Omdat hij anti-Mubarak propaganda verspreidt en onrust zaait. Omdat hij een door Amerika betaalde Israëlische drugs-smokkelaar is die de politie en het leger corrumpeert en voor chaos en economische schade zorgt.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef raistlin6 het volgende:
Iemand enig idee waarom hij is opgepakt?
Vast voor voor zijn eigen veiligheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef raistlin6 het volgende:
Iemand enig idee waarom hij is opgepakt?
Hij is ook door de mossad opgeleid, maar zijn dat allemaal officiële opgegeven redenen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat hij anti-Mubarak propaganda verspreidt en onrust zaait. Omdat hij een door Amerika betaalde Israëlische drugs-smokkelaar is die de politie en het leger corrumpeert en voor chaos en economische schade zorgt.
ik denk dat ze nog steeds iedereen die verslag doet proberen op te laaien .. ( dus wie ze te pakken krijgen is gewoon de lul, de rest heeft tot nu toe geluk gehad )quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hmhm, dat snap ik, ik bedoelde de opgegeven reden door het leger/politie/regering/staats tv/whatever.
En onze Westerse vrouwen afpaktquote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat hij anti-Mubarak propaganda verspreidt en onrust zaait. Omdat hij een door Amerika betaalde Israëlische drugs-smokkelaar is die de politie en het leger corrumpeert en voor chaos en economische schade zorgt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef RvLaak het volgende:
ik ben weer ff off... Verder met installeren van wat software... Kom zekers weer terug
Gewoon op bed of een spannende locatie?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ohh het is al weer kwart voor 5.. doggytime
Het parkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef raistlin6 het volgende:
Gewoon op bed of een spannende locatie?
hahhaha , buiten in het bosquote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Gewoon op bed of een spannende locatie?
kan ookquote:
YousefMunayyer Yousef Munayyerquote:
Oké, zie je daar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahhaha , buiten in het bos
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
YousefMunayyer Yousef Munayyer
by adullard
By arresting @AymanM #Mubarak has irreversibly turned the all of the young female population of the #Egypt against the regime.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ITwitius Tim Marshall
http://twitpic.com/3x4jet - #Egypt. Just as many feared....Mubarak is a Man U fan. Gets red card from these guys
2 minutes ago F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |