Reclame voor de glee-reclame is helemaal cool.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat een reclame voor echt superrare films trouwens.
Jaah!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Reclame voor de glee-reclame is helemaal cool.
Deze achterstand tegen deze defense is echt huge... Zeg nooit nooit, maar hoogst onwaasrchijnlijk is het wel....Dus ga me niet vertellen dat het "nog makkelijk kan"quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik ben echt een volledige noob vergeleken met de mensen die het al iets langer volgen. Ik moet iedere keer vragen wie favoriet is zodat ik voor de underdog kan zijn.
Maar met timeout plays is dit geen onoverkomelijke achterstand.
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 01:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Reclame voor de glee-reclame is helemaal cool.
Zie mijn opmerking over de Ravens hierboven.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze achterstand tegen deze defense is echt huge... Zeg nooit nooit, maar hoogst onwaasrchijnlijk is het wel....Dus ga me niet vertellen dat het "nog makkelijk kan"
Hij bedoelt gewoon dat het nog mogelijk is, niet dat het likely isquote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze achterstand tegen deze defense is echt huge... Zeg nooit nooit, maar hoogst onwaasrchijnlijk is het wel....Dus ga me niet vertellen dat het "nog makkelijk kan"
Zoals ik zei, ik zie het ook niet gebeuren. Ik reageerde op de berichten van oké klaar, vroeg naar bed et cetera.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef Guard het volgende:
[..]
vinden ze leuk?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik snap wel dat het een behoorlijk intensieve sport is, maar waarom blesseert iedereen zich?
Dat was ookwel een heel bizarre comeback en een complete instorting van de Giants.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef NCIS het volgende:
Eagles @ Giants eerder dit seizoen: Eagles achter met 31 - 10 halverwege 't 4de kwart. Ze winnen met 38 - 31 met een punt return voor een TD as time expires. 't kan dus wel...
Fuck it... ik ben weg hierquote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zie mijn opmerking over de Ravens hierboven.
Hij gooit inderdaad niet echt goed momenteel. Nu wel mooi gevangen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer bijna interception. Die QB van de Steelers gooit als een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |