quote:
Voorheen maakte het me niet zoveel uit omdat ikhet toch niet zelf hoefde te betalen, maar nu is het wel het overwegen waard ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Flying_Phoenix het volgende:
allejezus... jij verslijt 5 vullingen in een jaar tijd en gaat niet op zoek naar een andere tandarts?
Nee, ze vallen er gewoon spontaan uit. Nu zit de vulling nog klem tussen de aanliggende tand, maar hij is wel los. Drukt ook behoorlijk nu en de zenuw doet pijn. De tand zelf is verder wel gezond, hij is de eerste keer ook niet gevuld omdat er een gaatje zat maar omdat hij ruw was.quote:
Ik denk dat het dan inderdaad niet aan je tandarts ligt. Wat ik wel een beetje kwalijk vind is dat ie zelf nog niet heeft bedacht inmiddels dat het niet werkt zo en dat er evt. een kroon op moet o.i.d.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is bij mij ook aan m'n voortand ja, en het is wel een aardig stuk. Hij had eerst heel de tand bijna tot de zenuw weggeslepen en toen rondom vulspul gedaan. De vulling is aan beide kanten van m'n tand dus ongeveer een derde van de gehele breedte, van boven tot onder.
Oké, nu ik het zo typ, klinkt het misschien als een kwakzalver, maar ik geloof dat het wel meevaltMisschien ligt het ook wel aan m'n eigen tand.
Een second opinion, mwah, lijkt me dat ik dan sowieso twee rekeningen krijg?
Oh, het stuk is nu trouwens wel tussen m'n tanden uit, dus de druk is ervan af. Alleen hoef ik niks zoets te eten nu![]()
Kan ik dan ook een betalings wens naar de tandarts toe krijgen ipv een betalingsverplichting.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Ozziecar1 het volgende:
Garantie eisen klinkt leuk, maar zo werkt het helaas niet bij een tandarts.
Een tandarts heeft een inspanningsverplichting en geen resultaatverplichting.
Ja nuja, daar kan TS nu dan wel dus op aansturen. Zo van hey, dit werkt niet, wat zijn de andere opties?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan inderdaad niet aan je tandarts ligt. Wat ik wel een beetje kwalijk vind is dat ie zelf nog niet heeft bedacht inmiddels dat het niet werkt zo en dat er evt. een kroon op moet o.i.d.
Of gewoon zeggen HEY KENKERLIJER gebruik je vullingen uit Tjernobyl ofzo!?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja nuja, daar kan TS nu dan wel dus op aansturen. Zo van hey, dit werkt niet, wat zijn de andere opties?
Een chemiepackgrapje zou gezien mijn locatie wel kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen HEY KENKERLIJER gebruik je vullingen uit Tjernobyl ofzo!?
"Ja, dat bespaart kosten op rontgenfoto's."quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen HEY KENKERLIJER gebruik je vullingen uit Tjernobyl ofzo!?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voorheen maakte het me niet zoveel uit omdat ikhet toch niet zelf hoefde te betalen, maar nu is het wel het overwegen waard ja.
Dat betwijfel ik ten zeerste; een tandarts heeft wel degelijk een resultaatverplichting.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Ozziecar1 het volgende:
Garantie eisen klinkt leuk, maar zo werkt het helaas niet bij een tandarts.
Een tandarts heeft een inspanningsverplichting en geen resultaatverplichting.
Wat voor vulling is het? 3-vlaks? In dat geval kan het zijn dat er gewoon te weinig draagvlak is aangezien hij er al vaker uit is gevallen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Komt het wel goed met m'n tandje (Kan het tot maandag wachten)? Waarom moet dit altijd in het weekend gebeuren, vorige keer ook al. Het is wel erg gevoelig en ik durf niet goed meer te eten of drinken.
Het gebeurde nu trouwens gewoon met een hap brood, dacht eerst dat het een pitje was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |