Venlo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Barretje80 het volgende:
hallo alle lieve kijkbuiskindertjes!
net weer uit bad en ik ben een beetje gerimpeld!
ennuh.. meet in venlowaarom nou nooit in de buurt
Jullie zijn geen watten/watsquote:
heheh.. dan vanwege de vraagtekens hier een wijn-proef meet bij mij thuis?quote:
Goed idee!! Wijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dan vanwege de vraagtekens hier een wijn-proef meet bij mij thuis?
Ik moet dan toch nog een eindje fietsenquote:
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Vraagtekens?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wat dan? Een superwatje?quote:
*wacht even de animo af*quote:
Maak een pollquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*wacht even de animo af*
en er kan ook geslapen worden hier hoor
(altijd handig met een alcohol meet)
Dat is zeker handig, ook wel zonder alcohol hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*wacht even de animo af*
en er kan ook geslapen worden hier hoor
(altijd handig met een alcohol meet)
Ja man vet tuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Fha het volgende:
FlessiepessieeHeb je vet gewonnen met alle spelletjes gister?
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net de laatste zandkorrel uit mijn oog gehaald en op de bumper van mijn auto heb ik een heel lief zandkasteeltje gebouwd
Hai Whisquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh ja (beetje laat): hoi lieverds!!
![]()
![]()
Hey Whisquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Is dat dan zo ergquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
als ik hier zeg dat ik ga genieten van een carmenere of een tempranillo wordt google door een aantal users snel weer aangeslingerd
Hoi Marijkequote:
D. het anti-superwatjequote:
JAquote:
Had je mijn vraag nog gevonden?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Ik wist hetquote:
nee is niet erg!quote:
Fles was in elk geval de koning in het maken van de meest briljante opmerkingenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA![]()
Hoe was/is jouw weekend dan?
Is hij altijd al geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles was in elk geval de koning in het maken van de meest briljante opmerkingen![]()
Quote!!! quote!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles was in elk geval de koning in het maken van de meest briljante opmerkingen![]()
Heerlijk toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk en lui (boeken lezen in bed
)
Neequote:
Ja, stiekem wel he?quote:
Ehm, ik kan ze zo niet oplepelen, want mijn hoofd is stukquote:
Dat lijkt me zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee is niet erg!
maar wel leuk om een keer te " leren"
Hij had er meer dan genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk, ik denk dat ik het vanavond vroeg ga want ben moequote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk en lui (boeken lezen in bed
)
Daarom heb ik heerlijk 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
En over een bed gesproken: ik denk dat ik het vandaag niet laat maak, begin al aardig in te dutten.
Oh, dat ben ik tijdens een proef-meet waar je de wijn op mag drinken ook zo weer vergeten hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
als ik hier zeg dat ik ga genieten van een carmenere of een tempranillo wordt google door een aantal users snel weer aangeslingerd
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, ik kan ze zo niet oplepelen, want mijn hoofd is stuk
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
En over een bed gesproken: ik denk dat ik het vandaag niet laat maak, begin al aardig in te dutten.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel he?![]()
[..]
Ehm, ik kan ze zo niet oplepelen, want mijn hoofd is stuk
Dan zijn jullie er vanavond wéér nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker
[..]
Hij had er meer dan genoeg![]()
![]()
[..]
Dat is ook heerlijk, ik denk dat ik het vanavond vroeg ga want ben moe
Heb ik liever een breezerproefmeetquote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik tijdens een proef-meet waar je de wijn op mag drinken ook zo weer vergeten hoor
Ja, als ik nu ga liggen ben ik meteen vertrokkenquote:
hehehquote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik tijdens een proef-meet waar je de wijn op mag drinken ook zo weer vergeten hoor
Nee, gewoon, kan me niet echt focussenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom?iemand ging smijten met spelletjes?
Ja wel hoor maar niet zo heel laatquote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan zijn jullie er vanavond wéér niet![]()
Maar ik snap het wel hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik liever een breezerproefmeet![]()
Oh nouquote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon, kan me niet echt focussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |