Je weet toch dat de USA nog steeds zon beetje alles bepaald in de wereld? Behalve in Tahrir Squarequote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ja maar die Israeli zeggen wel dat Mubarrak een geweldige man is en goed is geweest voor het Israelische en Egyptische volk. Vind je het gek dat El Baradei dan zoiets zegt?
Het irrititeerd mij overgens dat USA weer de boel lijkt te beinvloeden. Wanneer komt EU nou eens? Wanneer laten ze hun tanden zien?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Men houdt de boel schoon
De EU heeft 0 invloed in de regio. Vorige week werden verzoeken om aan de telefoon te komen toen mensen als Cameron en Merkel belden gewoon genegeerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ja maar die Israeli zeggen wel dat Mubarrak een geweldige man is en goed is geweest voor het Israelische en Egyptische volk. Vind je het gek dat El Baradei dan zoiets zegt?
Het irrititeerd mij overgens dat USA weer de boel lijkt te beinvloeden. Wanneer komt EU nou eens? Wanneer laten ze hun tanden zien?
thnx ja ga ik die ff rustig op de bank via de tv kijken ..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Egypt Burning nu op AJE voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
Bron?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef wdn het volgende:
[..]
De EU heeft 0 invloed in de regio. Vorige week werden verzoeken om aan de telefoon te komen toen mensen als Cameron en Merkel belden gewoon genegeerd.
Er is niet 1 held van deze revolutie, zou oneerlijk zijn tegenover de rest van de helden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Mr_Memory het volgende:
Waarom is Salma uit de OP, ze is toch niet dood?
Als ze straks de nieuwe president is piep je wel andersquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
Er is niet 1 held van deze revolutie, zou oneerlijk zijn tegenover de rest van de helden.
De griekse president zou toch een gesprek met Mubarak hebben? En Merkel kon geloof ik ook wel wachten tot Sept.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef wdn het volgende:
[..]
De EU heeft 0 invloed in de regio. Vorige week werden verzoeken om aan de telefoon te komen toen mensen als Cameron en Merkel belden gewoon genegeerd.
De Eu is alleen maar bang voor te veel moslims en te weinig sperziebonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef BeSimple het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Eu is alleen maar bang voor te veel moslims en te weinig sperziebonen.
quote:camanpour Christiane Amanpour
Moslem Brotherhood told me: good feelings towards western countries, but Islamophobia spread all over the western countries. Astonished.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Eu is alleen maar bang voor te veel moslims en te weinig sperziebonen.
Hopelijk is het dit keer dan wel waar.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Activist Wael Ghoniem to be released tomorrow at 4 pm, businessman Naguib Sawiris tells ON TV. #jan25
1 minute ago
Dat is toch die gozer van google?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Activist Wael Ghoniem to be released tomorrow at 4 pm, businessman Naguib Sawiris tells ON TV. #jan25
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |