Heeft ie ook een foto gemaakt?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Kutkiespijn die doortrekt tot je kaak als je wat warms eetHad in dec al aangegeven dat die tand/kies weet ik wat het is met koud/warm pijn doet, nu is het nog erger als ik iets eet.
Volgens tandarts was er niets aan de hand
Da's idd een leuke seriequote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk Rick Stein in Frankrijk, krijg al trek
Nope, alleen met koude stroom water ertegen aan gezeten... maar het is dus met warmquote:
quote:
Oh ohquote:
Welke andere nicht?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Rick Stein is leukHugh Fairnsley Whittinstal dinges ook, maar die andere nicht vinden we minder
/dagboek
Goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef TAV74 het volgende:
Zo, heel even ingelogd op mijn webmail en zekerheidshalve al mijn afspraken en noodzakelijke vervangingen voor volgende week aan mijn mensen doorgemaild. Hoef ik me daar niet meer druk over te maken en het haalt voor mij de druk weg.
Ik ben best trots op mezelf
? Ik zou neit weten welke eigenlijk?quote:
Was dat een van mijn DVD's?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef LieLie het volgende:
De dvd en de dvd-speler kunnen het niet zo heel goed met elkaar vinden..
Heerlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar gaat aflevering 1 van The Killing![]()
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef LieLie het volgende:
Wat is het voor serie? Wij zijn serie-loos op het moment
Oh, goed idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)
Ik wil wel een setje Wallander voor je mee nemen? Als je dat wat lijkt?
Is net afquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Sunny, zit je kunstschaatsen te kijken?Ben ik stiekem dol op
Wij kijken vanavond de laatste twee. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ik vind Hans van Zetten altijd briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ah! Nooit gezienquote:
Nee, niks niet combineren. Twee weken over een strand turen en leuke tripjes maken, meer niet! Ik heb steeds meer behoefte aan het klein houden van mijn wereld, tijdens vakantie, in plaats van hem te vergroten. Klein, beheersbaar, binnen de comfort-zone. Misschien omdat het dagelijks leven er al zo vaak buiten zit, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees even snel terug: Dude, je gaat naar Zanzibar, wat leuk! Heb ik goeie verhalen over gehoord! Ga je 't combineren met een safari op het vasteland?
Nu al aan het regelen joh, het is net februari
Veel plezier in het kasteel.quote:
Vroeger was alles dus heus niet beter!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
Zo, de gevulde portobello's en de hamburgers voor morgen zijn voorbereid.
B. kan ze in Rijswijk zo de oven inschuiven.
Vroeger maakte je voor kinderen een lunchpakketje met boterhammen, nu verzorg ik de catering voor de oppas van ons kleinkind.
Nee. Dat zal ik ook nooit beweren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Duderella het volgende:
Vroeger was alles dus heus niet beter!
Nee maar zullie doen dat altijd toch? 'Men'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |