Nee, het Juicyhil adoratie topiquequote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het centrale Limburg-adoratie topic?
Sure, jij wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
Leuk, de hele dag Kane en die zooiquote:
Via inet?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
In een bepaald deel van Limburg heb je inderdaad geen fatsoenlijke ontvangst met de radio dus zit er niks anders op dan internetquote:
quote:
Gister in Valkenburgquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef ericosman het volgende:
Ik weet niet waar jij in Limburg woont maar ik ontvang alles in weert ( via radio en internet )
Daar hoor je het wel te kunnen ontvangen. Behalve telefoonsignaal, dat heb ik daar dan weer bijna nooitquote:
qmusic belgique ja, maar 538 met geen mogelijkheidquote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aansteller, daar ontvang je bijna alles ... 3fm, radio538, q-music, enz
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hoor je het wel te kunnen ontvangen. Behalve telefoonsignaal, dat heb ik daar dan weer bijna nooit
Echt jonge, iedere keer als ik jou als laatste post zie staan bij dit topic denk ik dat ie op slot zitquote:
Soms he, soms, had ik niet de lapo .... maar postte ik gewoon mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt jonge, iedere keer als ik jou als laatste post zie staan bij dit topic denk ik dat ie op slot zit
Man Ruud de Wildquote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 538 willen ontvangen met die autotune crap van tegenwoordig??
KLB?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef o.us het volgende:
TS kan alleen maar topics openen over het verkeer, OV, Disney en plekken waar hij wordt uitgekotst.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Juicyhil het volgende: geen toffe muziek van Radio 538
Wie??quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Man Ruud de Wilden Jeroen Nieuwehuizen
Soort van menselijke goudvissen hebben maar een geheugen van 20mins.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef female81 het volgende:
Zat andere zenders waar ze vast ongeveer hetzelfde draaien als op Radio 538, eventueel in het Duits of met een Vlaams accentje. Die fm-zenders kopiëren elkaar toch bijna allemaal, tegenwoordig.
Maar goed... mensen die vrijwillig naar 538 luisteren. Het schijnen er veel te zijn.Worden die al die autotune, de eentonigheid van de playlist, de circa 20 minuten reclame per uur en de opgepompte processing nou nooit zat?
FYPquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in zuid-limburg en kan gewoon 3fm en 538 etc ontvangen
Uiteraard met Lola!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Belgische Q-music FTW !!!
Nederlandse Q-music
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |