En dat vind ik dus raar.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat een vrouw helemaal kaal behoort te zijn en het bij een man voldoende zou moeten zijn als het bijgehouden wordt
Waarom wil je kippen slaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vrouwen, je kunt beter kippen houwen.
of bier brouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja verjaardag. Weer een reden om te drinken. Niet dat ik een reden nodig heb. En zal het in mei ook wel in nederand vieren. Vind het gewoon gezellig om iedereen bij elkaar te hebben. Die aandacht op mij hoeft niet zo.
Ik dus ookquote:
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ik
Met van die lekkere strakke kontjesquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
nog geneukt ook daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
Pics van het resultaat!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
GODver, ik ga wel gewoon aan de slag![]()
*mesjes en schuim pakt*
Ik ga douchen
Jij slaat geen vrouwen?quote:
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
Durf te wedden dan geen een man hier het helemaal weghaalt.
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerdquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja wel voor en na dan he? anders kunnen we niet beoordelen
Jij reist liever een uur op en neer om drie seconden je pik te laten zien in plaats van alleen ff een foto te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
jij bent dus een gladjakker, air?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
Ik bedoel maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*quote:
I'm such a lucky girlquote:
Geheel in lijn met de rest van mijn persoonlijkheid.quote:
Mja, dat betekent het toch echt...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Nooit gesnapt waarom mensen een voeten fetish hebben. Minst erotische stukje van een menselijk lichaamquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |