Schrijf alles in sneltrein. Neem niet echt de tijd om alles te verfijnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
Jammer dat je 'originele' schrijfstijl niet helemaal uit de verf komt, door het gebruik van woorden als 'wouden' en grammaticaal kromme zinnen als 'Waarop een van mijn metgezellen hem meteen diende van repliek:'.
+1 voor de inzet wel.
Daar geloof ik niks van, je verhaal wekt alle schijn dat je flink je best hebt gedaan op je taalgebruik.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Schrijf alles in sneltrein. Neem niet echt de tijd om alles te verfijnen.
Oh zeker wel dat reken ik bij de 20% die wel waar is.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
JIj denkt dat een mens niet in het kanaal kan mieteren?
TS doet zich voor als een eindbaas, maar hoe kun wij dat controleren?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
Klopt, maar had wel 220euro pokerwinsten in mijn broekzak, maar gelukkig heeft dat kunnen opdrogen.
Ja preciesquote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef ricost het volgende:
True story:
TS is zo bezopen dat ie een bunker scoort, wijf fietst mee maar TS flikkert in het water.
Bunker springt in het water, gelijk heel de vijver leeg. TS is gered en fietst naar huis toe.
Vraagt nog aan het wijf of ze nat is maar dat kan ze niet warderen.
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Woffel het volgende:
Moet je altijd als eerste een rondje halen omdat je dat anders nog wel eens 'vergeet'?
En dan durf je nog aan te komen met: paar dingetjes lichtelijk overdrevenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
90% is waargebeurd. Misschien een paar dingetjes lichtelijk overdreven maar geloof me. Ik ga geen bullshit verhalen schrijven.
Zoals? Schrijf ook regelmatig artikelen voor wikipedia, dit verhaal heb ik even vluchtig geschreven. Vandaar de kromme zinnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef mariska87 het volgende:
Mijn advies: probeer geen woorden te gebruiken die boven je niveau liggen.
Poch ik IN mijn verhalen? Nee. En dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Weer een leuk verhaal man. Echter, dat je elke week zulke dingen meemaakt vind ik wat te ver gezocht.
Jammer dat je elk topic ook aanhaalt dat je niet 'pocht' met je verhalen, maar ze hier dan vervolgens wel weer neer zet.
Hypocriet is dat.
gewoon opbouwende kritiek, misschien kan je er wat mee.
Groeten
Freek-Willem.
Prima. Ik gaf alleen mijn mening.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Poch ik IN mijn verhalen? Nee. En dat bedoel ik.
Tevens zal het je echt verbazen dat 90% van alles echt waar is. Maar je hoeft het niet te geloven mij best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |