The Shaggs, met o.a. My Pal Foot Foot, It's Halloween en That Little Sports Car...
Wat zijn dit toch hemelse meiden
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 08-08-2000 02:22]
En persoonlijk vind ik het wel deel voor een nieuwe Rond de 150 posts vind ik meer dan zat (3 pagina's voor mij, 50 posts per pagina)
quote:
Op 08 augustus 2000 10:43 schreef SunChaser het volgende:
zijn we niet al toe aan deel 10 inmiddels?Ik (lees: Wim Richter) draai nu de Arbeidsvitaminen.
Sunchaser, hou je bek ff okee ?
Ik draai nu : Tool - Undertow.
Wat is dit toch een goede cd!
quote:
Op 08 augustus 2000 02:08 schreef bogus het volgende:
The Shaggs, met o.a. My Pal Foot Foot, It's Halloween en That Little Sports Car...Wat zijn dit toch hemelse meiden
![]()
Als ik meer dan drie nummers achter elkaar draai dan word ik helemaal stapelgek van the Shaggs
ik draai nu trouwens Speedy J - Pure Energy
quote:
Op 08 augustus 2000 19:07 schreef Ulx het volgende:
Als ik meer dan drie nummers achter elkaar draai dan word ik helemaal stapelgek van the Shaggsik draai nu trouwens Speedy J - Pure Energy
Ik weet het, ik kan heel wat hebben Ulx
Luister nu trouwens Arab Strap - Elephant Shoe.
Slo-fi neuzelpop
het nummer Turn the Heater on
quote:
Op 08 augustus 2000 19:49 schreef Ulx het volgende:
New Order - The Peel Sessions EPhet nummer Turn the Heater on
Die heb ik hier nog niet zo vaak gehoord, erg lekker! Die ga ik ook ff opzetten.
ik neem aan dat die bij jou ook in de kast staat
-edit- spelvoud
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 08-08-2000 20:12]
quote:
Op 08 augustus 2000 19:54 schreef Ulx het volgende:
En zanderrr, zet jij new order ook ff op.ik neem aan dat die bij jou ook in de kast staat
Uiteraard , maar ik heb alleen "Power, Corruption and Lies". Ik zal 'm zometeen eens opzetten, want ik luister nu nog naar "Starring as Henry the Human Fly" van Richard Thompson.
en daarna gaat Tindersticks geluisterd worden
quote:
Op 08 augustus 2000 22:37 schreef Ulx het volgende:
Idd Zanderrr , ik zet nu 1952 Vincent Black Lightning maar ffies open daarna gaat Tindersticks geluisterd worden
Nick Cave and the Bad Seeds - the Boatman's Call.
Mooie, intieme plaat. Alhoewel ik zijn werk met The Birthday Party (Insects!) ook erg waardeer.
Oja Zanderrr, Olivia Tremor Control heeft een nieuwe cd uit, "Singles & Beyond" maar het sterke gerucht gaat dat ze ermee gekapt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |