Af en toe de tondeuse er onderlangsquote:
Dat dusquote:
Gewoon weg, scheelt me een hoop gedonder met overmatig zwetenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net onder je kleding sprayen, dan blijft het hangen (die illusie heb ik tenminste)
Helemaal weg zeg ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rustenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Van mij mag bij mannen het okselhaar ook weg. Ik vind okselhaar echt
dat is het dan voor een paar dagenquote:
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Bijhoudenquote:
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Dat zijn we wel vaker toch?quote:
Dat is zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasook omdat mn auto dan lekker zou gaan ruiken na verloop van tijd
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weerquote:
Dat is het ook, geloof mequote:
Ik spray eerst heel licht een luchtje idd, daarna doe ik m'n kleren aan, spuit een wolkje omhoog en loop erdoorheen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Toch wel minimaal 1 keer per week hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het ook, geloof meik heb nooit plukken oid, klein beetje dons
Mn moeders auto ruikt echt compleet naar haar luchtjequote:
Dat zijn details die er niet toe doenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weer
checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch wel minimaal 1 keer per week hoor
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjequote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn details die er niet toe doen
Goedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
Accepteer je dat ook van een vrouw?quote:
Van jou kan ik het hebben, want als jijquote:
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet hequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want als jijdoet bedoel je eigenlijk
, nietwaar grumpy
![]()
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Val ik ook in die categorie?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.![]()
Iedereen is lief, leuk en aadig. Hier tenminste. Op fok zijn er natuurlijk vooral niet nadenkende zwakzinnige met kras neigingen.
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Ik juist wel, 1 keer per week is voldoendequote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Hoeveel mm zijn stoppels maximaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.
Daarbij heb ik geen stoppels omdat t daar heel zacht en blond is(ook de enige plek, maar goed
)
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleidquote:
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaal
Waar heb ik dát aan verdiend?quote:
Kraag of boord?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Nogal wiedes, het gaat om geschoren lichaamsdelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Dat snap ik dan ook niet.
Beenhaar bij mannen acceptabel?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Nah, ik hou het gewoon netjes bij, ik verwacht van een vrouw niks meer dan bij mezelf. Het zit em alleen ook in de haarkleur en dikte etc. Zwarte dikke haren vallen nu eenmaal meer en vervelender op dan zachte blondequote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
wij zijn mannen. een man die alles weg scheert is homo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
guiltyquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Ja, vastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegen![]()
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehadquote:
mn beenhaar ga ik dus niet scherenquote:
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.quote:
Daar gaat het al misquote:
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheren niet nee, bijtrimmen alleen
Checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehad
Zit je nog in Hanoi? Wat is je volgende stop?
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen datenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?
Daarvoor zijn de hars strips uitgevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef dawg het volgende:
als je als man behaard bent en je scheert je oksels en bij je pik alles weg ziet er dat nogal raar uit. no-go dus.
Punt gemaakt dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen daten![]()
Goeie uitvalsbasis dus. Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.
Dan weer terug naar hanoi op de 10e. De 10e ben ik hier en de 11e ga ik mijn verjaardag hier vieren. De 12e kater en ben ik dus ook hier. Ik denk dus de 13e weer verder reizen naar Hue.
Lange tijd in Hanoi met trips naar Sapa en Ha long bay dus.
Ach, hoeveel moeite is het om het bij te houden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
kaal hoeven de oksels en schaamstreek ook niet voor mij bij een vent maar wel enigszins kort gewiekt/bijgehouden
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Brazilianquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Kan zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf te wedden dan geen een man hier het helemaal weghaalt.
Dat zegt natuurlijk genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.
Hier zitten dan ook alle kanslozen he. Misschien ligt het aan het haarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel wil je daar op wedden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
over jullie vrouwen? eigenlijk is het meer een bevestiging van wat wij mannen allang wisten.
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoeg
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturelquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijn.Ik waardeer het gewoon als de man in de schaamstreek ook gewoon haarloos is, hij wil ook geen haar in z'n mond, ik dus ook niet.
En geschoren oksels vind ik gewoon mooier.
met de tondeuse, maar daar zit zo'n scheerdeel bij op. dus in principe alles jaquote:
quote:
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ook
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisend
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk is
Het is sowieso ook veel geilerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |