Heeft ie ook een foto gemaakt?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Kutkiespijn die doortrekt tot je kaak als je wat warms eetHad in dec al aangegeven dat die tand/kies weet ik wat het is met koud/warm pijn doet, nu is het nog erger als ik iets eet.
Volgens tandarts was er niets aan de hand
Da's idd een leuke seriequote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk Rick Stein in Frankrijk, krijg al trek
Nope, alleen met koude stroom water ertegen aan gezeten... maar het is dus met warmquote:
quote:
Oh ohquote:
Welke andere nicht?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Rick Stein is leukHugh Fairnsley Whittinstal dinges ook, maar die andere nicht vinden we minder
/dagboek
Goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef TAV74 het volgende:
Zo, heel even ingelogd op mijn webmail en zekerheidshalve al mijn afspraken en noodzakelijke vervangingen voor volgende week aan mijn mensen doorgemaild. Hoef ik me daar niet meer druk over te maken en het haalt voor mij de druk weg.
Ik ben best trots op mezelf
? Ik zou neit weten welke eigenlijk?quote:
Was dat een van mijn DVD's?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef LieLie het volgende:
De dvd en de dvd-speler kunnen het niet zo heel goed met elkaar vinden..
Heerlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar gaat aflevering 1 van The Killing![]()
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef LieLie het volgende:
Wat is het voor serie? Wij zijn serie-loos op het moment
Oh, goed idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)
Ik wil wel een setje Wallander voor je mee nemen? Als je dat wat lijkt?
Is net afquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Sunny, zit je kunstschaatsen te kijken?Ben ik stiekem dol op
Wij kijken vanavond de laatste twee. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ik vind Hans van Zetten altijd briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ah! Nooit gezienquote:
Nee, niks niet combineren. Twee weken over een strand turen en leuke tripjes maken, meer niet! Ik heb steeds meer behoefte aan het klein houden van mijn wereld, tijdens vakantie, in plaats van hem te vergroten. Klein, beheersbaar, binnen de comfort-zone. Misschien omdat het dagelijks leven er al zo vaak buiten zit, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees even snel terug: Dude, je gaat naar Zanzibar, wat leuk! Heb ik goeie verhalen over gehoord! Ga je 't combineren met een safari op het vasteland?
Nu al aan het regelen joh, het is net februari
Veel plezier in het kasteel.quote:
Vroeger was alles dus heus niet beter!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
Zo, de gevulde portobello's en de hamburgers voor morgen zijn voorbereid.
B. kan ze in Rijswijk zo de oven inschuiven.
Vroeger maakte je voor kinderen een lunchpakketje met boterhammen, nu verzorg ik de catering voor de oppas van ons kleinkind.
Nee. Dat zal ik ook nooit beweren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Duderella het volgende:
Vroeger was alles dus heus niet beter!
Nee maar zullie doen dat altijd toch? 'Men'.quote:
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
![]()
wat een zalige zondag
Leuke plannen Dudeen leuk B een dagje met Babi J morgen!
The killing ook eens zoeken, lijkt ons ook wel wat, maar zo eerst eens seizoen 2 van The Tudorsafkijken.
De wildragú is bijna klaar trouwens, staat af te koelen zodat ik t konijn van zijn botjes kan halen.. daarna nog afwerken en de pappardelle erbij koken.
ben benieuwd, de geuren zijn om van te watertanden iig. Hoop dat t geen teleurstelling gaat worden
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:
[ afbeelding ]
die heb ik gelezenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar zullie doen dat altijd toch? 'Men'.
Mooi hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
die heb ik gelezen
andere boeken van haar moet ik eigenlijk ook eens lezen, goeie reminder! tnx
historische romans zijn al snel van die snobby bouquet dingenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ben niet zo van de historische romans, maar dit vond ik geweldig!
Ik eis echt foto's van AnneX nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Lie! Leuk jurkje! Sun, leuke kettingKrak: in het echt ben je haske leuk! En een beetje kleur zou je heul niet gek staan, denk ik
! AnneX (en mr.) leuke mensen! AnneX is heul anders dan ik had verwacht maar wat een leuk mens!
En alle kado'tjesKaas, worst, drank, snoepgoed, zelfmaak-kruiden
Wat is de titel? Ik kan het plaatje niet goed zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ben niet zo van de historische romans, maar dit vond ik geweldig!
Dat dusquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Duderella het volgende:
Ik eis echt foto's van AnneX nu.![]()
Hoi Lein.Leuk T-shirt!
De Zusjes Boleyn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is de titel? Ik kan het plaatje niet goed zien.
Anna vind dit soort boeken prachtig.
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Duderella het volgende:
Ik eis echt foto's van AnneX nu.![]()
Hoi Lein.Leuk T-shirt!
Hoe kom je er aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensKrak ook. Allemaal eigenlijk
Hoi DuudDankje ik vind m zelf ook erg grappig
Dan had je moeten komenquote:
Volgens mij staat ze op mijn CF-kaartjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensKrak ook. Allemaal eigenlijk
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.quote:
Ouwe P voor jouquote:
Gadverdamme Dude. Je bent oud. Dit wil ik allemaal niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.
Kijk nou, een Golfertjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.
Ik ben een ILF ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gadverdamme Dude. Je bent oud. Dit wil ik allemaal niet weten
Als dit de eerste symptomen zijn van de after-midlife-crisis-dude maak ik me toch wat zorgenquote:
Een WILF?quote:
Beste ColdFeet,quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze op mijn CF-kaartje
Goed....nu heb je het echt verpest. Ergens van de week komen die foto's welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beste ColdFeet,
Van harte met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Ik...
Ja maar dat is iedereen van mijn geslacht toch, Pee?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....nu heb je het echt verpest. Ergens van de week komen die foto's wel
Geweldig!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
https://secure.large-onli(...)funktion=PRODUCTINFO
Leukquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Duderella het volgende:
Geweldig!![]()
Die ga ik eens iemand cadeau doen.
He Large, ze bestaan nog. Dat was vroeger mijn bandshirt-leverancier. Maar daar zijn ze aardig in teruggegaan sinds ik ze niet meer draag geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
https://secure.large-onli(...)funktion=PRODUCTINFO
Niet allemaal hoor. Zelfs ik heb mijn grenzenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dat is iedereen van mijn geslacht toch, Pee?
Nou, ik zou wel blij zijn, als ik inmiddels in de after-party van de crisis zou zijn beland.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dit de eerste symptomen zijn van de after-midlife-crisis-dude maak ik me toch wat zorgen
Ik probeer het hardop uit te spreken en dan klinkt het ook meteen heel onaantrekkelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Zelfs ik heb mijn grenzenEr zijn ook WIWNF's
Uhuh. Maar jij valt ook in die categoriequote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik probeer het hardop uit te spreken en dan klinkt het ook meteen heel onaantrekkelijk.
Op de foto dacht ik dat het Leins decolleté was!quote:
Sjeeeeeeeeeeeesus jij maakt vrinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Maar jij valt ook in die categorieik beledig even door
![]()
Ik ben goed bezig vandaagquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sjeeeeeeeeeeeesus jij maakt vrinden.
Gelukkig maar, ouwe Pee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig vandaag![]()
maar je bent wel een toffe Dude hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot zou vegetarische enchilada's maken uit het accidental-vegetarianboek, maar raakte hopeloos in de knoop met het recept. Raad eens wie er nu kookt
tnx voor de tip, ik had er wel over getwijfeld maar door de reviews twijfelde ik al.quote:'t Is trouwens niet echt een aanrader, dat boek. Als enigszins geoefend kookboeklezer zie ik zoveel onhandige dingen in de recepten!
2 jaar ouder dan ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
die was toch nog lang niet echt oud??
O.a gitarist van Thin Lizzy.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is er doodken dat liedje wel hoor als ik m hoor maar had er geen naam bij geweten, tja te jong maar ken de beste man verder niet
Yukquote:ja over je kiespijn, het is dus rechts onder kleine kies, die protesteert en ja het lijkt mij dat hij "dood" , althans de zenuw is dan afgestorven en dan moet je een wortelkanaalbehandeling doen, vervelend, maar dan kan je de kies wel behouden.
dat gaat niet vanzelf over en is ook geen gaatje, een gaatje geeft eigenlijk alleen last bij koud en zoet eten.
niet te lang mee wachten.
O jesses Bluezz, daar zit je niet echt op te wachten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Zegt mijn zus (tandartsass.) over mijn uitleg qua kiespijn :
[..]
Yuk
Why?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Duderella het volgende:
O jesses Bluezz, daar zit je niet echt op te wachten.
Misschien moet je ook een andere tandarts nemen, trouwens.
Hij had toch gezegd dat er niets aan de hand was, nav. jouw klachten?quote:
Hij zag geen gaatje na onderzoek en zei verder dat ik het nog maar even moest aankijken. Om nou meteen naar een ander te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Duderella het volgende:
Hij had toch gezegd dat er niets aan de hand was, nav. jouw klachten?
Dat gaat m niet meer worden dan, Anniequote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hij zou nog optreden hier in de zomer in Amersfoort.
Ok. Ik dacht dat je het nogal vreemd vond. Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zag geen gaatje na onderzoek en zei verder dat ik het nog maar even moest aankijken. Om nou meteen naar een ander te gaan
Ik druk me hier wel vaker verkeerd uit Dude, story of my online-lifequote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Duderella het volgende:
Ok. Ik dacht dat je het nogal vreemd vond. Verkeerd gelezen.
ze heeft altijd last van met tennis maar heeft het onder controle. haar hoofd begon dit keer wel te schudden tijdens een rally want ze had weinig geslapen en dan heeft ze het erger. ze wilde graag doortennissen maar heb haar gezegd direct te melden wanneer het niet goed gaat want dat is het niet waard om zo door te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat m niet meer worden dan, Annie
FF, je partner een epilepsie-aanval, was dat bekend dat hij/zij daar aan lijdt? En waren jullie niet geschrokken cq. wist je wat je moest doen
Wel nee, het gaat vaker goed dan fout toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik druk me hier wel vaker verkeerd uit Dude, story of my online-life
we hadden trekquote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Man! Wij moeten het eten nog in de oven zetten
knalvolquote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef DarkElf het volgende:
de espresso panna cotta was ook erg lekker*burp
ik zit knalvol
fijn toch dat je onbezorgd zo lekker kunt etenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hier morgen ook enchiladas als lunch, Jag-meisje
Ik heb nog een tertilla over - die ga ik later vanavond roosteren, dun besmeren met die geweldige dikke zure room, dan met zwarte peper, wat drupjes limoensap en een lading jonge cheddar erover onder de grill, in puntjes snijden en met chipotlesaus eten.
Mijn hemel, het is echt een wonder dat ik geen honderd kilo weeg
Wow. Die mevrouwquote:
dag foodlover : waar staan je foto's dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef foodlover het volgende:
Wij hadden hier zelfgemaakte pizza, voor het eerst maar wat foto's erbij gezet, vond het wel fair na al het commentaar gegeven te hebben eens een baksel van mezelf te laten zien, mag nu op "geschoten"worden!
Ah cool.post je die dan zo ook nog evenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx, damesEn op verzoek een mooie zwartwit-foto ervan gemaakt. Kwam echt een perfect shot tegen daarvoor vond ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah cool.post je die dan zo ook nog even
Koortsvrij zeker? Hoewel...je grappen worden echt steeds flauwerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben je nog nie helemaal beter
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ga mezelf steeds meer in de weg liggen, daar wordt het niveau niet hoger vanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koortsvrij zeker? Hoewel...je grappen worden echt steeds flauwerVolgens mij ben je nog nie helemaal beter
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf steeds meer in de weg liggen, daar wordt het niveau niet hoger van
Die blonde dellen zeker weer, he?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooed....ik ga me weer bezighouden met de Haarlemse dames
Neh....die heb ik nog niet gezienquote:
Deze http://www.whiskyvanzuyle(...)ighland+Park&id=1942 ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg TAV, ik zag deze bij de Makro staan voor EUR 90![]()
http://www.highlandpark.c(...)ditions/saint-magnus
Die jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze http://www.whiskyvanzuyle(...)ighland+Park&id=1942 ??
Nee, liever nietquote:
Als je daar een beetje scherp in bent is er best wat te verdienen. Maar ja, opdrinken is leukerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaEn niet meer leverbaar al
Je zou hem bijna gaan halen en verkopen via eBay of zo
Een whuttes?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nee, liever nietJij valt ook in de categorie WIWNF
Women I Will Not Fuckquote:
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je daar een beetje scherp in bent is er best wat te verdienen. Maar ja, opdrinken is leuker
Okquote:
quote:
Prettigquote:
Dalwhinnie is wel een lekkerequote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef borisz het volgende:
Whiskyweken bij de G&G. 20% korting. Maar eens even langs gaan
Dat is al een oudje toch? Die films trekken mij helemaal niet, maar dit was iets lomps met frituurvet oid toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
Net Ichi the killer gekeken van Miike Takashi. Buiten de verschrikkelijk bloederige (en totaal belachelijke) moorden wél een erg degelijk verhaal en voer genoeg om over na te denken tijdens de film.
En een hartstikke leuk mens ook nog eensquote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef Duderella het volgende:
Ik kreeg net een foto van AnneX en ze is precies zoals ik had gedacht!
Yes. Wat gemartel met o.a. frituurvet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is al een oudje toch? Die films trekken mij helemaal niet, maar dit was iets lomps met frituurvet oid toch?
Mn. AnneX moet lachen: hahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een hartstikke leuk mens ook nog eensMr. AnneX ook btw
Maar goed....die had een strpjeee voor omdat-ie mijn foto's tof vond
Volgens mij na gisteravond welquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Duderella het volgende:
Hoe vond MisterAnneX die hele FOK!-bende AnneX? Begreep hij een beetje waarom jij hier soms rondhangt?
Succesquote:
Precies! Leuke mensen - razendsnelle gespreksstof - genieten van zelfgemaakt eten -quote:
Je had ook een Jag aan frontjes erop kunnen laten plakken.quote:
De gesprekken gingen ook echt alle kanten opquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies! Leuke mensen - razendsnelle gespreksstof - genieten van zelfgemaakt eten -
muziek - foto's - hond
Maar die frontjes zijn echt spíerwit! En dat wil ik niet hoor. dan denkt iedereen: die Dude heeft zeker een midlife crisis, met die gebleekte tanden van 'r.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je had ook een Jag aan frontjes erop kunnen laten plakken.zoals in die tv serie met het
ta- echtpaar met plastic tanden en Cesar de hondenman en alle BNN'ers,
Volgens mij is Gordon ook pas geweest.
Ben erg benieuwd !
Heb je voor- en nafoto's gemaakt ?
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Ik wil ook foto's zien van AnneX en man.
Nee dus, niet dat spierwitte!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt?Krijg je zo'n hollywood bekkie?
Wanneer beginnen ze met je lippen op te spuiten?
Maar liefje je hebt dat toch helegaar niet nodigquote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef Duderella het volgende:
Nee dus, niet dat spierwitte!
Het is wel stap één in het begin van het einde, denk ik.
Hoewel ik mijn tandarts (die ik intens liefheb, echt waar, ik vertel hem alles) heb beloofd om niet door te slaan in de cosmetische tocht der tochten.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar liefje je hebt dat toch helegaar niet nodigJe bent een prachtige vrouw
![]()
Rrrrright!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
En het gaat toch niet om het uiterlijk.
/cliché
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn nog niet geheel overtuigd Dude
[ afbeelding ]
en geen thee en geen drop.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar die frontjes zijn echt spíerwit! En dat wil ik niet hoor. dan denkt iedereen: die Dude heeft zeker een midlife crisis, met die gebleekte tanden van 'r.![]()
Ik ga inderdaad even foto's maken.
Het grootste drama: een week lang geen koffie.
De hele week aan glaasjes bubbelwijn nippen is ook geen strafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar dat lust ik toch niet.quote:
Het is enorm leuk om die spoiler te lezen terwijl je de hele serie niet kent.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De hele week aan glaasjes bubbelwijn nippen is ook geen straf
Zo, serie afgekeken. Poehee. 't verbaasde me toch nog wel!
NB: Sun en TAV, niet klikken!
Pieter is mijn favoquote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef Duderella het volgende:
Wat zijn Pieter & Margriet toch leuk (en ik heb normaliter een flinke broer dood aan het koningshuis)!
Nu op Ned. 1.
Oeh!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Zit je lekker in je eentje te posten dude?
Net nog een aflevering Tudors gekeken, nog 2 en dan zit seizoen 2 er ook weer op.
Over 2 maanden beginnen trouwens afleveringen van The Borgias, voor wie van kostuumdrama houdt. Moet je maar even googlen
Lekker in mijn eigen wereldje.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Zit je lekker in je eentje te posten dude?
Dat hij al 70 is!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pieter is mijn favomoet dat soms aangeven in de één vandaag enquêtes en dan kies ik altijd hem
Ik heb het idee dat die man net pas begint te leven nadat hij de ketenen van de royalty een beetje heeft kunnen afschudden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja, hij wordt er niet jonger op he
Beetje het vut-effectquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die man net pas begint te leven nadat hij de ketenen van de royalty een beetje heeft kunnen afschudden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, serie afgekeken. Poehee. 't verbaasde me toch nog wel!
NB: Sun en TAV, niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lekker gegeten?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was zo lekker en gezellig en het is zo'n sfeervol restaurant
Leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Kompoeter?quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Poeter is zo 'gewoon' gebleven lijkt me
Ik zag een voorstukje en zei dat ook al, lijken me mensen die in het gewone leven staan.
En niet in een glazen huis achter een hek wereldvreemd leven.
O wat leuk Lie!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Hand-botox.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb rimpels aan mijn hand zie ik, en er lacht een spookje achter me
foto eens goed bekeken
quote:
Hmmm...toch he....dacht ik echt dat je zowel je ouders als je schoonouders iets ging opbiechten vandaagquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef LieLie het volgende:
@Dude, nee, we waren zoveel jaar bij elkaar
nee, dat was ik!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef LieLie het volgende:
@P, Je vond me gister zo dik dat je dacht dat ik zwanger was?
Yadayadayada.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef LieLie het volgende:
@Dude, nee, we waren zoveel jaar bij elkaar
Nou, volgens mij zou dat best kunnenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef LieLie het volgende:
@P, Je vond me gister zo dik dat je dacht dat ik zwanger was?
Ik heb er wel het bolletje voorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou vrij ongeloofwaardig zijn geweest
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, volgens mij zou dat best kunnenJe zat op een gegeven moment echt zo met je handen op je buik
Ben jij ook zwanger?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er wel het bolletje vooren jij absoluut niet!
![]()
En lul je er nou maar eens onderuitquote:
En dat al gedurende een x aantal jaar zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Als ik naar mijn buik kijk, denk ik ook dat ik minstens 5 maanden zwanger ben.
Nou ja, je weet het niet. Het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef LieLie het volgende:
Alsof ik dat zou doen voor ik ben afgestudeerd en terwijl ik net 20kg ben afgevallen! Ik blijf bezig zeg
Nou, niet zomaar hoor, en zeker nu nietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, je weet het niet. Het zou zomaar kunnen
Leuke truien he?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Sunnythesun het volgende:
wordt toch eens tijd om naar bed te gaan.. cd 1 van 5 is af
Laatste anderhalf jaar pas.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
En dat al gedurende een x aantal jaar zeker?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef LieLie het volgende:
Ik ga mezelf maar eens in slaap huilen, nu ik een babybuik heb
Oh wat leukkkkk is ze niet alleen gevraagd maar ook zwangerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, volgens mij zou dat best kunnenJe zat op een gegeven moment echt zo met je handen op je buik
babyvet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef LieLie het volgende:
Ik niet, hij! Moet je boos op P worden!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Sunnythesun het volgende:
en wat heb ik dan wel niet ja!?! Als jij die platheid al buik durft te noemen
![]()
Verder uitzieken, he!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik niet, hij! Moet je boos op P worden!
Het stofje werkt, ik voel hem ook met aquarobicquote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:
jij gelooft het..
![]()
ik ga achter TAV aanMorgen lekker weer sporten
heb het warempel gemist dat ik afgelopen week niet ben wezen fitnessen
zou dat wel goed zijn??
Hij mag op z'n vroegst woensdag een ommetje met Sam maken, en daarna beslissen we wel of hij weer naar het werk magquote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder uitzieken, he!
Niet weer te vroeg gaan arbeiten?
Hormones are bitches.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef LieLie het volgende:
Pies jij nou maar gewoon in je potje,quote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef Duderella het volgende:
Hormones are bitches.
Maar gelukkig krijg je er een mooie baby voor terug.
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat leukkkkk is ze niet alleen gevraagd maar ook zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah joh...komt allemaal goed. En persoonlijk vind ik het bij jou nog meevallenquote:
Ja dat zou best wel weer eens lachen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Pies jij nou maar gewoon in je potje,
Zou toch wel lachen zijn als je bevolkingsonderzoek-deelname je terug zou bellen met de felicitaties: mevrouw, u bent zwanger.
Stomme k*t medicijnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ah joh...komt allemaal goed. En persoonlijk vind ik het bij jou nog meevallen
Jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij gelooft het..
![]()
ik ga achter TAV aanMorgen lekker weer sporten
heb het warempel gemist dat ik afgelopen week niet ben wezen fitnessen
zou dat wel goed zijn??
Oeps.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Duderella het volgende:
Zwanger worden is hier nooit zo'n probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |