nee, we hadden het over de Nederlandse Journalist!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ayman? Hebben ze hem aan de CIA gegeven om hem te laten martelen in Guantanamo?
Ben ik met je eens, maar dat is op korte termijn niet realistisch, de NDP stapt niet op dat is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Daarom moet ook die hele top vervangen worden door mensen die wel democratie willen en niet door nieuwe Mubbie puppets.
Ik ben bang dat dat straks, als de grote aandacht van de internationale gemeenschap en de media wat wegebt, dat nog veel meer gaat gebeuren. Een hoop mensen zijn met naam en toenaam en beeld bekend bij de machthebbers en er zullen er nog veel meer gaan verdwijnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef yavanna het volgende:
Nu ook steeds meer berichten over invallen bij mensen thuis, activisten en journalisten
Ramy Yahiam, young activist was kidnapped from his house (via @esraafehead) Do you still believe #Mubarak?! #Egypt #Jan25
Dit inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat straks, als de grote aandacht van de internationale gemeenschap en de media wat wegebt, dat nog veel meer gaat gebeuren. Een hoop mensen zijn met naam en toenaam en beeld bekend bij de machthebbers en er zullen er nog veel meer gaan verdwijnen.
Dat is denk ik ook de hoofdreden dat niemand van de Tahririanen als officiële woordvoerder wilde functioneren.
Nee, zoals ik al eerder aangaf, ik heb een erg naar voorgevoel over de uiteindelijke afloop hiervan.
Er wordt wat met mensen geschoven, er worden toezeggingen gedaan, her en der misschien wat kleine veranderingen doorgevoerd en naar eigen zeggen gaat ome Hosni in september weg.
Het komt op mij allemaal over als pure PR en marketing van het regime om voor de ogen van de internationale gemeenschap wat goede wil te tonen.
Om vervolgens na verloop van tijd keihard toe te slaan, regime 2.0
Vergeet niet, de man is 82, heeft niks te verliezen en heeft schijt aan alles. Ook al zegt ie anders.
Maar bovenstaande is slechts puur mijn gevoel. Ik vertrouw het allemaal niet zo.
Ik denk ook zoiets en wat het meest klote is, is dat ze zoveel gegevens nu hebben van anti-gov's dat ze wel heel gemakkelijk de mensen hiervoor dan nog kunnen opsporen en straffen. We weten nu ook hoe ze dat doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat straks, als de grote aandacht van de internationale gemeenschap en de media wat wegebt, dat nog veel meer gaat gebeuren. Een hoop mensen zijn met naam en toenaam en beeld bekend bij de machthebbers en er zullen er nog veel meer gaan verdwijnen.
Dat is denk ik ook de hoofdreden dat niemand van de Tahririanen als officiële woordvoerder wilde functioneren.
Nee, zoals ik al eerder aangaf, ik heb een erg naar voorgevoel over de uiteindelijke afloop hiervan.
Er wordt wat met mensen geschoven, er worden toezeggingen gedaan, her en der misschien wat kleine veranderingen doorgevoerd en naar eigen zeggen gaat ome Hosni in september weg.
Het komt op mij allemaal over als pure PR en marketing van het regime om voor de ogen van de internationale gemeenschap wat goede wil te tonen.
Vergeet niet, de man is 82, heeft niks te verliezen en heeft schijt aan alles. Ook al zegt ie anders.
Maar bovenstaande is slechts puur mijn gevoel. Ik vertrouw het allemaal niet zo.
Ik denk dat bijna iedereen hier daar wel rekening mee houd.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan gaat het land snel kapot i.p.v. langzaam.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat is op korte termijn niet realistisch, de NDP stapt niet op dat is nu wel duidelijk.
Denk jij dat de NDP op korte termijn opstapt?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan gaat het land snel kapot i.p.v. langzaam.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera English: @AymanM has been released
55 seconds ago
joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gayquote:
Of uit elkaar valt, interne ruzie zoals bij de staats-tv, of een een generaal gaat intern huishouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Denk jij dat de NDP op korte termijn opstapt?
Ja wel volgens dit artikel http://www.sdgln.com/news(...)volt-against-mubarekquote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gay![]()
(lullig dat ze dat zomaar roepen )
sorry dames, hij is van ons!!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gay![]()
(lullig dat ze dat zomaar roepen )
Als het echt erg wordt (voedsel of benzine-rellen) dan kan dat net zo goed voor als tegen het regime werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef MangoTree het volgende:
Al met al, voor een hoop mensen hun leven staat op het spel en kunnen niet meer terug. Wat nog veel bloed gaat kosten. Ik hoop dat er nog meer mensen op te durven staan en zich aansluiten. Daar valt of staat het mee imo.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja wel volgens dit artikel http://www.sdgln.com/news(...)volt-against-mubarek
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef MangoTree het volgende:
[..]
sorry dames, hij is van ons!!
(en ik haat slowchat)
quote:AJEnglish Thank you all for your support! RT @khanfarw: Our correspondent @aymanm has been released by Egyptian security services. #freeayman
3 minutes ago via Seesmic for iPhone
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera English: @AymanM has been released
55 seconds ago
Shit daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of uit elkaar valt, interne ruzie zoals bij de staats-tv, of een een generaal gaat intern huishouden.
Het regime zit echt niet rustig in z'n leunstoel af te wachten. De spanning is daar net zo hoog als op straat. De arrogante niets-aan-de-hand-houding is pure propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |