Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef raistlin6 het volgende:
Wat trouwens bijna net zo kut is als the black eyed peas is dat ik aan mijn laatste sigaret toe ben gekomen (ongemerkt). En dat ik niet eens zeker weet of mijn reserveshag op is...
Goed moment om te stoppen denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.
Had je niet nog een bosje onder je navel?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:32 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs die ref klinkt beter dan de BEP!
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef raistlin6 het volgende:
Je zit in het topic wat verkeerd staat.Inmiddels is er al een heel deel volgepost. Komt nu een nieuw deeltje, kom daar gezellig meebabbelen.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:32 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs die ref klinkt beter dan de BEP!
Daarop luisteren ze naar de BEP.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:33 schreef zeebeschuit het volgende:
hebben sommige spelers een oortje in zodat ze kunnen communiceren met de coach?
QBquote:Op maandag 7 februari 2011 02:33 schreef zeebeschuit het volgende:
hebben sommige spelers een oortje in zodat ze kunnen communiceren met de coach?
Komt door het gras. : (quote:Op maandag 7 februari 2011 02:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten niet zoveel uitglijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |