Thanks.. ik dacht dat het een cover was!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik verwacht Danny Vera - Snow in april van zijn cd Pink Flamingo
Geen dank.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Thanks.. ik dacht dat het een cover was!
Helena - Life In My Heart (?? Remix)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef hvan het volgende:
Wie kan mij helpen aan de titel van het nummer in de commecial van DKNY met Anja Rubik
alvast bedankt!
Help?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef star_gazer het volgende:
Hoe heet dit nummer? Mijn shazam pakt m niet en de lyrics kan ik ook niet vinden
sorry voor late reactie, maar geweldig ECHT SUPER !!!!quote:
Ik heb gezocht, maar kan 'm ook niet vinden. Ik zou even de productiemaatschappij van die video mailen of de uploader.quote:
Misschien P!nk - I Don't Believe You?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef woutjuh5 het volgende:
ee allemaal
ben al zolang opzoek naar een soort van 'lounge' nummer!
het word begeleid door een piano en een vrouw zingt:
why you don't believe me. en dan volgens mij nog: why i ask myself.
het is wel een bekend nummer volgens mij!
het zou echt top zijn als iemand me kan helpen!
thanks
nee dat was is em nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar kan 'm ook niet vinden. Ik zou even de productiemaatschappij van die video mailen of de uploader.
[..]
Misschien P!nk - I Don't Believe You?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet het nummer rond 1:18?
Deze misschien?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef woutjuh5 het volgende:
ee allemaal
ben al zolang opzoek naar een soort van 'lounge' nummer!
het word begeleid door een piano en een vrouw zingt:
why you don't believe me. en dan volgens mij nog: why i ask myself.
het is wel een bekend nummer volgens mij!
het zou echt top zijn als iemand me kan helpen!
thanks
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef 123Toet het volgende:
Volgens mij heb ik nu een aardige breinbreker voor de 'Help-ik-zoek'-fanaten. Het betreft een sample dat ik ooit gevonden heb op het toen nog bekende DC++. Waar het vandaan komt ben ik al een tijd aan het zoeken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Ik weet niet welke taal het is, welke melodie en wat er gezegd wordt. Dus dan wordt het moeilijk.
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Dat zal deze wel zijn danquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef jelle3636 het volgende:
Hallo,
ik zoek een soort house liedje en je hoort dan zo'n deuntje:
tu-tu tu-tu tududududutu
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Geen house maar ik moest toch aan baas Gigi denken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef jelle3636 het volgende:
Hallo,
ik zoek een soort house liedje en je hoort dan zo'n deuntje:
tu-tu tu-tu tududududutu
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |