Nee, het Juicyhil adoratie topiquequote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het centrale Limburg-adoratie topic?
Sure, jij wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
Leuk, de hele dag Kane en die zooiquote:
Via inet?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
In een bepaald deel van Limburg heb je inderdaad geen fatsoenlijke ontvangst met de radio dus zit er niks anders op dan internetquote:
quote:
Gister in Valkenburgquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef ericosman het volgende:
Ik weet niet waar jij in Limburg woont maar ik ontvang alles in weert ( via radio en internet )
Daar hoor je het wel te kunnen ontvangen. Behalve telefoonsignaal, dat heb ik daar dan weer bijna nooitquote:
qmusic belgique ja, maar 538 met geen mogelijkheidquote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aansteller, daar ontvang je bijna alles ... 3fm, radio538, q-music, enz
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hoor je het wel te kunnen ontvangen. Behalve telefoonsignaal, dat heb ik daar dan weer bijna nooit
Echt jonge, iedere keer als ik jou als laatste post zie staan bij dit topic denk ik dat ie op slot zitquote:
Soms he, soms, had ik niet de lapo .... maar postte ik gewoon mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt jonge, iedere keer als ik jou als laatste post zie staan bij dit topic denk ik dat ie op slot zit
Man Ruud de Wildquote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 538 willen ontvangen met die autotune crap van tegenwoordig??
KLB?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef o.us het volgende:
TS kan alleen maar topics openen over het verkeer, OV, Disney en plekken waar hij wordt uitgekotst.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Juicyhil het volgende: geen toffe muziek van Radio 538
Wie??quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Man Ruud de Wilden Jeroen Nieuwehuizen
Soort van menselijke goudvissen hebben maar een geheugen van 20mins.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef female81 het volgende:
Zat andere zenders waar ze vast ongeveer hetzelfde draaien als op Radio 538, eventueel in het Duits of met een Vlaams accentje. Die fm-zenders kopiëren elkaar toch bijna allemaal, tegenwoordig.
Maar goed... mensen die vrijwillig naar 538 luisteren. Het schijnen er veel te zijn.Worden die al die autotune, de eentonigheid van de playlist, de circa 20 minuten reclame per uur en de opgepompte processing nou nooit zat?
FYPquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in zuid-limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
Uiteraard met Lola!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Belgische Q-music FTW !!!
Nederlandse Q-music
quote:
L1 radio is alleen leuk met carnavalquote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef wiebelstront het volgende:
Je kan natuurlijk ook naar L1 luisteren
Hier in Amsterdam gaat het prima. Heb je tenminste kwaliteitszenders als Wild FMquote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef eight het volgende:
Als je nog te dom bent om een radio te bedienen heb je in Limburg ook niets te zoeken!
Jij hebt duidelijk geen smaak... Iedere mongool die van muziek houdt weet dat 538 niets anders is dan een commerciële prullenbak waar de hele dag door dezelfde liedjes worden gedraaid, keer op keer op keer en dat noem jij een kwalitatief hoogstaand radiostation? Jezus kind, een aap kan dat werk nog doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom hè? Alleen maar Belgische radiostations. Ik ben dan toch in Nederland, geen toffe muziek van Radio 538maar alleen maar herrie van Studio Brussel
Ik blijf er maar ver vandaan.
Tuurlijk hou ik van muziek. Alleen niet van bijvoorbeeld 3fm. Die komen met allemaal van die lokale bandjes aanzetten of weer met 1 of ander oud nummer.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen smaak... Iedere mongool die van muziek houdt weet dat 538 niets anders is dan een commerciële prullenbak waar de hele dag door dezelfde liedjes worden gedraaid, keer op keer op keer en dat noem jij een kwalitatief hoogstaand radiostation? Jezus kind, een aap kan dat werk nog doen.
Ja tuurlijk, de dj's hebben een beter gevoel voor humor, maar als je het over muziek hebt dan wint StuBru het op alle fronten.
Als je daarvan houdt is 538 jouw zender... veel plezier daarmee!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik van muziek. Alleen niet van bijvoorbeeld 3fm. Die komen met allemaal van die lokale bandjes aanzetten of weer met 1 of ander oud nummer.
Jongens, 538 draait alleen maar hits enzo
valkenburg eo is qua ontvangst indd kut.quote:
Maar wie luistert er nu naar de eoquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
valkenburg eo is qua ontvangst indd kut.
Maar Stu Bru is een gave zender dus je klacht is onterecht.
Slotje!
Neuh! Limburg en 'in Nederland'. Da's pas wartaal!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Limburg en 538 in één topic, da's pas SCHANDE!!!..
Muziek van een aantal jaartjes terug, brrr... eng...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik van muziek. Alleen niet van bijvoorbeeld 3fm. Die komen met allemaal van die lokale bandjes aanzetten of weer met 1 of ander oud nummer.
Een topic op fok van een leek die nog nooit eerder in Limburg is geweest als ''bewijs'' aanhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Mz87 het volgende:
Het bewijs dat Limburg dus een deel van België is
Ja, maar dat is goede muziekquote:Op maandag 7 februari 2011 03:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Muziek van een aantal jaartjes terug, brrr... eng...
(Maar had je al opgemerkt dat ook Radio 538 aardig wat oude muziek draait, en ook nog eens vaak dezélfde?)
Ik ben wel eerder in Limburg geweest hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een topic op fok van een leek die nog nooit eerder in Limburg is geweest als ''bewijs'' aanhalen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef eight het volgende:
Als je nog te dom bent om een radio te bedienen heb je in Limburg ook niets te zoeken!
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Twiitch het volgende:
TS heeft zoveel massa dat hij radiogolven beïnvloed.
Jij moet terug naar de basisschool..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Neuh! Limburg en 'in Nederland'. Da's pas wartaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |