Heeft ie ook een foto gemaakt?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Kutkiespijn die doortrekt tot je kaak als je wat warms eetHad in dec al aangegeven dat die tand/kies weet ik wat het is met koud/warm pijn doet, nu is het nog erger als ik iets eet.
Volgens tandarts was er niets aan de hand
Da's idd een leuke seriequote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk Rick Stein in Frankrijk, krijg al trek
Nope, alleen met koude stroom water ertegen aan gezeten... maar het is dus met warmquote:
quote:
Oh ohquote:
Welke andere nicht?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Rick Stein is leukHugh Fairnsley Whittinstal dinges ook, maar die andere nicht vinden we minder
/dagboek
Goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef TAV74 het volgende:
Zo, heel even ingelogd op mijn webmail en zekerheidshalve al mijn afspraken en noodzakelijke vervangingen voor volgende week aan mijn mensen doorgemaild. Hoef ik me daar niet meer druk over te maken en het haalt voor mij de druk weg.
Ik ben best trots op mezelf
? Ik zou neit weten welke eigenlijk?quote:
Was dat een van mijn DVD's?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef LieLie het volgende:
De dvd en de dvd-speler kunnen het niet zo heel goed met elkaar vinden..
Heerlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar gaat aflevering 1 van The Killing![]()
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef LieLie het volgende:
Wat is het voor serie? Wij zijn serie-loos op het moment
Oh, goed idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een moordonderzoek in 20 dagen (en evenveel afleveringen)
Ik wil wel een setje Wallander voor je mee nemen? Als je dat wat lijkt?
Is net afquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Sunny, zit je kunstschaatsen te kijken?Ben ik stiekem dol op
Wij kijken vanavond de laatste twee. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ik vind Hans van Zetten altijd briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is net af![]()
Nu afl 1 van The Killing
Ah! Nooit gezienquote:
Nee, niks niet combineren. Twee weken over een strand turen en leuke tripjes maken, meer niet! Ik heb steeds meer behoefte aan het klein houden van mijn wereld, tijdens vakantie, in plaats van hem te vergroten. Klein, beheersbaar, binnen de comfort-zone. Misschien omdat het dagelijks leven er al zo vaak buiten zit, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees even snel terug: Dude, je gaat naar Zanzibar, wat leuk! Heb ik goeie verhalen over gehoord! Ga je 't combineren met een safari op het vasteland?
Nu al aan het regelen joh, het is net februari
Veel plezier in het kasteel.quote:
Vroeger was alles dus heus niet beter!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
Zo, de gevulde portobello's en de hamburgers voor morgen zijn voorbereid.
B. kan ze in Rijswijk zo de oven inschuiven.
Vroeger maakte je voor kinderen een lunchpakketje met boterhammen, nu verzorg ik de catering voor de oppas van ons kleinkind.
Nee. Dat zal ik ook nooit beweren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Duderella het volgende:
Vroeger was alles dus heus niet beter!
Nee maar zullie doen dat altijd toch? 'Men'.quote:
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
![]()
wat een zalige zondag
Leuke plannen Dudeen leuk B een dagje met Babi J morgen!
The killing ook eens zoeken, lijkt ons ook wel wat, maar zo eerst eens seizoen 2 van The Tudorsafkijken.
De wildragú is bijna klaar trouwens, staat af te koelen zodat ik t konijn van zijn botjes kan halen.. daarna nog afwerken en de pappardelle erbij koken.
ben benieuwd, de geuren zijn om van te watertanden iig. Hoop dat t geen teleurstelling gaat worden
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:
[ afbeelding ]
die heb ik gelezenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, als je The Tudors leuk vindt, zou je eens dit boek moeten lezen:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar zullie doen dat altijd toch? 'Men'.
Mooi hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
die heb ik gelezen
andere boeken van haar moet ik eigenlijk ook eens lezen, goeie reminder! tnx
historische romans zijn al snel van die snobby bouquet dingenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ben niet zo van de historische romans, maar dit vond ik geweldig!
Ik eis echt foto's van AnneX nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Lie! Leuk jurkje! Sun, leuke kettingKrak: in het echt ben je haske leuk! En een beetje kleur zou je heul niet gek staan, denk ik
! AnneX (en mr.) leuke mensen! AnneX is heul anders dan ik had verwacht maar wat een leuk mens!
En alle kado'tjesKaas, worst, drank, snoepgoed, zelfmaak-kruiden
Wat is de titel? Ik kan het plaatje niet goed zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ben niet zo van de historische romans, maar dit vond ik geweldig!
Dat dusquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Duderella het volgende:
Ik eis echt foto's van AnneX nu.![]()
Hoi Lein.Leuk T-shirt!
De Zusjes Boleyn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is de titel? Ik kan het plaatje niet goed zien.
Anna vind dit soort boeken prachtig.
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Duderella het volgende:
Ik eis echt foto's van AnneX nu.![]()
Hoi Lein.Leuk T-shirt!
Hoe kom je er aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensKrak ook. Allemaal eigenlijk
Hoi DuudDankje ik vind m zelf ook erg grappig
Dan had je moeten komenquote:
Volgens mij staat ze op mijn CF-kaartjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op een foto staat eigenlijk. Maar echt een tof mensKrak ook. Allemaal eigenlijk
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.quote:
Ouwe P voor jouquote:
Gadverdamme Dude. Je bent oud. Dit wil ik allemaal niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.
Kijk nou, een Golfertjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kwam ook, maar dat doe ik liever privé.
Ik ben een ILF ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gadverdamme Dude. Je bent oud. Dit wil ik allemaal niet weten
Als dit de eerste symptomen zijn van de after-midlife-crisis-dude maak ik me toch wat zorgenquote:
Een WILF?quote:
Beste ColdFeet,quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze op mijn CF-kaartje
Goed....nu heb je het echt verpest. Ergens van de week komen die foto's welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beste ColdFeet,
Van harte met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Ik...
Ja maar dat is iedereen van mijn geslacht toch, Pee?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....nu heb je het echt verpest. Ergens van de week komen die foto's wel
Geweldig!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
https://secure.large-onli(...)funktion=PRODUCTINFO
Leukquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Duderella het volgende:
Geweldig!![]()
Die ga ik eens iemand cadeau doen.
He Large, ze bestaan nog. Dat was vroeger mijn bandshirt-leverancier. Maar daar zijn ze aardig in teruggegaan sinds ik ze niet meer draag geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
https://secure.large-onli(...)funktion=PRODUCTINFO
Niet allemaal hoor. Zelfs ik heb mijn grenzenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dat is iedereen van mijn geslacht toch, Pee?
Nou, ik zou wel blij zijn, als ik inmiddels in de after-party van de crisis zou zijn beland.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dit de eerste symptomen zijn van de after-midlife-crisis-dude maak ik me toch wat zorgen
Ik probeer het hardop uit te spreken en dan klinkt het ook meteen heel onaantrekkelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Zelfs ik heb mijn grenzenEr zijn ook WIWNF's
Uhuh. Maar jij valt ook in die categoriequote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik probeer het hardop uit te spreken en dan klinkt het ook meteen heel onaantrekkelijk.
Op de foto dacht ik dat het Leins decolleté was!quote:
Sjeeeeeeeeeeeesus jij maakt vrinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Maar jij valt ook in die categorieik beledig even door
![]()
Ik ben goed bezig vandaagquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sjeeeeeeeeeeeesus jij maakt vrinden.
Gelukkig maar, ouwe Pee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig vandaag![]()
maar je bent wel een toffe Dude hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot zou vegetarische enchilada's maken uit het accidental-vegetarianboek, maar raakte hopeloos in de knoop met het recept. Raad eens wie er nu kookt
tnx voor de tip, ik had er wel over getwijfeld maar door de reviews twijfelde ik al.quote:'t Is trouwens niet echt een aanrader, dat boek. Als enigszins geoefend kookboeklezer zie ik zoveel onhandige dingen in de recepten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |