Lame, BBC hoort bij je standaard pakket te zitten..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope: digitenne, dus alleen BBC world oid
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthoudenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Maar dan nog, half negen is wel heel ergquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondquote:
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef isquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar de fuck is jouw goeie geheugen gebleven?
ik was blij mn eigen naam nog te kennenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...
't was ook meer Sarcastischquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef is
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was blij mn eigen naam nog te kennen
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondVan t feestje van vorige week, heel tof en zo, heb ik 1 naam die ik nog niet kende onthouden
mevrouwtjequote:
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet alle namen nog van vorige week. Dat heb ik wel onthouden.
Geen idee, weet niet eens over wie je t hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.
Wat ben je dan wel vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet alle namen nog van vorige week. Dat heb ik wel onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |