Alsnog, die andere 30% kan helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
70% kans dat iedereen er over heen leest. En dat is posten om te posten
Nu al wakker?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallon lieve minions, wat heb ik verschrikkelijk lekker geslapen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallon lieve minions, wat heb ik verschrikkelijk lekker geslapen!
Hier moet ik gepost hebbenquote:
En bedankt he!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En wat ook irritant is, dat er niet echt een centrale leiding / moderatie is van het Radio gebeuren...
Iedereen regelt wat voor zicht etc.
Daarom denk ik dat het goed is om een vast team erop te zetten, en vooral een apart subforum, dan hoeft de worm zich minder te irriteren en blijft het een apart onderwerp.
Worm is geen mod meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En wat ook irritant is, dat er niet echt een centrale leiding / moderatie is van het Radio gebeuren...
Daarom denk ik dat het goed is om een vast team erop te zetten, en vooral een apart subforum, dan hoeft de worm zich minder te irriteren en blijft het een apart onderwerp.
De Worm is er al niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
quote:
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De Worm is er al niet meer.
We hebben genoeg mensen die op de offtopic letten hoor..
Ik gok dat je toch geen sub forum gaat krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
Ik werd ook overdonderdquote:
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maarquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef trolololo het volgende:
En offtopic hoeft niet bepaald slecht te zijn hoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, als we er zelf op letten krijgen we ook geen boze mods meer..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zijn er topics waar dat niet voor geld dan?quote:
Jij weet niet dat SuperwormJim geen modje meer ?quote:
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Trolololo
We hebben een heel Radio Onzin crew team!!
We spammen alleen niet het hele topic vol met crewzaken. Dat gaat via andere wegen.
Wil jij geld verdienen? 0,04 per emailadresquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zijn er topics waar dat niet voor geld dan?
Slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb maar 1 nacht onder een steen gelegen, en dan dit
Dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed andersquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maar
En vergis je niet, op de achtergrond zijn we druk bezig hoor. Alleen mensens hebbe zo nu en dan een baan of een sociaal leven hè
Op een nieuwe woningquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worm kan zich nu irriteren wat hij wil zeg maar
En vergis je niet, op de achtergrond zijn we druk bezig hoor. Alleen mensens hebbe zo nu en dan een baan of een sociaal leven hè
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zit jij nou eigenlijk ook al in /overleg?
Mattie, ga weg joh.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik post eindelijk in een mijlpaal
Nee, ik draai gewoon en ik krijg toch nooit wat te horen als er wat veranderdquote:
Ga ook effe daarheen dan, is veel handiger.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee, ik draai gewoon en ik krijg toch nooit wat te horen als er wat veranderd
Het servergeneuzel bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed anders
Dan zal 980 snel, simpel en makkelijk zijn.quote:
+ het waren 3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het servergeneuzel bedoel je?
Mja, het is lastig als maar 1 iemand beheer over zo'n server heeft, er wat stuk gaat en hij/zij is niet te bereiken hè
Ik stuur wel even PM, zie net dat jij hem niet hebt gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een nieuwe woning
[..]
Hoe bedoel je?
Nav die pm? Ik heb nog niet van alle dj's antwoord. Die ga ik straks dus even stalken
Waarheenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga ook effe daarheen dan, is veel handiger.
Jij zit dan ook niet bij de crewquote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst een dagje had was dat ineens niet goed anders
Hoi koelkast,quote:
wie is de crew dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit dan ook niet bij de crew
de site in de PM, hoeft niet heel ONZ-Radio te wetenquote:
Okquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stuur wel even PM, zie net dat jij hem niet hebt gehad.
Ik heb ook ooit eens met toen nog de primetime dj's een PM ding opgezet, maar dat was ondergesneeuwd...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
de site in de PM, hoeft niet heel ONZ-Radio te weten
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Nitrouz het volgende:
Na dit nummer nog een Hardcore nummer![]()
Wat ovnden jullie ervang?
Bedoel je nou http://www.onzinradio.nl/overleg/ ? Zo ja dan heb je het net zelf gezegdquote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga uit van de mensen met een tagje, en nog een paar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
wie is de crew dan?en wie hebben dat besloten
??????????quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi koelkast,
Was je tevreden over de verzoekautomaat of is er nog sprake van bugs en dergelijke?
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.
Er zat nog een startbugje in vannacht, die is nu verholpen
Langzaam aan begint het te komen, maar dit is nog maar de basis. De top 20 meest verzochte platen gaan namelijk wekelijks automatisch worden uitgezonden met de stemmen van iedereen die mij tegen die tijd dingen wil opsturen, dus dan presenteren "wij allemaal" de top 20
Jij hebt als het goed is ook PM gehad.quote:
Wat erg...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat erg...
Naar Trololo
Hij moest naar Trolololo
Dat is zeker wel koning.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht is de site technisch aan het aanpassen zodat het zoeken beter werkt en nog een heleboel kleinere puntjes.
Langzaam aan begint het te komen, maar dit is nog maar de basis. De top 20 meest verzochte platen gaan namelijk wekelijks automatisch worden uitgezonden met de stemmen van iedereen die mij tegen die tijd dingen wil opsturen, dus dan presenteren "wij allemaal" de top 20
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.quote:
Koelkast heeft m even uit de lucht gehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
URL werkt trouwens niet... Kan je werkende PM/DM'en?
Gaat de goede kant op baasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwam er geen marathon vannacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.
Ooh ok dan snap ik het en kan ik rustig gaan douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Koelkast heeft m even uit de lucht gehaald.
ik doelde meer op allerlei serieuze dingen zoals wat huppel net zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waaronder mijn pareltje van een show vannacht.
Ik begrijp dat jij maar een eigen stream hebt opgezet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Euh, /overleg is ineens down?
edit: zie hierboven
Dat denk jij.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou merk je er weinig vanAlleen koelkast doet heel veel
Hey doe jij eens antwoorden op mijn pmquote:
En bedankt!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou merk je er weinig vanAlleen koelkast doet heel veel
& ik ookquote:
Die had ik nog tot mijn beschikking ja. Paar mensen wilde dat ik plaatjes ging draaien, dus zijn ze even naar mijn eigen radiostream gaan luisteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij maar een eigen stream hebt opgezet?
Mijn post van net gemist?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en als ik dit soort antwoorden blijf krijgen blijf ik dat ook denken
-datdus-quote:
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die had ik nog tot mijn beschikking ja. Paar mensen wilde dat ik plaatjes ging draaien, dus zijn ze even naar mijn eigen radiostream gaan luisteren.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik maar mn gegevens kloppen niet..
quote:
waarom hebben jullie ALTIJD ruzie ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?
Sorry hoor maar je komt echt over als een jaloers kind
DM mij de gegevens die je hebt dan evenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
cannot connect thanks voor de juist einfo.
Die is niet afgemaakt vanwege een lamme Patje en een Mono die om half 1 thuis kwam uit het werk, en een nacht draaien niet meer ging trekken zonder 'speciale middelen.'quote:
Baasquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe was mijn sjoo?![]()
Hopelijk volgende keer met mic
Ik maak geen ruzie, ik zeg gewoon iets. Mag toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom hebben jullie ALTIJD ruzie ?
doe eens even normaal tegen elkaar
Goed verwoord broeder!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is niet afgemaakt vanwege een lamme Patje en een Mono die om half 1 thuis kwam uit het werk, en een nacht draaien niet meer ging trekken zonder 'speciale middelen.'
hahah nee hoor, wilde gewoon even draaien omdat ik een showtje had voorbereid. En ik heb de link 1x gepost omdat meer mensen 'm wilde hebben nadat ik m aan 1 iemand via msn gegeven had. Daarnaast is de url geen geheim want het is de oude onz-radio stream.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld nadat jij als een malle je stream ging spammen?
Sorry hoor maar je komt echt over als een jaloers kind
nou, het eindigt altijd in ruzie danquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik zeg gewoon iets. Mag toch?
Nitrious doet het voor de redidingquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef mash_ het volgende:
NEE niet weer boem boem boem boemhebben we net al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |