BOEIEND nieuws mag in de krant jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik drink iets met alcohol, dat mag wel in de krant.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef crv het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen
Groot gelijk heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft het gesmaakt?
Dus als ik had gepost dat ik die twee overgebleven biertjes had opgedronken, had het wel gemogen?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef crv het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen
Is toch leuk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Als je dat een paar keer snel achter elkaar zegt klinkt het als "sperm"quote:
hier dus welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo kerel, gelijk heb je![]()
Waait het daar ook zo onsmakelijk hard? Nee toch??
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ZO VIES he. Vrouwen waarbij je gewoon ziet dat ook de lever, de nieren en de milt in de tieten verpakt zitten. BAH,
het was in het zonnetje 17 gradenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo kerel, gelijk heb je![]()
Waait het daar ook zo onsmakelijk hard? Nee toch??
Dan wel ja. Maar dan was Studio Sport wel onderbroken, dus dat is het ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als ik had gepost dat ik die twee overgebleven biertjes had opgedronken, had het wel gemogen?
Nee, dan was Boer Zoekt Hooimeid onderbrokenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar dan was Studio Sport wel onderbroken, dus dat is het ook niet
Ik kende het spel al, ongeveer. maar net niet helemaal dus. Ongeveerquote:
ja maar bij jullie is het zo teringweer, wilde jullie niet jaloers makenquote:
waar over??quote:
Ja, iedereen neukt met iemand anders en jij nietquote:
Bak ons maar een Flammkuchenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar bij jullie is het zo teringweer, wilde jullie niet jaloers maken
Zien er leuk uit, jij trouwens ookquote:
Fles begon over waaien!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zien er leuk uit, jij trouwens ook![]()
alleen volgens mij waaide het een beetje
Alleen een beetje wind voor de rest is hetquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar bij jullie is het zo teringweer, wilde jullie niet jaloers maken
Ah, duidelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iedereen neukt met iemand anders en jij niet
Ah jij tegenwoordig ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iedereen neukt met iemand anders en jij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |