Ik had als haar vriend zijnde gezegd dat ze niet meer terug hoefde te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.
En toch nog verneuken door dat kleine beetje werk wat ze moest doen ook gewoon niet te doen
Nu ook leuke baan. Rijdt verstandelijk gehandicapten rond enzo. Heeft dr chauffeursbewijs gehaald. En nu ziek gemeld. Lijdt aan een depressie op eens. Zware medicijnen. Mag geen auto meer rijden.
Neemt de benen en gaat aantal weken bij dr vriend weg en zit dan een paar weken bij een crimineel in huisKomt bij mijn Oma alles op stelten zetten. Begrijpt niet dat zij zich dan zorgen maken. En gaat dan weer naar huis terug naar dr vriend
Ga dan zeuren bij Evie ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom aandacht te kort, dat weet je toch
[..]
Januari 2012
Dat had jij heel niet gezegd. Als jij een hitsig konijn in bed hebt kan ze alles maken bij jequote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had als haar vriend zijnde gezegd dat ze niet meer terug hoefde te komen
Helemaal mee eens. En het punt dat ik probeer te maken is dat het werken of falen van zo'n systeem losstaat van bezuinigingen. Dat heeft alles te maken met de juiste mensen op de juiste plek.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef Evie het volgende:
Kick ze dan van de studie.., controleer.. en hou de groepen zo groot dat een discussie daadwerkelijk nog nut heeft oid.
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah.. kom samen tot het antwoord, maar als je er niet uitkomt of even advies nodig hebt is het erg fijn als er iemand met verstand van zaken is totwie de groep zich kan richten...
Je moet maar net de correcte tussenvorm hebben...
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee hoor, dat zie je absoluut verkeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had jij heel niet gezegd. Als jij een hitsig konijn in bed hebt kan ze alles maken bij je
Die heeft juist aandacht nodigquote:
Dan heeft peu maar gewoon pechquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hell no Evie verdient zelf even meer aandacht
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En het punt dat ik probeer te maken is dat het werken of falen van zo'n systeem losstaat van bezuinigingen. Dat heeft alles te maken met de juiste mensen op de juiste plek.
Ze is wel echt achter. Ze heeft doordat ze zo jong ziek was gewoon een hoop gemist en veel hulp overal mee gehad en sommige dingen gewoon niet geleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een drama's... Maar denk jij dat ze het zelf allemaal donders goed beseft of is ze echt 'achter'? (dit klinkt heel lullig, maar zo bedoel ik het niet hoor)
Mja haar vriend is ook niet helemaal "schoon". Wat hij precies heeft gedaan weet ik niet wat niemand wil me dat vertellen maar dat hij iets heeft geflikt is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar...... het is toch je kind.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenOf het vertikt.
Het niet kunnen is dan niet zo erg.. Het niet willen is veel erger!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenOf het vertikt.
Eerst zelf doen!! O MM studenten zoals wij zijn een uitgestorven ras aan het raken..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberen
Excuse me, maar ik vraag me even af wat het jou kan schelen hoe anderen hun antwoorden krijgen? Dat is ergens toch iets wat zij moeten weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberen
Ja precies.. Maar goed, het is natuurlijk een verschil of het bewust is of dat het een soort van onkunde is...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar...... het is toch je kind.
Zo niet liefquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heeft peu maar gewoon pech
er staat iedere student wordt geacht deel te nemen aan de discussie en nee ik verwacht niet dat de docent met een lijstje de namen gaat afstrepen die hij tegenkomt op t discussionboard, maar als je zelf actief deelneemt en je erin verdiept zal het tentamen je beter afgaan dan de mensen die zich nooit in de discussie hebben gemengdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...
Zet maar bij de minpuntenquote:
Ik denk dat het een combinatie is.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar goed, het is natuurlijk een verschil of het bewust is of dat het een soort van onkunde is...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er staat iedere student wordt geacht deel te nemen aan de discussie en nee ik verwacht niet dat de docent met een lijstje de namen gaat afstrepen die hij tegenkomt op t discussionboard, maar als je zelf actief deelneemt en je erin verdiept zal het tentamen je beter afgaan dan de mensen die zich nooit in de discussie hebben gemengd
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In welk land zitten wel lieve vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |