check, je bent gewoon een trutquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie is.
Genoeg geklaagd
Je bent gewoon een keiharde bitchquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?
stond er al lang, met stip.quote:
HEEY!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet ik al je minpunten op gaan schrijven? Daar gaan weer tropische regenwouden
Ja. Best wel. En normaal ben ik het zo kwijt en val ik er niemand mee last.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar af en toe best klaar mee bent...
quote:
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In welk land zitten wel lieve vrouwen?
Fijn dat je het even kwijt kon dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Best wel. En normaal ben ik het zo kwijt en val ik er niemand mee last.
Maar op dit moment is het gewoon een druppel.
Ah, je kan dus wel nuanceren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...
Balkan, Sloveens bloedquote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.
MB, jij kwam uit Zuid(oost) Europa toch?
het gaat mij om t punt dat studenten een opdracht totaal verkeerd interpreteren en zo het hele punt van de manier van studeren vernaggelen, ik wilde met de kennis die ik nu heb na te hebben gelezen mijn toevoegingen doen aan de opdracht, maar dat hoeft niet want iedereen heeft de vragen persoonlijk zitten beantwoorden, ik heb dat nog niet gedaan, dus wat kan ik doen dat OOK doen (is helemaal niet de bedoeling) endat dan zelf doen of gewoon beetje knippen en plakken uit de andere bijdragen, het is allemaal vrij zinloos gezien de bedoeling van de opdrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me, maar ik vraag me even af wat het jou kan schelen hoe anderen hun antwoorden krijgen? Dat is ergens toch iets wat zij moeten weten?
Ik moet je nog onder handen nemen hequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.
Het land begint met een Squote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY!Laag, héél laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY!Zo snel gaat dat niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja ok, dus de hele keten van samenwerking valt in het water? Dit is een eenmalig iets of hoe loopt die studie verder?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat mij om t punt dat studenten een opdracht totaal verkeerd interpreteren en zo het hele punt van de manier van studeren vernaggelen, ik wilde met de kennis die ik nu heb na te hebben gelezen mijn toevoegingen doen aan de opdracht, maar dat hoeft niet want iedereen heeft de vragen persoonlijk zitten beantwoorden, ik heb dat nog niet gedaan, dus wat kan ik doen dat OOK doen (is helemaal niet de bedoeling) endat dan zelf doen of gewoon beetje knippen en plakken uit de andere bijdragen, het is allemaal vrij zinloos gezien de bedoeling van de opdracht
Maakt niet uit, t overheerst altijd.quote:
Zelfs de haagse helft?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uit, t overheerst altijd.
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uit, t overheerst altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |