quote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Nitrouz het volgende:
Er staat Debuutuurtje bij mijn naam![]()
i love you guys![]()
no homo derachter
no homo no homo no homo
Ik ben er nuquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom is huppelmuts er niet?![]()
Ik zou speciaal voor haar U2 draaien.
Yeahquote:
Dat zei koelkast gister op de radioquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu![]()
Nitrouz gekkie ik heb geen vriendje
Nee niet ik uhm bhzakje of sharr heeft een vriendje zonder internet of computer.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben best zenuwachtig, ben bang dat mijn internet weer is kuren gaat krijgen
Je quote mijn verkeerde postquote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet ik uhm bhzakje of sharr heeft een vriendje zonder internet of computer.
Ik ben juist zo blij dat ik weer single ben
Laat me!!quote:
Je show duurt nog 24 minutenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb ook nog een leuke afsluiter.
Ik luisterquote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb ook nog een leuke afsluiter.
haha, worden al je muren paars?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me!!
Ik als paars gespikkeld hupsje mag dat
Hoiquote:
Nee alleen ik en 1 muur. Ik ga nu even foto's naar mn laptop zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
haha, worden al je muren paars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stand
Wil je erover praten?quote:
Ja vaker cijfertjesman op de radioquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Nitrouz het volgende:
Moet zeggen dat deze muziek mij heel positief valtErg lekker tussen al dat house en hardstyle door, mag vaker worden gedraaid
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag hem al voordat je em editteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stand![]()
Mijn username hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vaker cijfertjesman op de radio![]()
Trouwens wat gebruikt je als dj naam erwin?
Ik had hem al gequotequote:
toon noemde hem geniaal opquote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vaker cijfertjesman op de radio![]()
Trouwens wat gebruikt je als dj naam erwin?
Hoe dan? Ik heb dat gemistquote:
Nee voor mij want ikquote:
Ik vind jou niet meer liefquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bestaat heul niet.
Enige goeie nummer is de stilte tussen de nummers door.
Hoe kan je een nummer als dit nou haten manquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bestaat heul niet.
Enige goeie nummer is de stilte tussen de nummers door.
DAN DRUK IK MN VUIST IN JE KUT EN IK MAAK DIE DIKKE KUT HELEMAAL KAPOTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo genius dat ik hem vergeten ben
Trouwens respect voor jou dat je een avondje ik en Ez hebt overleefd. Ik zag je een paar keer kijken met een blik vanquote:
Hoe dan????quote:
Ook niet, liev doen tegen Huppelmuts, ja?!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Ik laat wat kwijl in je vagientje vallen dan?
Druppel mondvocht over je kalkoentje?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ook niet, liev doen tegen Huppelmuts, ja?!
Mijn kalkoentje zit op de boerderij te wachten voor de slacht,quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Druppel mondvocht over je kalkoentje?
Ja, lekker stel zijn jullie.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens respect voor jou dat je een avondje ik en Ez hebt overleefd. Ik zag je een paar keer kijken met een blik van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, lekker stel zijn jullie.![]()
goedzo moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei gewoon wat random nummers achter elkaar en toen nog dpthsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over FC Groningen stand.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ook niet, liev doen tegen Huppelmuts, ja?!
I'M GONNA LICK YOUR PERIOD PUSSY UNTIL I GET CLOWN MOUTH!!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Druppel mondvocht over je kalkoentje?
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, lekker stel zijn jullie.![]()
Wij zijn zo gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt wel mee met hem deze kant op als mijn housewarming is he?
Rickroll, blijft geniaal
Ohquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei gewoon wat random nummers achter elkaar en toen nog dpths
Ligt eraan wat je geniaal vindtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daarom.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn zo gezellig![]()
Je komt wel mee met hem deze kant op als mijn housewarming is he?
Rickroll, blijft geniaal
Wat ga je zometeen draaien ?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga nog even roken voordat ik ga draaien
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga nog even roken voordat ik ga draaien
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hardtrance en Hardstyle, het is al helemaal voorbereid met een intro en alles
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over FC Groningen stand.![]()
* Huppelmuts doet snel broek achterstevoren aanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts doet snel broek achterstevoren aan
stripperdquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts doet snel broek achterstevoren aan
Was jij net in Emmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij net in Emmen?Wat denk je als ik in leiden woon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zenuwwappig?quote:
quote:
Dat JIJ dit nummer hebt ook gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef 8108139dpths het volgende:
en nog een toepasselijke afsluiter
Speciaal hiervoor gedownload.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat JIJ dit nummer hebt ook gewoon
Yea! Surequote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Speciaal hiervoor gedownload.
Jajajaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Speciaal hiervoor gedownload.
Vond ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vond dat Erwin trouwens erg leuke muziek draaide! Volgende keer weer luisteren
eens!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vond dat Erwin trouwens erg leuke muziek draaide! Volgende keer weer luisteren
Hoor je hem?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik vind die stemmetjes altijd zo stom bij die Hardcore nummers
luid en duidelijkquote:
het slaat straks over in K3!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik geniet van een goeden pot hardstyle die eraan komt nu!
Eerst wat 50, daarna wat Hardtrancequote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik geniet van een goeden pot hardstyle die eraan komt nu!
dan ga ik even wat muziek luisterenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Eerst wat 50, daarna wat HardtranceDaarna Hardstyle
50 cent is maar 30 secondenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dan ga ik even wat muziek luisteren
Maar ik meot me even goed concentreren op mijn schoolquote:
21 Mei op Fusion of Dance in Zwolle komt er ook een hard trance tentquote:
Zeker doen! Volgende nummer is wat harder, maar minstens zo lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
21 Mei op Fusion of Dance in Zwolle komt er ook een hard trance tent
Toch daar ook maar even induiken dan
1-1 nogquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
Vandaag teletekstsupporter speciaal voor die boi Nitta jwz
Ik ga binnenkort is even een goedkope mic kopenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Straks toch maar even een nieuwe audio interface bestellen denk ik, mijn huidige (Behringer) audio-interface en mixer zijn niks.![]()
[ afbeelding ]
Dan kan ik tenminste plaatjes aan elkaar lullen.
3 rode kaarten die wedstrijd, nu 7-1.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Nitrouz het volgende:
FC Groningen 6 - 1 Willem II Tilburg
Willem II moet blijven
Groningen doet t goed danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
3 rode kaarten die wedstrijd, nu 7-1.
NITTA! Die boi jwz.
Krullenbolquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Groningen doet t goed dan
Ben er ook bij!
700e topic mag ik niet missen!
Tuu tuu tuu tuduuquote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets minder over voetbal hier schatjes
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Was de marathon nog wat geworden of wat??
Volgens mij was t een groten ramp geworden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Ben ook wel benieuwd, kon niet luisterenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor marathon was het eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Was bij het begin van Mono al gaan slapen, was kapot moe.quote:
Morgen Amerikalaan a saafquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was bij het begin van Mono al gaan slapen, was kapot moe.
Morgen Briljantlaan eh mattie,quote:
Was ik alquote:
Geen hitjes mangquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Nitrouz, heb jij D-Block & S-te-fan - Music Made Addict, en zo ja, wil je die draaien?
Zo nee moet je hem slaan hoorquote:
Hospiteren, ik wil weer op mijzelf wonen.quote:
Neequote:
Niet teveel mainstream Hardstylequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetbaleindstandjes![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee
Lag te slapen op de bank
Iets met draaien tot half 5, en kwart over 8 klaarwakker weer in je bed zitten
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dacht je, als mensen de voetbaluitstanden willen weten komen ze naar het radiotopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetbaleindstandjes
Beter onethisch dan oneetbaar
toen jij er nog niet was, hadden ze erg geen moeite meequote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dacht je, als mensen de voetbaluitstanden willen weten komen ze naar het radiotopic?
Ik kom chillen dangquote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hospiteren, ik wil weer op mijzelf wonen.Hopelijk lukt 't.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoetbaleindstandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Schildpad editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorryquote:![]()
Je had trouwens vannacht ook moeten luisteren, allemaal oude hardcore. We Got Our Own Thang en dat soort nummers
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Binnenkort niet meer. Dan ga ik weer terug naar mijn ouders, daar ben ik nu al vaak. Maar wil niet te lang bij mijn ouders blijven, eigen plek enzo is beter jwz.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik kom chillen dang![]()
Maar je woont nu toch op kamers in Luna?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je had trouwens vannacht ook moeten luisteren, allemaal oude hardcore. We Got Our Own Thang en dat soort nummers![]()
Maar ik slaap 's nachts.![]()
![]()
![]()
Ja toch!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer. Dan ga ik weer terug naar mijn ouders, daar ben ik nu al vaak. Maar wil niet te lang bij mijn ouders blijven, eigen plek enzo is beter jwz.![]()
Ik doorgaans ook. Maar, broodnuchter als ik was, heb van half 2 tot half 5 zitten plaatjes draaienquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelronde 23
Zaterdag 12-2 (12 februari 2011)
AZ - PSV
Willem II - FC Utrecht
Feyenoord - Heracles Almelo
ADO Den Haag - VVV-Venlo
FC Twente - Vitesse
Zondag 13-2 (13 februari 2011)
NAC Breda - sc Heerenveen
De Graafschap - FC Groningen
Roda JC - Ajax
NEC - Excelsior![]()
En Lunettenquote:![]()
Kan ik nog beter in Zeist wonen bij mijn ouders, is even ver van de stad zowat.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik ging precies om half 2 naar bed.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook. Maar, broodnuchter als ik was, heb van half 2 tot half 5 zitten plaatjes draaien
Het zal een teken geweest zijn.![]()
![]()
Lunetten is echt een verschrikkelijke kutbuurt inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En Lunetten![]()
Kan ik nog beter in Zeist wonen bij mijn ouders, is even ver van de stad zowat.Als student lijkt mij Lombok of op de Straatweg wel vet
![]()
![]()
Arm nuchter ezjequote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook. Maar, broodnuchter als ik was, heb van half 2 tot half 5 zitten plaatjes draaien
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ging precies om half 2 naar bed.
Het zal een teken geweest zijn.![]()
Heb ook al gehospiteerd in Knaleiland-Noord (Van Kleffenslaan) maar dat is m niet geworden...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Lunetten is echt een verschrikkelijke kutbuurt inderdaadAls student lijkt mij Lombok of op de Straatweg wel vet
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Een niet pratende dj?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pre-mixed volgens mij.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Staan twee joden bij een meertje. De ene jood steekt zijn voet in het water en zegt dat het enorm koud water is. Die andere jood steekt zijn neus in het water en roept "En diep ook!!"
waarom moest ik hierom lachen?It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Omdat ie stiekem gewoon heel grappig isquote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Staan twee joden bij een meertje. De ene jood steekt zijn voet in het water en zegt dat het enorm koud water is. Die andere jood steekt zijn neus in het water en roept "En diep ook!!"
waarom moest ik hierom lachen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar hij is zo slechtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ie stiekem gewoon heel grappig is
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
waarom moest ik hierom lachen?.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
waarom moest ik hierom lachen?![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
waarom moest ik hierom lachen?![]()
![]()
Kunnen ze goed gaslucht opsnuiven.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met joden wordt vaak de spot gedreven omdat grote neus?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Nitrouz waarom was je dan zo zenuwachtig als je gewoon een premade setje afspeelt?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kunnen ze goed gaslucht opsnuiven.daar moest ik wel om lachen
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kunnen ze goed gaslucht opsnuiven.![]()
![]()
Straks maak je foutjens.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Nitrouz waarom was je dan zo zenuwachtig als je gewoon een premade setje afspeelt?![]()
Echt? goh.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]daar moest ik wel om lachen
![]()
![]()
Omdat ik vaak problemen heb met me internet en had veel moeite met die testserversquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Nitrouz waarom was je dan zo zenuwachtig als je gewoon een premade setje afspeelt?![]()
Ik ga binnenkort een mic kopen, dan gaan we nog harder![]()
![]()
Foute grappenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kunnen ze goed gaslucht opsnuiven.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Doe ik nu nog, ben geen professionele djquote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
/care, dat deed iedereen in het begin., ik doe het voor de lol
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
We kregen in het begin gewoon een speurt omdat iedereen via de frontpage ging luisteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Nitrouz het volgende:
Maar ONZ radio is in de loop der tijd minder populair geworden, of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)da/sneeuwjumpen.html
Epic![]()
![]()
![]()
True.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Nitrouz het volgende:
Maar ONZ radio is in de loop der tijd minder populair geworden, of ligt dat aan mij?
Er moet ook wat meer PR zijn o.i.d. of meer ondersteuning vanuit de leiding van FOK.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
dat we een eigen subforum krijgen,.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
True.
Er moet ook wat meer PR zijn o.i.d. of meer ondersteuning vanuit de leiding van FOK.![]()
Nouja het is een beetje verneukt geraakt... Eerst toen kon je vrij een tijdje opzoeken en die erin planten... Toen mocht je eerst PiRANiA pm'men en binnenkort moeten we bij huppelmuts gaan hopen op een leuk plekje.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Nitrouz het volgende:
Maar ONZ radio is in de loop der tijd minder populair geworden, of ligt dat aan mij?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Epic![]()
![]()
Epic![]()
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat we een eigen subforum krijgen,.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
Epic
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
PR?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
True.
Er moet ook wat meer PR zijn o.i.d. of meer ondersteuning vanuit de leiding van FOK.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ja, maar dan komen er wel 3 hele topics in..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat we een eigen subforum krijgen,.
1 - deze SC
2 - spam
3 - spam
Niet handig dus.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Public Relationsquote:
Ik weet wel zeker dat het grootste deel van FOK! nog nooit van ONZ Radio gehoord heeft.
K heb geeneens een Radio ONZ tag
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Je kan mij gewoon pmen van dan en dan wil ik draaien hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja het is een beetje verneukt geraakt... Eerst toen kon je vrij een tijdje opzoeken en die erin planten... Toen mocht je eerst PiRANiA pm'men en binnenkort moeten we bij huppelmuts gaan hopen op een leuk plekje.
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet weer..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Public Relations
Ik weet wel zeker dat het grootste deel van FOK! nog nooit van ONZ Radio gehoord heeft.
K heb geeneens een Radio ONZ tag
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
man, we doen het voor de luisteraarsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen er wel 3 hele topics in..
1 - deze SC
2 - spam
3 - spam
Niet handig dus.
give me more reasons![]()
Neen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen er wel 3 hele topics in..
1 - deze SC
2 - spam
3 - spam
Niet handig dus.
Dan krijg je ook topics van: 'Show jouw studio' (die van mij is al diep ten onder geraakt door andere ONZ topics).
En ideëen, discussies over microfoons etc.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Wacht maar..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Neen.
Dan krijg je ook topics van: 'Show jouw studio' (die van mij is al diep ten onder geraakt door andere ONZ topics).
En ideëen, discussies over microfoons etc.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik heb er een hele lange mail voor gestuurd naar de FOK!bazen, maar ik heb geen eens een reactie terug gekregen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
man, we doen het voor de luisteraars
give me more reasonsPedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Stuur opnieuwquote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb er een hele lange mail voor gestuurd naar de FOK!bazen, maar ik heb geen eens een reactie terug gekregen.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Maar dan krijgt koelkast ook werk met servergrootte luisteraarsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Neen.
En ideëen, discussies over microfoons etc.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb er een hele lange mail voor gestuurd naar de FOK!bazen, maar ik heb geen eens een reactie terug gekregen.![]()
![]()
Show?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb er een hele lange mail voor gestuurd naar de FOK!bazen, maar ik heb geen eens een reactie terug gekregen.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nog een keer sturen, of vragen om een reactie.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb er een hele lange mail voor gestuurd naar de FOK!bazen, maar ik heb geen eens een reactie terug gekregen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Trolololo plaats een topic in FB dan zullen ze wel moeten antwoorden.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Dat is het kleinst mogelijke probleem nogquote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan krijgt koelkast ook werk met servergrootte luisteraars
Ik weet zeker dat als er meer luisteraars zijn er ook wat meer geld binnenkomt voor serverruimtePedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Ja, een klein stukje misgemixt. No problemquote:
Moet kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, een klein stukje misgemixt. No problem![]()
![]()
Serverruimte kost niets.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is het kleinst mogelijke probleem nog
Ik weet zeker dat als er meer luisteraars zijn er ook wat meer geld binnenkomt voor serverruimteThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Wat had je gestuurd dan ?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is het kleinst mogelijke probleem nog
Ik weet zeker dat als er meer luisteraars zijn er ook wat meer geld binnenkomt voor serverruimte![]()
![]()
Hij is ondertussen al wat gedateerd, maar ik ga hem herschrijven en hersturen. Desnoods vanuit andere e-mail.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog een keer sturen, of vragen om een reactie.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
doe feedbackquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij is ondertussen al wat gedateerd, maar ik ga hem herschrijven en hersturen. Desnoods vanuit andere e-mail.![]()
![]()
Goddomme, ik doe 1 ding steeds de heletijd fout
het wil er maar niet in
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Nee, mail niet maar post een topic in FB.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij is ondertussen al wat gedateerd, maar ik ga hem herschrijven en hersturen. Desnoods vanuit andere e-mail.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Kan je er geen fb topic over openen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij is ondertussen al wat gedateerd, maar ik ga hem herschrijven en hersturen. Desnoods vanuit andere e-mail.![]()
Nee, maar dat kan toch ook in dit topic? Als iemand vraagt, wat is een goede mic? word daar antwoord op gegeven en is het klaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij het zo houden ofzo? Stil in een hoekje?
Daar is geen apart topic voor nodig.
Nouja, probeer het maar bij Yvonne..
Ik wil het evt. wel modereren
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ga ik doenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, mail niet maar post een topic in FB.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Dat wil iedereen dan welquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan toch ook in dit topic? Als iemand vraagt, wat is een goede mic? word daar antwoord op gegeven en is het klaar.
Ik wil het evt. wel modereren
70% kans dat iedereen er over heen leest. En dat is posten om te postenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan toch ook in dit topic? Als iemand vraagt, wat is een goede mic? word daar antwoord op gegeven en is het klaar.
Ik wil het evt. wel modereren![]()
![]()
Ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: