quote:
quote:
Blij dat je het zo waardeert!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
wrom mag je nie gewoon rukke wanner self wil? ik snap nie dat we niet wat toleranter worden met ze allen
tegewoordig lope kindere van 13 al met een string 1km bove de broekje
Hehe.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Blij dat je het zo waardeert!
1ste klas troll hier op Fok!.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
wrom mag je nie gewoon rukke wanner self wil? ik snap nie dat we niet wat toleranter worden met ze allen
Nou, we weten al dat je rukt in treinen dus op een station is helemaal niet zo raar om jou daarvan te verdenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat weten jullie zelf ook wel.
Eén groot misverstand.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
Nou, we weten al dat je rukt in treinen
Treinrukker heeft zichzelf gemeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat weten jullie zelf ook wel.
Nee, jij doet het zo voorkomen door te blijven ontkennen. Wij hebben je allang betrapt. Dit is dus geen misverstand.quote:
haha kom op mensen, laat socios es met rustquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, jij doet het zo voorkomen door te blijven ontkennen. Wij hebben je allang betrapt. Dit is dus geen misverstand.
Nu ben je voortaan naast de treinrukker ook de stationsrukker!.
Wordt verworpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef badtripbob het volgende:
Nee, jij doet het zo voorkomen door te blijven ontkennen. Wij hebben je allang betrapt. Dit is dus geen misverstand.
wat heb jij tegen sociosquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik wil zelfs samen met wat andere Fok!ers met hem een treinrukkersmeet houden. Gezellig en hem laten zien dat hij zich niet hoeft te schamen en het gewoon kan toegeven.quote:
Schei toch uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef badtripbob het volgende:
Helemaal niks. Ik wil zelfs samen met wat andere Fok!ers met hem een treinrukkersmeet houden. Gezellig en hem laten zien dat hij zich niet hoeft te schamen en het gewoon kan toegeven.
Als hij tegenwoordig liever fapt op een station ipv in een trein dan kan dat ook van mijn part..
je moet niet zo toehappen dit maakt alles zo leuk...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef knoffel het volgende:
[..]
je moet niet zo toefappen dit maakt alles zo leuk...
Daar gaat het niet om. Ik weiger dit soort laster toe te staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef knoffel het volgende:
je moet niet zo toehappen dit maakt alles zo leuk...
Als je het als laster ziet moet je maar niet in treinen en op stations gaan fappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik weiger dit soort laster toe te staan.
Jij snapt er niets van.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef badtripbob het volgende:
Als je het als laster ziet moet je maar niet in treinen en op stations gaan fappen.. Eigen schuld.
.
En jij fapt in treinen en op stations. Noteer je ook in je boekje in welke treinen/op welke stations je gefapt hebt?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En jij fapt in treinen en op stations. Noteer je ook in je boekje in welke treinen/op welke stations je gefapt hebt?
DAT DOE IK NIETquote:Op zondag 6 februari 2011 16:30 schreef badtripbob het volgende:
En jij fapt in treinen en op stations.
Derhalve niet van toepassing.quote:Noteer je ook in je boekje in welke treinen/op welke stations je gefapt hebt?
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor.. Van al dat trein/stationrukken wordt je doof blijkbaar.
.
Ook dat niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Salatrel het volgende:
die staat natuurlijk langs het spoor met de schwans in de ene hand terwijl die naar de treinchauffeur gebaart offie wil tuteren bij het langsrijden
http://www.hetbegintmettaal.nl/quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Noes, helemaal gemist.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
je bent te laat voor m'n topic. Nu zit er een slotje op
Jij daarentegen niet, anders stond je niet te rukken.quote:
Pure onzin.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij daarentegen niet, anders stond je niet te rukken.
Morgen een bakkie doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Noes, helemaal gemist.
Wij daten zeker een andere keer, liefje.
Begin van de middag in Leeuwarden?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke, waar en hoelaat zie ik je?
Wil jij mij beschuldigen van het opzetten van een tissue of lies?quote:
Lijkt op station Essen (Belgisch Essen).quote:Op maandag 7 februari 2011 03:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Die foto is in België genomen, ik kan alleen zo niet zien op welk station.
Wel ideaal voor je diploma hogere "hee kut jongeh"-kunde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |