijg er ook een hele droge huid van.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik haat fleece, de honden hebben fleecedekens, ik heb een dekbed, van fleece word je zo fucking statisch
Jewaidsquote:
Hij is niet modieus nee, maar op vrijdagavond op de bank hangen doe ik het liefst zo lui en comfortabel mogelijk. Met de gordijnen dichtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren niet zo mooi. Maar tis natuurlijk wel lekker warm.
Ja, dat is zo, maar ik vind het zo Jomanda blauw, zeg maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jewaids
[..]
Hij is niet modieus nee, maar op vrijdagavond op de bank hangen doe ik het liefst zo lui en comfortabel mogelijk. Met de gordijnen dicht
Yups, en je haar gaat alle kanten opstaan, daar kan geen Inecto tegenopquote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een hele droge huid van.
Dat klinkt al beter.quote:
Helemaal waar!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, en je haar gaat alle kanten opstaan, daar kan geen Inecto tegenop
Het is heerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Non![]()
Maar toch lijkt het me best fijn voor mezelf dan
Een mauw?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is heerlijk
Alleen ik heb een bruineGelukkig hebben de katten hem ingepikt (en al vechtend een mauw eraf gescheurd
) en mag ik volgende winter van mezelf een nieuwe
Liggen gaat primaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Kun je nog een beetje hangen?
OMGquote:
Nou, ik vind het wel een leuke Freudiaanse versprekingquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik tikte eerst "al vechtend en miauwend" maar dat vond ik nutteloze info maar om dan mauw te tikken is wel dom idd
Geen leuke film of serie meer om er in te prakken?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeeezus fuck ik kijk Oprah, just shoot me now
Nee, maar ik ga echt gewoon seizoen 1 van de X-Files dr in knallen zo want dit gaat me echt te ver.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Geen leuke film of serie meer om er in te prakken?
Maar da's bij nakies toch anders dan bij het gemiddelde gewone hondje mét vachtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft de hele winter dag en nacht een pj of een shirtje aan binnen hoor, maar de rest echt niet, Sjon en Billy buiten ook maar amper
Dat hondje op de foto is ook nog dik, wat zal die hijgen jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's bij nakies toch anders dan bij het gemiddelde gewone hondje mét vacht
Daarvoor vind ik het maar zielig
Als je nou gewoon hierheen was gekomen had je Bil en Sjon mee de berg op kunnen nemen nu , in de zonquote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Nonneke het volgende:
nog een keer in de herhaling van vannacht, hijs echt briljant![]()
hier waait het nogsteeds als een malle, grijze lucht
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je nou gewoon hierheen was gekomen had je Bil en Sjon mee de berg op kunnen nemen nu , in de zon
Nee, das echt 4 x nix.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga echt gewoon seizoen 1 van de X-Files dr in knallen zo want dit gaat me echt te ver.
Oprah, Suzan Boyle, Mariah Carey, Celine Dion![]()
![]()
![]()
Aan de snuggies van de hele familie te zien hebben ze de kachel uit, dus dan is het alweer minder zieligquote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie Bink al in zo'n dingquote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie Bink al in zo'n ding![]()
Boor zou het best fijn vinden; zo lekker in een snuggie na z'n bad en manicure![]()
De katten zijn hier dol op m'n fleecedekentje, zodra ik em pak komt Melvin er direct aanrennen.
Ik krijg alleen altijd kauwe () armen als ik zit te lezen onder het dekentje.
In zo'n geval in den Snuggie best handig denk ik.
Ben alleen bang dat het de geneugten des relatie in gevaar gaat brengen
Flouwe grappen heaquote:
Nau, zeg dat welquote:
Nee egnie, die fatso zit te puffen als een stoomlocomotief onder dat kleedje, wedden?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de snuggies van de hele familie te zien hebben ze de kachel uit, dus dan is het alweer minder zielig
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Boor zou het best fijn vinden; zo lekker in een snuggie na z'n bad en manicure![]()
Ik eerst.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeeezus fuck ik kijk Oprah, just shoot me now
Doe me dan maar Oprah.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
That little voice is telling me why don't you put some mauve here?
Just a hint.
We do not want to scream and holler....
Jezus fuck hell yeahquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
JF oh oh, het wordt echt tijd dat je weer aan het werk gaat
quote:
Dat zei hij echt !quote:
Of hangt ie gebukt over de tafel met de broek op half 7?quote:
Yups, en leeeeeeeelijk dat het is!quote:
Hoe vaak ben je al langs gelopen inmiddels?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehe, buren verderop bij mn moeder in de straat hebben ineens "hoera een jongen" en een "situatie gewijzigd"-bord in de tuin staan
En mn moeder wist niet eens dat ze zwanger was! Ik heb haar ook nog laatst gezien, ik zag ook niks!
Dus nu ben ik heel benieuwd of het een geadopteerd kindje is
Weet je zeker dat dat niet de stemmetjes in je hoofd zijn?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet de stemmetjes in je hoofd zijn?
4 keerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al langs gelopen inmiddels?
Tombolala heb je mijn post nog gelezen?quote:
Wat zou hen vandaag allemaal overkomen?quote:
Nou spannend hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zou hen vandaag allemaal overkomen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet de stemmetjes in je hoofd zijn?
Ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou spannend he![]()
zo ik zit er klaar voor hoor
En dan nog terugtrappen ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
je-zus.
Ik laat Baloe buiten uit en ik loop weer naar binnen... komt er een vrouw met een kind voorbij en een hondje. Joch is denk ik een jaar of... 8? Kind loopt te brullen en te schreeuwen en op een gegeven moment slaat en schopt hij die vrouw... (ik neem aan zijn moeder?) En dat mens laat dat maar gaan. Pas na 3x een klap en 2x een trap gekregen te hebben trapt ze terug. Dat joch helemaal dramatisch op de stoep gaan liggen en brullen... de klere.
Ik moest me echt inhouden. Als mijn kind dat ooit bij mij zou flikken, dan zou ik hem/haar dood slaanJezus fuck zeg. En het dan tot 5x toe ook gewoon laten geworden
wtf?
Ik had dat kind bij de eerste keer trappen al ergens neergezet om af te koelen. Terugtrappen als ouder vind ik echt een zwaktebod. [/nanny]quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
je-zus.
Ik laat Baloe buiten uit en ik loop weer naar binnen... komt er een vrouw met een kind voorbij en een hondje. Joch is denk ik een jaar of... 8? Kind loopt te brullen en te schreeuwen en op een gegeven moment slaat en schopt hij die vrouw... (ik neem aan zijn moeder?) En dat mens laat dat maar gaan. Pas na 3x een klap en 2x een trap gekregen te hebben trapt ze terug. Dat joch helemaal dramatisch op de stoep gaan liggen en brullen... de klere.
Ik moest me echt inhouden. Als mijn kind dat ooit bij mij zou flikken, dan zou ik hem/haar dood slaanJezus fuck zeg. En het dan tot 5x toe ook gewoon laten geworden
wtf?
Nou, echt. Ik stond echt met verbazing te kijken. De klere zegquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan nog terugtrappen ookgezellig
Ligt het nu aan het kind of aan de moeder
Nou, dan is het maar goed dat ik geen ouder ben... als het mijn kind was geweest had het bij de 1ste x een beuk op zijn ogen gehad. Oprotten.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had dat kind bij de eerste keer trappen al ergens neergezet om af te koelen. Terugtrappen als ouder vind ik echt een zwaktebod. [/nanny]
Mja dat werkt ook niet Q.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik geen ouder ben... als het mijn kind was geweest had het bij de 1ste x een beuk op zijn ogen gehad. Oprotten.
Daar leert hij van.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik geen ouder ben... als het mijn kind was geweest had het bij de 1ste x een beuk op zijn ogen gehad. Oprotten.
Nou sorry hoor, maar sommige kinderen halen het fucking bloed onder je nagels vandaan en verdienen het IMHO om eens flink afgetuigd te wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar leert hij van.![]()
'Met slaan word ik de baas. Niet over mijn ouders maar wel over anderen. Praten is overrated'
Natuurlijk hoef je geen ellenlange discussies te voeren en een keer een draai om zijn oren kan geen kwaad maar trappen en meppen? Dat gaat me echt te ver en leren ze niks van.
ja zielig he !quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Non!![]()
Eerste tekenen dat Mary blind gaat worden!
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar sommige kinderen halen het fucking bloed onder je nagels vandaan en verdienen het IMHO om eens flink afgetuigd te worden
Dat zeg is, maar goed dat ik geen ouder ben.
Ja nou, dat is een hond. Sommige kinderen verdienen het om flink afgetuigd te worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ben net uitgerekend jij helemaal geshockeerd dat ik Sjon bijt als ie mij wil bijten
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een monsterquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet aan beginnen Q.
Monsters worden het
Ja honden mogen doen en laten waar ze zin in hebben natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, dat is een hond. Sommige kinderen verdienen het om flink afgetuigd te worden.
Jij had toch een spiraaltje he? * hoopt*quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar sommige kinderen halen het fucking bloed onder je nagels vandaan en verdienen het IMHO om eens flink afgetuigd te worden
Dat zeg is, maar goed dat ik geen ouder ben.
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja honden mogen doen en laten waar ze zin in hebben natuurlijk
Moet je even aan tombo vragen, die houdt dat bij geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had toch een spiraaltje he? * hoopt*
Tuuuuuuurlijk.quote:
Mja, gewoon doorgaan met 3x 3 uur werken tot ik bij de Belgische arts ben geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
Getver Rewimo, daar zit je ook niet op te wachten.
Had hij nog wel iets nuttigs?
Wat knullig.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Helleu
Geen tijd voor LHOTP vandaag, we moeten Christan naar de training brengen zo en kattengrit halen.
Fijn trouwens: ik had een afspraak met de bedrijfsarts in Arnhem (op mijn werk), zit ik daar een tijd te wachten voor een dichte deur, gebeurt niks, vraag aan collega daar of ie er eigenlijk wel isGeen idee, dus toch maar even aankloppen en kamer in kijken: niemand
Ik vond het al zo raar want normaal als ik op maandag een afspraak heb is dat in Duiven. Dus ik toch maar naar Duiven gereden en ja hoor, daar zat meneer. Ik leg uit waarom ik zo laat ben en hij schrikt, kijkt naar zijn agenda en maakt zijn excuses: hij had vergeten de locatie aan te passen en daardoor had ik een verkeerde brief gekregen.
En daarom ben ik nu pas thuis
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je even aan tombo vragen, die houdt dat bij geloof ik
Hij vond het al vreemd dat ik er niet was, omdat ik altijd netjes op kom draven bij de afspraken. Dus hij had gelukkig nog geen afwezigheidsbericht gemaakt (wat ze anders meteen naar de leidinggevende slingeren).quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
Wat knullig.En hij had je ook niet gemist of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |