Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.
Mja, ik vind het getuigen van weinig interessequote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenAlleen als ik je op t eind van de avond versier, wordt t errug lastig
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet alle namen nog van vorige week. Dat heb ik wel onthouden.
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
Dat je geen namen kunt onthouden?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.quote:
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
ooh dat ja, troost je, ik heb het zelfs compleet gemistquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
Hoe heet ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatste
Dat jaquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
bij een date onthoud ik het zelfs.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Die weet ik nog welquote:
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, nu niet afleiden van de gaten in jouw geheugen door te insinueren dat het niet gebeurd is!
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij een date onthoud ik het zelfs.
Maar ik heb wel eens even date gehad met een gozer die ik bij het stappen had ontmoet en die herkende ik dus bijna niet toen ik hem weer zag. Die was echt best pissed
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Zou wel kunnen iddquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingen
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niemand. maar hij staat op de foto, ms dat je het je dan herinnert.
Nee, maar ik weet dat ie er is. Het was de zoon van de eigenaar ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerdsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |