Zzzquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wholla ik neuk jou anaal in jou slaap als je zo doorgaat he kk hater
het is al goed rustig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wholla ik neuk jou anaal in jou slaap als je zo doorgaat he kk hater
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ach wat verwacht je anders in ONZ.
Ik wil dit nog even aankaarten.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zijn lekker. Helaas stikte je er niet in.
wholla ze moet niet kome hate op jou je ben mijn mattie matties zijn er voor elkaar of nie dang hequote:
Door jouw gemene opmerkingen, denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik wil dit nog even aankaarten.
Hoe ben je zo verbitterd geworden?
Noem er 2quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Door jouw gemene opmerkingen, denk ik.
Dat waardeer ikquote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wholla ze moet niet kome hate op jou je ben mijn mattie matties zijn er voor elkaar of nie dang he
k ga haar kk hard slaan als ze nog keer doet tege jou
Door jouw bagger en dat omdatappel zich ook tegen mij keertquote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik wil dit nog even aankaarten.
Hoe ben je zo verbitterd geworden?
En dat is genoeg om mij de hel in te wensen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
V
[..]
Dat waardeer ik
[..]
Door jouw bagger en dat omdatappel zich ook tegen mij keert
Ja sorry mijn haat gaat verquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En dat is genoeg om mij de hel in te wensen?
Ik keer me heul niet tegen jou.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
V
[..]
Dat waardeer ik
[..]
Door jouw bagger en dat omdatappel zich ook tegen mij keert
Weet wel dat als ik ooit stik in mijn Evergreen Crunchy, dat je niet van me af bent. Nee, ik zal eeuwig bij je blijven spoken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorry mijn haat gaat ver
Gr. Keizerkuzco aka Stalker.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Weet wel dat als ik ooit stik in mijn Evergreen Crunchy, dat je niet van me af bent. Nee, ik zal eeuwig bij je blijven spoken.
Nu ga ik
Hoe haatdragend.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Weet wel dat als ik ooit stik in mijn Evergreen Crunchy, dat je niet van me af bent. Nee, ik zal eeuwig bij je blijven spoken.
Nu ga ik
Koekje erbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Omdatappel het volgende:
Liefde is veel leuker.
Ook liefde voor koekjons en alles.
ewa sahbi gero roken wella?quote:
* Oceanview geeft een koekjequote:
Dankje.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ewa sahbi gero roken wella?
[..]
* Oceanview geeft een koekje
En dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koekjes, vooral piratenkoekjes. En piratenliefde.
hihi berbersquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tog alleen in Utreg?![]()
A mattie kom nu gerotje paffe nieg
Hey een Amsterdammer, ik ben er dagelijks te vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi berbers
ik kom uit Amsterdam vriend dus niet alleen in utreg
no homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |