Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 06:11 schreef Oognip het volgende:
Mogge!
Wat is het vroeg zegOm 1 uur was ik nog wakker dus dat beloofd wat voor vandaag
Je hebt toch een hoekbank? Lekker met een dekentje in een joggingpakquote:Op maandag 7 februari 2011 03:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, dan ga ik proberen om om 9 uur voor de buis te liggen.
Had ik maar tievie in de bedroom
Neeeeeeequote:
Spannendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeeeee
Morgen neem ik vrij. Ze gaat naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, wss.
41 weken. Ze was een dag eerder uitgerekend dan Dizzy_Miss_Lizziequote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoe ver is ze nu? Spannend hoor allemaal. Hopelijk is de kleine er nu snel.
Ja, duh, tuurlijk, met zo'n familiequote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend
Edit: dan is beebje tegelijk jarig met m'n oma, dus dat wordt vast een leuk en lief kind![]()
Heerlijk, zulke momentenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Ja, duh, tuurlijk, met zo'n familie
En een leuke zus als voorbeeld, natuurlijk. Nou ja... groot... ze moet nog 2 worden in mei.
Vrijdag ging NokManda met haar naar de kinderboerderij. Zegt ze: opa, zitten. terwijl ze op het bankje tikt met haar hand. Daarna ging ze zelf naast hem zitten en schoof zo cm voor cm op tot ze strak tegen hem aanzat. Zo omhoogkijkend. Hij arm erom heen en zij maar babbelen. Ze kent echt met de week meer woorden en is erg van de beestjes
* Kijkt naar dr ramen en probeert deze opmerking te negerenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de ramen zelfs aan het wassen
Zo zeg! Jij bent goed bezig!!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de ramen zelfs aan het wassen
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* Kijkt naar dr ramen en probeert deze opmerking te negeren
Jaquote:
Ik ga me dr aan wagen als ik vanmiddag nog wat tijd heb... denk ik.....quote:Op maandag 7 februari 2011 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.
"Nee joh, die vlekken zitten aan de buitenkant" ging toen niet meer op
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Negeren lukte hier niet meer en al helemaal niet nadat de glazenwassert buiten alles heeft gedaan.
"Nee joh, die vlekken zitten aan de buitenkant" ging toen niet meer op
Fijn héquote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb eerst alle glasdingen in de woonkamert gedaan (lang leve een glazen audiomeubel) en na dit bakske koffie ga ik voor het echte werk
Wij hebben naast de voordeur ook ramen tot aan de grond, echt ideaal met regenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hier is het opspattende water vanaf de net gelegde tegels erg goed zichtbaar
maar ik wissel nog van warm naar koud dus ik werk alleen met de laptop vandaag.
[..]
Fijn hévooral als de zon schijnt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Het waait hier nog te hard. En alle gesprekken over ramen ga ik lekker negerenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef vamperotica het volgende:
Heb hier ook even lekker alle ramen en achterdeur open gezet.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee
Pijnlijks. En bloedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
En mogguh Qut![]()
Hoest met de euhm....dattes?
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het waait hier nog te hard. En alle gesprekken over ramen ga ik lekker negeren
Balen Q.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pijnlijks. En bloed
Kom je mijn ramen ook doen?
Nee!quote:
Die hebben we niet, maar we doen gewoon net alsof alles, inclusief de kattenpootjes, gewoon horen bij het desin.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.
En luierquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen Q.
Dan mag Ing eerst jouw ramen komen doen want jij bent zieliger.
Nee, ondanks je dattusquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pijnlijks. En bloed
Kom je mijn ramen ook doen?
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die hebben we niet, maar we doen gewoon net alsof alles, inclusief de kattenpootjes, gewoon horen bij het desin.
Nevah!quote:
Vitrage en kattenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je heel dunne vitrage hebt zoals moi kun je die een eind dichtschuiven en dan zie je er niks van.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben naast de voordeur ook ramen tot aan de grond, echt ideaal met regen![]()
Dat is eiks ook de voornaamste reden dat ik de glazenwasser destijds van alleen ramen boven heb opgeschaald naar alle ramen buiten om![]()
Nog steeds last van de keel?Jaja gister al en heb tabletten en het gaat al beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Cat![]()
Pak een emmert, een fles schoonmaakazijn, een spons, een zeem en een trekkert en was gezellig mee![]()
![]()
Belde net mijn werk en die hebben me het advies gegeven niet meer te bellen vandaagGniffel zo erg is het bij mij niet dus ik blijf lekker zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Zo, voorraam klaar, nu het achterraam.
Es kijken hoe die eruit ziet als ik de lamellen weer es open doe.
Ik ga eerst maar ff schoon water pakkenBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik doe rustig aanquote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ondanks je dattus![]()
Jij moet es wat rustiger aan gaan doen, je al niet al te beste weerstand gaat finaal naar z'n grootje en dan krijg je dus dit soort dattussen![]()
Mijn poezen doen het heel goed met mijn paneelgordijnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vitrage en katten![]()
Hadden we in ons vorige huis wel, maar die werden meer gebruikt om naar het plafond te klimmen en te Tarzannen aan de gordijnrails
Los koppelenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn poezen doen het heel goed met mijn paneelgordijnen.Alleen als Yoko ligt te grillen op de verwarming wil ze nog wel eens een luie genagelde poot in de vitrage hangen.
Maar gelukkig mag ik die dan los komen koppelen.
En nu word ik gebruikt als jachtterrein... er vliegen 2 katten over me heen nadat Yoko uit Naartjies omhelzing des doods is ontsnapt.
Gewoon een gordijntje nemen in een gemeleerd motiefje in de kleuren van je kat(ten)quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Los koppelen![]()
Whoopje had altijd de neiging lekker tegen de gordijnen aan te gaan liggen en met een driekleur heb je dan dus altijd wel opvallende haren
Nu hebben we dat probleem niet meer tenzij ik gordijnen bestel voor de openslaande deuren.
Mogguh Eliesje!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen. Ramen zemen.... shit; moet ik ook doen
ELIES!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen. Ramen zemen.... shit; moet ik ook doen
Had dat ff eerder geplandquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh Eliesje!![]()
Volgens mij moet er een ramen zeem rondreis gepland worden.
Hoeveel ramen heb jij wel nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had dat ff eerder gepland![]()
Ik heb de kamer klaar, nu ga ik heel dapper de kattensnottebellen, natte neusjes en andere niet te definieren vlekken van de ramen in de hal wassen.
Schuurspons erbij en gaaaaan
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:05 schreef Nonneke het volgende:
ja ofcourse, zo'n put is veels te gevaarlijk met Sjon ookelk half uur een emmertje naar beneden om die hond te redden
![]()
quote:
Nee, vanavond pasquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tombo!
Heb je je gesprek al gehad?
![]()
![]()
Greys!
Klinkt meer alsof je in een inrichting opgenomen gaat wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef tombolafan het volgende:
En ik kreeg een herinnerings-smsDaarin noemden ze het een intake-gesprek, vind ik toch alweer minder "eng" klinken dan een sollicitatie
Vandaar ook de langere duur van half 7 tot 10.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vanavond pas
Van half zeven tot tien
En ik kreeg een herinnerings-smsDaarin noemden ze het een intake-gesprek, vind ik toch alweer minder "eng" klinken dan een sollicitatie
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je in een inrichting opgenomen gaat worden
Haaai AKP.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
En zn naam ook nog verkeerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai AKP.![]()
![]()
(kijk, jij hebt ook een reeks!)
Oh, wat is 'ie mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Haaai AKP.![]()
![]()
(kijk, jij hebt ook een reeks!)
Ik heb een geheim nummerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef tombolafan het volgende:
Als ik ooit jou moet bellen dan zet ik je in het systeem voor elke week
Hoopt bij de reeks.quote:
Speesjaal voor jou! AKP.quote:
Een geheim mobiel nummer? Joh echt?quote:
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?quote:
Ik graaf net zo lang tot ik iemand vind die het heeftquote:
Tombo kennende is dat geen loos dreigement.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik graaf net zo lang tot ik iemand vind die het heeft
Jawelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echwelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die telefonische ratten mogen toch niet naar mobiel bellen?
LEAVE MY MOTHER ALONE!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik de koffie vast aanzetten voor als je hier bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Klaaaaaarrrr![]()
Hallo allemaal, ook zij die ik vanochtend had begroet
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jawel
Als jij dat invult bij zo'n "hoera je kunt een Ipad winnen" internet gedoe, dan bellen ze jeDat wisten we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vind het een prima grondhouding dat je gewoon zoekt en het gaat doen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik moet nu eerst geestelijk en lichamelijk opladen gedurende zeker 4 maanden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik de koffie vast aanzetten voor als je hier bent?
Zet de schop dan maar weer wegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Crap.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet nu eerst geestelijk en lichamelijk opladen gedurende zeker 4 maanden.
Dus lief aangeboden, maar ik neem hier zo zelf wel een bakje.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Jawel
Als jij dat invult bij zo'n "hoera je kunt een Ipad winnen" internet gedoe, dan bellen ze jeIk dacht dat ze dat te duur vondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik veroordeel het niet hoor, blijkbaar is er een markt voor en ik sta bij zo'n 'bel mij niet' ding ingeschreven dus ik heb er geen last van
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Denk niet dat ze daar recht op heeft als studerende...toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Werk is werk en de klant kan altijd nee zeggen. beter dit dan uitkering trekken of zo.
Allemaal uit eten op kosten van Tomboquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja vind ik ook
Ik ben er ook echt blij mee (als ik aangenomen word that is), weer centjes
Daarom 'of zo'.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar recht op heeft als studerende...toch?
Welke McShake is deze maand de special?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allemaal uit eten op kosten van Tombo
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allemaal uit eten op kosten van Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word gaat mn buffer tenminste niet meer op, dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja vind ik ook
Ik ben er ook echt blij mee (als ik aangenomen word that is), weer centjes
Ooooh Tombo toch, tis echt te hopen dat je zo'n lekkere telefonische collegaverkopert treft met wie je af en toe ff onder het bureau duiken kanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik met mn zusje op de HHB liep en dat ze gratis zwangerschapstesten uitdeeldenEn ik kreeg niet "want dat was niet nodig"
Dus ik bijna huilen daar, zegt mn zusje: Vind je het gek, met zo'n 8-maanden-buik!
Wist ik niet meer dat ik zwanger was
Zo heb ik es 's nachts op "jullie" slaapkamer gestaan, omdat ik zeker wist dat m'n dochter huilde.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef tombolafan het volgende:
En dan schrik je best hoor, als je naar beneden kijkt na zo'n opmerking, ZELFS in je droom
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh Tombo toch, tis echt te hopen dat je zo'n lekkere telefonische collegaverkopert treft met wie je af en toe ff onder het bureau duiken kan
Nou ja, dit weekend 2 kinderverjaardagen gehad en 3 zwangeren gezien/gesproken enzo, dus dan verwerk ik dat wel in mn droom kennelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach Tombo toch je rammelt wel heel erg.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik met mn zusje op de HHB liep en dat ze gratis zwangerschapstesten uitdeeldenEn ik kreeg niet "want dat was niet nodig"
Dus ik bijna huilen daar, zegt mn zusje: Vind je het gek, met zo'n 8-maanden-buik!
Wist ik niet meer dat ik zwanger was
Latent verlangen Ing?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik es 's nachts op "jullie" slaapkamer gestaan, omdat ik zeker wist dat m'n dochter huilde.
Best sneu, toen ik het licht daar aan deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |