Ja. Maar dat is niet relevantquote:
moet wel een enorme kneus zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan echt niet mobieltjesfabrikant fokken
Je zelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat zoveel mensen de automatische correctie gebruiken terwijl als je een beetje goed onderlegd bent jezelf al een hoop uit eigen hand kunt corrigeren. En wil je zeker zijn dan Google je even snel of je pakt het welbekende papierwerk als naslag.
Erin gestam+d?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed,ik ben dan ook een oude lul die voor simpele rekensommetjes geen machientje nodig heeft en dit gewoon uit het hoofd doet. Heb ik toch nog profijt van het gegeven dat ik vroeger hoofdrekenen op school kreeg en het erin gestamd werd.
You must be fun at partiesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat zoveel mensen de automatische correctie gebruiken terwijl als je een beetje goed onderlegd bent je zelf al een hoop uit eigen hand kunt corrigeren. En wil je zeker zijn dan Google je even snel of je pakt het welbekende papierwerk als naslag.
Maar goed,ik ben dan ook een oude lul die voor simpele rekensommetjes geen machientje nodig heeft en dit gewoon uit het hoofd doet. Heb ik toch nog profijt van het gegeven dat ik vroeger hoofdrekenen op school kreeg en het erin gestamd werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |