Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:
Trev en ik houden je wel warmquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf luchtbedden in de tuin?
No fucking way
Hooguit in de zomer, maar dan wel in een tent.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
No fucking way
quote:
doe de OP ook maar meteen veranderenquote:
die ziet er goed uitquote:
Als je het zelf maar weer opruimt danquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom ooken dan blijf ik wel slapen
Je opmerking is 12 uur te laat of te vroeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
Heb heerlijk nog een paar uurtjes geslapen
![]()
Niet dus, want ik heb net nog even 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je opmerking is 12 uur te laat of te vroeg.
gaan we dan ook sandwichen??quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom ooken dan blijf ik wel slapen
Nee, want het is geen morgen. Over 12 uur is het morgen en 12 uur geleden was het morgenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus, want ik heb net nog even 2 uurtjes geslapenPrecies op tijd
En nu een wasje ophangen
Oh dear, is je wereldbeeld nu stuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, want het is geen morgen. Over 12 uur is het morgen en 12 uur geleden was het morgen
Nee, zo te zien jouw biologische klok.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, is je wereldbeeld nu stuk?![]()
Liebchenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:Goedemorgen
Heb heerlijk nog een paar uurtjes geslapen
![]()
Hey Marijkequote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus, want ik heb net nog even 2 uurtjes geslapenPrecies op tijd
En nu een wasje ophangen
quote:
Ik heb mijn sjaal om, en een miniknuffelaar naast me op de bankquote:
ja, dat is hetquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, nou ben ik er weer niet
ohw, wacht.... daar komt het door natuurlijk
Kom sandwichen danquote:
Daar kan ik niet tegen opquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn sjaal om, en een miniknuffelaar naast me op de bank
Met mijn biologische klok is niets misquote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, zo te zien jouw biologische klok.![]()
Dus er rammelt al wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn biologische klok is niets mis
quote:
Haiquote:
Ga ik ook maar eens doenquote:
Nee, zeker niet na een dag en een nacht zonder hemquote:
Dat weet hijquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet na een dag en een nacht zonder hem
Bosquote:
Hey Dquote:
Beetje slapjes, maar wel redelijk en met jOU?quote:
Hoi snoet, hoe is je weekend tot nu toe?quote:
Goedquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoet, hoe is je weekend tot nu toe?
Kusje op je hoofdquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Koen66 het volgende:
Hoofdpijn, moe, en dan bij schoonouders zitten
Ohee, dat had ik nou gister (en vandaag ook nog eigenlijk)quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef D. het volgende:
Goed
Vandaag een meeting gehad en was erg gezellig
Was het gezellig?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ohee, dat had ik nou gister (en vandaag ook nog eigenlijk)
Waar was jouw meet?
Jaquote:
Woahquote:
En heel veel gelachenquote:
Maassluisquote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je hoofd![]()
[..]
Ohee, dat had ik nou gister (en vandaag ook nog eigenlijk)
Waar was jouw meet?
Daar ben ik echt nog nooit geweestquote:
Zeeer belangrijkquote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
En heel veel gelachen![]()
![]()
Hoe is het daar?
Ik een keer of 5quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik echt nog nooit geweest
Wat dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeeer belangrijk![]()
Jaa... kuuuuuuuuutIk kan niet wachten tot dinsdag. Of woensdag, als de kater ook weg is
Allemaal voor meets?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net de laatste zandkorrel uit mijn oog gehaald en op de bumper van mijn auto heb ik een heel lief zandkasteeltje gebouwd
Niet allemaal, ook voor een bezoekquote:
De tijd zal het lerenquote:kom jij ook een keer naar eentje van de KSC?
wou zeggen. Is jammer dat camping De Bousberg failliet is daar in Limboland anders had ik wat oude kennissen gaan bezoeken daarquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
No fucking way
Ik bedoelde in KSCquote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plezier, eten, beetje slapen en nog veel meer plezier
Hey Barretjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Barretje80 het volgende:
hallo alle lieve kijkbuiskindertjes!
net weer uit bad en ik ben een beetje gerimpeld!
ennuh.. meet in venlowaarom nou nooit in de buurt
Ik zeg organiseer datquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Barretje80 het volgende:
Venlo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Barretje80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |