Alsnog, die andere 30% kan helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
70% kans dat iedereen er over heen leest. En dat is posten om te posten
Nu al wakker?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallon lieve minions, wat heb ik verschrikkelijk lekker geslapen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallon lieve minions, wat heb ik verschrikkelijk lekker geslapen!
Hier moet ik gepost hebbenquote:
En bedankt he!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En wat ook irritant is, dat er niet echt een centrale leiding / moderatie is van het Radio gebeuren...
Iedereen regelt wat voor zicht etc.
Daarom denk ik dat het goed is om een vast team erop te zetten, en vooral een apart subforum, dan hoeft de worm zich minder te irriteren en blijft het een apart onderwerp.
Worm is geen mod meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En wat ook irritant is, dat er niet echt een centrale leiding / moderatie is van het Radio gebeuren...
Daarom denk ik dat het goed is om een vast team erop te zetten, en vooral een apart subforum, dan hoeft de worm zich minder te irriteren en blijft het een apart onderwerp.
De Worm is er al niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
quote:
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De Worm is er al niet meer.
We hebben genoeg mensen die op de offtopic letten hoor..
Ik gok dat je toch geen sub forum gaat krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
Ik werd ook overdonderdquote:
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maarquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En offtopic hoeft niet bepaald slecht te zijn hoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, als we er zelf op letten krijgen we ook geen boze mods meer..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zijn er topics waar dat niet voor geld dan?quote:
Jij weet niet dat SuperwormJim geen modje meer ?quote:
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Trolololo
We hebben een heel Radio Onzin crew team!!
We spammen alleen niet het hele topic vol met crewzaken. Dat gaat via andere wegen.
Wil jij geld verdienen? 0,04 per emailadresquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zijn er topics waar dat niet voor geld dan?
Slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb maar 1 nacht onder een steen gelegen, en dan dit
Dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed andersquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maar
En vergis je niet, op de achtergrond zijn we druk bezig hoor. Alleen mensens hebbe zo nu en dan een baan of een sociaal leven hè
Op een nieuwe woningquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maar
En vergis je niet, op de achtergrond zijn we druk bezig hoor. Alleen mensens hebbe zo nu en dan een baan of een sociaal leven hè
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?
Mattie, ga weg joh.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik post eindelijk in een mijlpaal
Nee, ik draai gewoon en ik krijg toch nooit wat te horen als er wat veranderdquote:
Ga ook effe daarheen dan, is veel handiger.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee, ik draai gewoon en ik krijg toch nooit wat te horen als er wat veranderd
Het servergeneuzel bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed anders
Dan zal 980 snel, simpel en makkelijk zijn.quote:
+ het waren 3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het servergeneuzel bedoel je?
Mja, het is lastig als maar 1 iemand beheer over zo'n server heeft, er wat stuk gaat en hij/zij is niet te bereiken hè
Ik stuur wel even PM, zie net dat jij hem niet hebt gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een nieuwe woning
[..]
Hoe bedoel je?
Nav die pm? Ik heb nog niet van alle dj's antwoord. Die ga ik straks dus even stalken
Waarheenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga ook effe daarheen dan, is veel handiger.
Jij zit dan ook niet bij de crewquote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed anders
Hoi koelkast,quote:
wie is de crew dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit dan ook niet bij de crew
de site in de PM, hoeft niet heel ONZ-Radio te wetenquote:
Okquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stuur wel even PM, zie net dat jij hem niet hebt gehad.
Ik heb ook ooit eens met toen nog de primetime dj's een PM ding opgezet, maar dat was ondergesneeuwd...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
de site in de PM, hoeft niet heel ONZ-Radio te weten
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Nitrouz het volgende:
Na dit nummer nog een Hardcore nummer![]()
Wat ovnden jullie ervang?
Bedoel je nou http://www.onzinradio.nl/overleg/ ? Zo ja dan heb je het net zelf gezegdquote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga uit van de mensen met een tagje, en nog een paar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
wie is de crew dan?en wie hebben dat besloten
??????????quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi koelkast,
Was je tevreden over de verzoekautomaat of is er nog sprake van bugs en dergelijke?
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.
Er zat nog een startbugje in vannacht, die is nu verholpen
Langzaam aan begint het te komen, maar dit is nog maar de basis. De top 20 meest verzochte platen gaan namelijk wekelijks automatisch worden uitgezonden met de stemmen van iedereen die mij tegen die tijd dingen wil opsturen, dus dan presenteren "wij allemaal" de top 20
Jij hebt als het goed is ook PM gehad.quote:
Wat erg...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat erg...
Naar Trololo
Hij moest naar Trolololo
Dat is zeker wel koning.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.
Langzaam aan begint het te komen, maar dit is nog maar de basis. De top 20 meest verzochte platen gaan namelijk wekelijks automatisch worden uitgezonden met de stemmen van iedereen die mij tegen die tijd dingen wil opsturen, dus dan presenteren "wij allemaal" de top 20
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.quote:
Koelkast heeft m even uit de lucht gehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
URL werkt trouwens niet... Kan je werkende PM/DM'en?
Gaat de goede kant op baasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwam er geen marathon vannacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.
Ooh ok dan snap ik het en kan ik rustig gaan douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Koelkast heeft m even uit de lucht gehaald.
ik doelde meer op allerlei serieuze dingen zoals wat huppel net zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.
Ik begrijp dat jij maar een eigen stream hebt opgezet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Euh, /overleg is ineens down?
edit: zie hierboven
Dat denk jij.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou merk je er weinig vanAlleen koelkast doet heel veel
Hey doe jij eens antwoorden op mijn pmquote:
En bedankt!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou merk je er weinig vanAlleen koelkast doet heel veel
& ik ookquote:
Die had ik nog tot mijn beschikking ja. Paar mensen wilde dat ik plaatjes ging draaien, dus zijn ze even naar mijn eigen radiostream gaan luisteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij maar een eigen stream hebt opgezet?
Mijn post van net gemist?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en als ik dit soort antwoorden blijf krijgen blijf ik dat ook denken
-datdus-quote:
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die had ik nog tot mijn beschikking ja. Paar mensen wilde dat ik plaatjes ging draaien, dus zijn ze even naar mijn eigen radiostream gaan luisteren.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik maar mn gegevens kloppen niet..
quote:
waarom hebben jullie ALTIJD ruzie ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?
Sorry hoor maar je komt echt over als een jaloers kind
DM mij de gegevens die je hebt dan evenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
cannot connect thanks voor de juist einfo.
Die is niet afgemaakt vanwege een lamme Patje en een Mono die om half 1 thuis kwam uit het werk, en een nacht draaien niet meer ging trekken zonder 'speciale middelen.'quote:
Baasquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe was mijn sjoo?![]()
Hopelijk volgende keer met mic
Ik maak geen ruzie, ik zeg gewoon iets. Mag toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom hebben jullie ALTIJD ruzie ?
doe eens even normaal tegen elkaar
Goed verwoord broeder!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is niet afgemaakt vanwege een lamme Patje en een Mono die om half 1 thuis kwam uit het werk, en een nacht draaien niet meer ging trekken zonder 'speciale middelen.'
hahah nee hoor, wilde gewoon even draaien omdat ik een showtje had voorbereid. En ik heb de link 1x gepost omdat meer mensen 'm wilde hebben nadat ik m aan 1 iemand via msn gegeven had. Daarnaast is de url geen geheim want het is de oude onz-radio stream.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?
Sorry hoor maar je komt echt over als een jaloers kind
nou, het eindigt altijd in ruzie danquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik zeg gewoon iets. Mag toch?
Nitrious doet het voor de redidingquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef mash_ het volgende:
NEE niet weer boem boem boem boemhebben we net al gehad
Oude hardcorequote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik doelde meer op allerlei serieuze dingen zoals wat huppel net zegt![]()
wat voor show had je ?
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hahah nee hoor, wilde gewoon even draaien omdat ik een showtje had voorbereid. En ik heb de link 1x gepost omdat meer mensen 'm wilde hebben nadat ik m aan 1 iemand via msn gegeven had. Daarnaast is de url geen geheim want het is de oude onz-radio stream.
We doen toch normaal tegen elkaarquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou, het eindigt altijd in ruzie dan
Heb jij de wiki wel gelezen? Heb ik je een paar uur geleden al verteld.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef -Datdus- het volgende:
hehedankjewel voor het goeie ip... kusjens van mij.
Volgende keer MOET je me echt even bellenquote:
Ja baas.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer MOET je me echt even bellen
oke, wat jij wilt.. trouwens, rockieJJquote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha
[..]
We doen toch normaal tegen elkaar![]()
Niet zo zeuren hoor
deze vraag dusquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
& ik ookik weet dat ezechielk de site beheert, koelkast allerlei technische dingen, maar wat doet de rest? leg eens uit..
QFTquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef mash_ het volgende:
Maar als er dan opeens een crew is. Is het dan niet handig op dit in de op de te vermelden wie dit zijn en wat ze doen en hoe je ze kan bereiken?
Sinds kort, de mensen die er min of meer mee begonnen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Minifan het volgende:
Sinds wanneer en met welk nut hebben sommige users ONZ radio tags?
Waarom heb jij geen tag.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds kort, de mensen die er min of meer mee begonnen zijn.
hou der maar over opquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Minifan het volgende:
Sinds wanneer en met welk nut hebben sommige users ONZ radio tags?
Oke, leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds kort, de mensen die er min of meer mee begonnen zijn.
Ik vind het niet erg hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
hou der maar over opik heb er al genoeg over gezeikt..
Ik zal ook een stuk in de wiki maken, niet dat die gelezen wordt, maar voor het idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal wel een stukje schrijven voor in de OP over de crew!
Goeden tip Mash_
Schrijf dan een stuk en pas die aan in de OP op de Wiki, dan kan in het volgende topic de nieuwe OP gebruikt wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal ook een stuk in de wiki maken, niet dat die gelezen wordt, maar voor het idee.
Ze hebben verder geen extra rechten ofzo, toch?quote:
Mono is ermee begonnen, behoeft geen uitleg. Datdus heeft de site gemaakt. Huppel is de secretaresse, Pirania die 'klusjesman', net als Pizzalucht.quote:
PM of DM de mensen met een tagje, of de mensen uit mijn antwoord hierboven.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef mash_ het volgende:
Maar als er dan opeens een crew is. Is het dan niet handig op dit in de op de te vermelden wie dit zijn en wat ze doen en hoe je ze kan bereiken?
Kusje?quote:
Crew:quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef mash_ het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
& ik ookik weet dat ezechielk de site beheert, koelkast allerlei technische dingen, maar wat doet de rest? leg eens uit..
nee, alleen erkenningquote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ze hebben verder geen extra rechten ofzo, toch?
Ik lees de op wel hoor. Als ik iets wil weten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje?
[..]
Crew:
Mono, koelkast, ez, pierenjan, gras en ik.
Via ons kan je eigenlijk alle dingen rondom de radio wel regelen.
Ieder doet zn eigen ding maar alles in overleg met elkaar.
Op dit moment zijn we nog heel druk met van alles regelen zodat het voor de luisteraars leuker wordt en voor de dj's makkelijker.
Hoeft niet in de op want die lezen jullie toch niet
Koelkast.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
WIE DOET EEN HAKKUH UURTJE?
VAN 6 TOT 7?
Nope.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ze hebben verder geen extra rechten ofzo, toch?
Ach, ze hebben wel iets goed opgezet.quote:
Hakken? Hoe hard wil je het hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
WIE DOET EEN HAKKUH UURTJE?
VAN 6 TOT 7?
En nog steeds gaat alle eer naa Mono wat dat betreft.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ach, ze hebben wel iets goed opgezet.
Zeker.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nog steeds gaat alle eer naa Mono wat dat betreft.
Gehaktschotel zo hierquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Ik eet nu appelmoes met kaneel. Hoe verslavend is dat dan
Hebben wij altijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Ik eet nu appelmoes met kaneel. Hoe verslavend is dat dan
ik viel erover dat mensen die er vanaf het begin bijzaten, maar niets hebben gedaan (zoals ik dusquote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ach, ze hebben wel iets goed opgezet.
Adblocker, ban!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef mash_ het volgende:
Kunnen die ADS op de website niet gewoon weg?Nu staat er helemaal niks in maar wel 2 van die lelijke witte vlakken.
We zijn bezig de Google Ads weer terug te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef mash_ het volgende:
Kunnen die ADS op de website niet gewoon weg?Nu staat er helemaal niks in maar wel 2 van die lelijke witte vlakken.
Ach, ik luister ook al vanaf het begin maar heb niet meegeholpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik viel erover dat mensen die er vanaf het begin bijzaten, maar niets hebben gedaan (zoals ik dus) geen erkenning kregen.. zowiezo zonder luisteraars was het nooit zover gekomen, maar niemand deelde die mening dus ik legde me erbij neer
ook meeposten vanaf #0 ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ach, ik luister ook al vanaf het begin maar heb niet meegeholpen.
Natuurlijk krijg jij ook erkenning. De mensen die langer luisteren weten beter zeg maar. Maar hoe wil jij dat forumbreed verspreiden? Alle mensen uit de eerste week/maand een tagje geven?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik viel erover dat mensen die er vanaf het begin bijzaten, maar niets hebben gedaan (zoals ik dus) geen erkenning kregen.. zowiezo zonder luisteraars was het nooit zover gekomen, maar niemand deelde die mening dus ik legde me erbij neer
Door ONZ radio vind ik je wel een enorme baas.quote:
Jep.quote:
Pizzalucht kan evt de server resetten als er paniek uitbreekt. Ik kan dat ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje?
[..]
Crew:
Mono, koelkast, ez, pierenjan, gras en ik.
Via ons kan je eigenlijk alle dingen rondom de radio wel regelen.
Ieder doet zn eigen ding maar alles in overleg met elkaar.
Op dit moment zijn we nog heel druk met van alles regelen zodat het voor de luisteraars leuker wordt en voor de dj's makkelijker.
Hoeft niet in de op want die lezen jullie toch niet
Mijn moeder maakt Risottoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Driepink het volgende:
maar al dat praten over eten, nu heb ik honger!
zoveel zijn het er niet, maar ik hoef al geen tag meerquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij ook erkenning. De mensen die langer luisteren weten beter zeg maar. Maar hoe wil jij dat forumbreed verspreiden? Alle mensen uit de eerste week/maand een tagje geven?
Oceanview de pooier is weer presentquote:
Ik zou er ook geen verdienen. Heb niet meegeholpen. Alleen geluisterd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoveel zijn het er niet, maar ik hoef al geen tag meer
zonder vind ik het stiekem toch mooier
Ragboer wat pooierquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oceanview de pooier is weer present
true, boeiend, ik vind het allemaal best nuquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen verdienen. Heb niet meegeholpen. Alleen geluisterd.
Jeweet, chicks hosselen voor Beach enzo...quote:
Hardcorequote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
true, boeiend, ik vind het allemaal best numaar genoeg over die tags, wanneer is er weer keiharde hardcore ?
Ooh ja man is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jeweet, chicks hosselen voor Beach enzo...
Ghehehe. En wie weet wat de toekomst ons brengtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoveel zijn het er niet, maar ik hoef al geen tag meer
zonder vind ik het stiekem toch mooier
Classic rockquote:
ik wil blauwquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ghehehe. En wie weet wat de toekomst ons brengt
Blauwquote:
ook leuk, vorige keer had ik klassiek aangevraagd!quote:
Beginnersquote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf, ik was vergeten dat de aardappelen nog moesten
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef dragems het volgende:
heee mensen ff hoi zeggen en dan ga ik weer. misschien dat ik vannacht er weer ff ben als er superbowl op is
Koelkastquote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo koelkastEggsTC & Viro vanavond, dus genoeg micro
Eggs en Viro? Ik ben benieuwd naar die tweequote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dude..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wat ik me nou afvroeg he..
pareltje![]()
Just an ordinaire day
Ik ga vooral in de mixquote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die.quote:
roddels, geef mij ze!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel wat goed te maken eh...
Door mij welquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen:
5 uur tot 8 uur = Leeg. (DJ'S gewenst)
9 uur tot 10 uur = Leeg
- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox of die van Koelkast.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
nog steedsquote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel wat goed te maken eh...
Serieus, wat een kut UI is dat zeg. Meer kutter dan die van -datdus-quote:
nee mijn jas blijft bij mij. nou misschien als ik een nieuwe hebquote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt haar verkapt voor hoer uitgemaakt, dat gaat je kosten vriend. Minstens je jas
Nitrouz, ze willen mij niet in Kanaleneiland, ben afgewezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Nitrouz het volgende:
Hopelijk is dit de instrumentale versie.
Tfoeeeeeeeeequote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nitrouz, ze willen mij niet in Kanaleneiland, ben afgewezen.
Niet kunnen jailbreakenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoi gejailbreakte ipod touch, eindelijk
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoi gejailbreakte ipod touch, eindelijk
Van Kleffenslaan, maar ben afgewezen. Kudt hé. Nu hoop ik op Briljantlaan, is wel veul dichter bij de Stad.quote:
freud en zoquote:
Ik kom chillen dangquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van Kleffenslaan, maar ben afgewezen. Kudt hé. Nu hoop ik op Briljantlaan, is wel veul dichter bij de Stad.
Ja je zei eindelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom heb ik het dan net zelf gedaan?
Dirty mindquote:
Beter lukt 't morgenquote:
Plan jezelf inquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
oke, maar ik wil hardcore binnenkort, is dit mogelijk? of zal ik dan zelf moeten draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |