abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92420088
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doe even chill.
volgens mij heb je zelf nieteens gekeken , concludeer dan wat nadat je zelf heb gekeken voordat je iets roept ..( b.t.w. ik ben chill als ik dat zelf wil ! en geloof me ik ben nog chill hoor :P )
hoezo adhd ?
pi_92420096
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

de stokken die gebruikt werden en die je zag , was wel de "politie/ leger stok " maar nogmaals ik opperde het meer ( zie andere reactie van mij ) maar ik vermoed wel dat het een militair was , maar goed , er is ook verwarring of het filmpje nu wel of niet echt is ....
Je zou het naar Al-Jazeera kunnen sturen, dan kijken zij wel of dat het een legitiem filmpje is of niet. Kan weinig kwaad lijkt me. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_92420115
quote:
Sowieso kunnen die mensen op Tahrir niet terug, want die gaan een voor een verdwijnen... :o
Daar ben ik dus ook bang voor
  zondag 6 februari 2011 @ 18:22:43 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92420134
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

volgens mij heb je zelf nieteens gekeken , concludeer dan wat nadat je zelf heb gekeken voordat je iets roept ..( b.t.w. ik ben chill als ik dat zelf wil !)
Dan heb je het mis, want ik heb wel gekeken. Dus misschien moet jij niet in het wilde weg roepen. Snap sowieso je vijandige houding niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92420156
Ik zeg ook, nadat er iets bereikt is. Het aftreden van de president, goede veranderingen aan de grondwet, etc. Dan mogen ze van mij weer lekker naar huis :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_92420170
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:

[..]

Ik volg het al een tijdje... Mijn familie woont daar. Ik vind het echt genoeg geweest. Jullie zijn wel erg pro-protest. Er moet toch een keer een eind aan komen? Hoe ver willen ze het laten komen? Armoede moet op een andere manier aangepakt worden, als Mubarak weg is, dan is er niet opeens een oplossing.
Weet je, als iemand daar 30 jaar (! dertig jaar!) aan de knoppen heeft gezeten en de levensstandaard is nog steeds niet verbeterd en mensen gaan zijn aftreden eisen dan is het tijd dat diegene per direct en zonder treuzelen zijn biezen pakt. Elke dag dat hij langer die stoel in het paleis bezet, komt er geen oplossing.
Daarnaast is het 1partijstelsel echt niet meer van deze tijd hoor. Geloof me, elk land met een 1partijstelsel is repressief, is er niet voor het volk, doet niets aan een betere levensstandaard, goed is goed genoeg waarbij de standaard voor wat 'goed' is achterblijft in hetzelfde tijdperk en nooit verbetert gezien de landen eromheen. Het is schandalig. Het doet me verdriet dat je dat niet inziet.
pi_92420175
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan heb je het mis, want ik heb wel gekeken. Dus misschien moet jij niet in het wilde weg roepen. Snap sowieso je vijandige houding niet.
ben ik vijandig als ik zeg dat je het zelf ff moeten kijken ?? :')
hoezo adhd ?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:24:19 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92420207
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Doe eens liev O+
pi_92420238
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Doe eens liev O+
ooh ik ben zo lief en zo chill.. O-)
vijandig ?..maakt zij ervan ...
hoezo adhd ?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:25:15 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92420248
quote:
1s.gif[b] Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[/quote]
Je toon spreekt boekdelen, maar ik ben wel klaar met deze non-discussie. Bottom line is dat je niet altijd ziet wat je krijgt.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:25:20 #211
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92420253
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef Onverlaatje het volgende:

Daarnaast is het 1partijstelsel echt niet meer van deze tijd hoor.
Sowieso zijn er ondertussen veel betere methoden om mensen te onderdrukken en martelen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 februari 2011 @ 18:26:21 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92420293
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef Onverlaatje het volgende:

Weet je, als iemand daar 30 jaar (! dertig jaar!) aan de knoppen heeft gezeten en de levensstandaard is nog steeds niet verbeterd en mensen gaan zijn aftreden eisen dan is het tijd dat diegene per direct en zonder treuzelen zijn biezen pakt. Elke dag dat hij langer die stoel in het paleis bezet, komt er geen oplossing.
Daarnaast is het 1partijstelsel echt niet meer van deze tijd hoor. Geloof me, elk land met een 1partijstelsel is repressief, is er niet voor het volk, doet niets aan een betere levensstandaard, goed is goed genoeg waarbij de standaard voor wat 'goed' is achterblijft in hetzelfde tijdperk en nooit verbetert gezien de landen eromheen. Het is schandalig. Het doet me verdriet dat je dat niet inziet.
Quotewaardige post ^O^
pi_92420303
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

quote:
Je toon spreekt boekdelen, maar ik ben wel klaar met deze non-discussie. Bottom line is dat je niet altijd ziet wat je krijgt.
grappig dat jij een "toon" kan lezen ......(misschien intrepeteer jij het zo , omdat je dat gewoon nu in je hoofd hebt ?? ) maar indd. einde onzin discussie
hoezo adhd ?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:28:13 #214
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92420371
Vraagje: Eigenlijk moet ik het zelf uitzoeken, maar dit gaat vast sneller.
Tahrir Meyad of zo
Tahreer Square
Tahrir-plein
Liberation Square

Maar wat is ie in het Nederlands? Vrijheidsplein? Bevrijdingsplein?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92420416
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Quotewaardige post ^O^
indd.! ik ben ook nog steeds benieuwd naar de mening van diegene zn famile , die dus al 30 jaar met ' die ellende " moet leven ...
hoezo adhd ?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:29:20 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92420417
Bevrijdingsplein zou het dan inderdaad zijn.
pi_92420462
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sowieso zijn er ondertussen veel betere methoden om mensen te onderdrukken en martelen.
ohh o|O
hoezo adhd ?
pi_92420530
Sarahcarr - @gharbeia talks about what next on day 13 #jan25
hoezo adhd ?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:32:42 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92420557
Die afvalkunstwerken _O_ :D
  zondag 6 februari 2011 @ 18:32:52 #220
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92420564
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ohh o|O
:P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92420567
Ze willen weer aan het werk. Mijn neef, bijvoorbeeld, heeft een kleine drukkerij en heeft het best moeilijk. Hij kan dus al het werk gebruiken, maar dat ligt nu dus stil. Mijn vader heeft heeft jaren in Nederland gewerkt, voor een baas en zichzelf en probeert nu iets op te starten in Egypte. Alles ligt stil. Geen geld meer uit de muur (ik ben benieuwd of dat vandaag gelukt is). Mijn familie is het niet eens met de regering, maar zijn ook geen voorstander van deze protesten. Ze willen gewoon weer verder met het dagelijks leven.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:33:36 #222
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92420596
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef Copycat het volgende:
Bevrijdingsplein zou het dan inderdaad zijn.
Met dank, vanaf nu dus correct in de nieuwsberichten. :D
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 6 februari 2011 @ 18:34:28 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92420632
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef raistlin6 het volgende:

Met dank, vanaf nu dus correct in de nieuwsberichten. :D
Alhoewel Tahrir imo meer zeggingskracht heeft.
pi_92420681
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef thecamel1982 het volgende:
Ze willen weer aan het werk. Mijn neef, bijvoorbeeld, heeft een kleine drukkerij en heeft het best moeilijk. Hij kan dus al het werk gebruiken, maar dat ligt nu dus stil. Mijn vader heeft heeft jaren in Nederland gewerkt, voor een baas en zichzelf en probeert nu iets op te starten in Egypte. Alles ligt stil. Geen geld meer uit de muur (ik ben benieuwd of dat vandaag gelukt is). Mijn familie is het niet eens met de regering, maar zijn ook geen voorstander van deze protesten. Ze willen gewoon weer verder met het dagelijks leven.
okaj , kan ik me voorstellen , maar "verder met het dagelijks leven "en dat er niks veranderd .. en de onderdrukking en corruptie blijft doorgaan ?
hoezo adhd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')