Het leger probeert geweldloos het plein bruikbaar te maken voor verkeer, maar de Tahririanen stonden dat niet toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hele dag niet op FOK! geweest. Ik heb vast??? niks gemist? Kan iemand mij bijpraten?
Het klinkt ook wel plausibel wat je zei, het leger gehoorzaamt de bevelen wel maar drukt nog niet door. Voor zover.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het leger probeert geweldloos het plein bruikbaar te maken voor verkeer, maar de Tahririanen stonden dat niet toe.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef shomila het volgende:
ramadan Amr Ramadan
Sawiris said Mubarak should leave in September, and that those in Tahrir are not representative of the People!!! #Jan25
1 minute ago
Ayman weer vrijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aymen was gearresteerd maar is weer los en sandmonkey is homo
ik lees altijd jou posten en je verwoord het zo goed complimentenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zien al een tijd scheuren. Het leger wilde niet schieten, wisselende boodschappen van de staats-TV.
Natuurlijk doen ze net alsof de opstand geen zin heeft.
De 2 Mubaraks worden geen president meer, zegt ie zelf, dus de inwendige oorlog kan beginnen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef shomila het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
Ayman was released coz American journalist embarrassed Egypt PM on the air, so much for freedom of press #jan25
24 seconds ago
Dank je. Ik vind het super interessant allemaal en ik probeer onder de oppervlakte te kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees altijd jou posten en je verwoord het zo goed complimenten
Dat doen ze standaard al.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
reken maar dat de geheime dienst van Egypte alle beelden secuur nakijkt om te ontdekken of er grote kopstukken van de *tegenpartij* bij zitten, want dat hier nog een staartje aankomt weet ik wel zeker.
Ik ken fok al lang maar niet heel goed maar dit moet toch wel een van de beste reeks topics (qua nuttig) zijn ooit. Zoveel welwillende posters en zoveel goeie posts. Ik kan alleen voor me zelf spreken maar ik ben er zoveel meer bewuster van gaan worden. Dingen die je eigenlijk helemaal niet wil weten maar nu voor je kiezen krijgt. Ik hoop dat er meerdere zijn maar ik vermoed van wel. Dus ook dank!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees altijd jou posten en je verwoord het zo goed complimenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Misstique op 06-02-2011 22:03:25 ]look out you rock'n'rollers
Alleen daarom zijn het al helden die op het plein zitten.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
reken maar dat de geheime dienst van Egypte alle beelden secuur nakijkt om te ontdekken of er grote kopstukken van de *tegenpartij* bij zitten, want dat hier nog een staartje aankomt weet ik wel zeker.
Het regime heeft verklaard dat ze nog niet klaar zijn voor democratie. Er zijn gesprekken geweest, MB was er ook bij, maar lijkt alleen maar tijd rekken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef raistlin6 het volgende:
Oké, ik ben weer terug. Journalist is weer vrijgelaten dus, weet iemand ook waarom? En is er verder nog iets gebeurd wat in de komende update op de FP moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |