Voor de natuur zou dat niet zo goed zijn. Krokussen en narcissen komen al door hier. Vogels bezig met nestjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 06:36 schreef -CRASH- het volgende:
Ondanks alle ongemakken die zich kunnen afspelen...
Mag de winter voor mij nog wel een keer terug komen.
aldus een schreeuwerd op Twitterquote:Beste followers! GOED NIEUWS voor schaatsers op Hollands natuurijs. WP biedt schaatsgarantie rond 20-22 februari. Blijft het dus volgen,
De directe links deden het wel, heel vaag, maar ze zijn gefixtquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het met de OP? Moet ik nog wat sleutelen of wat?
Klopt, tinypic of fotobucket doen het wel, imageshack werkt niet goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De directe links deden het wel, heel vaag, maar ze zijn gefixt.
Edit: Na een F5 zijn ze weer stuk, ik denk dat Imageshack faalt. Moet ik ze ergens anders uploaden?
Hey schreeuw eens niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef aloa het volgende:
[..]
WEERPRIMEURSITE
VALENTIJNSE KOUDEGOLF
er is een windstoot geweest van 107Km/hquote:
Effe de OP overnemen via Wiki, heb daar namelijk de links aangepastquote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Maar ff wachten wat Speedy zegt...![]()
die had het al over een andere site.
Zou nu goed zijn? Ik zie althans gewoon een OP nuquote:Op maandag 7 februari 2011 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Effe de OP overnemen via Wiki, heb daar namelijk de links aangepast
Done, volgende kan dus gewoon via Open Nieuw Deel.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Effe de OP overnemen via Wiki, heb daar namelijk de links aangepast
Holy crap.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef aloa het volgende:
De kaarten zien er weer koud uit. Winterweer vanaf 14 februari.
Ook overdag temperaturen onder nul.
Weerwoord kan de stress nu al niet meer aanquote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef aloa het volgende:
De kaarten zien er weer koud uit. Winterweer vanaf 14 februari.
Ook overdag temperaturen onder nul.
Ligt aan de update van de OS die letterlijk WW offline heeft gehaald.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Weerwoord kan de stress nu al niet meer aan
De OS?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ligt aan de update van de OS die letterlijk WW offline heeft gehaald.
Het OS of wat het ook maar isquote:
Heerlijk weertje hier (Rdam) met nauwelijks wind en een strakblauwe hemelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Kaartje is weer veranderd
minder koud nu
dat welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heerlijk weertje hier (Rdam) met nauwelijks wind en een strakblauwe hemel
zei ik al eerder in dit topic, ze blijven maar veranderen die voorspellingen, zo wordt het winter en even later weer lentequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef Frutsel het volgende:
minder koud nu
Voorjaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef Frutsel het volgende:
minder koud nu
Ah ik zie het... -20 rond de 20e februariquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef pinine het volgende:
[..]
zei ik al eerder in dit topic, ze blijven maar veranderen die voorspellingen, zo wordt het winter en even later weer lente, de winter komt denk ik niet meer terug dus laat de lente maar komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |